teza`s dagbok!!!!

KRYSSER FINGRE FOR AT TR HOLDER SEG LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT UNNA!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]
 
jupp får håpe på det gitt, men ikke så mye  symtomer på at jeg kan være gravid da, har veldig vondt i den ene puppen, men de kan være for at jeg ikke har brukt bh i de siste, og er til tider kvalm, og kan bli veldig kvalm når jeg har lyst på sjokolade og ser på sjokoladen oxo blir jeg kvalm[&:] jeg som elsker sjokolade, men kan vere bivirkninger på pillene[>:] men jeg kvalm av sjokolade så nært tr, da er de noe virkelig galt, og foretrekker mat framfor sjokolade, nei nei nei.. bra jeg er ferdig me di pillene i morgen.. men har ikke blitt helt frisk enda heller[&:]  skulle vel egentlig vært frisk nå, vært sjuk i over en uke nå...[:@]
 
har bestemt meg for å ikke være så mye her inne denne perioden... og ikke tenke så mye på det nå... selv om det ikke er lett... men skal bli spennende å se hva som skjer nå....[:)]
 
jeg er her nesten hver dag, men tenker egeentlig ikke så mye over å bli gravid nå som jeg gjorde i starten, men sitter her og leser hva andre skriver for det meste... men har oxo tenkt hver gang at jeg ikke skal være her så mye jeg heller, men klarer jeg de?? nei da,, hihi. jeg liker og lese om di som har fått posetive tester og sånne ting, blir jo helt oppslukt av å være her inne.... hehe...
 
i dag kom tr[:@], hadde håpet det hadde klaffet  denna gangen, men nei da....  gir snart opp, hvorfor skal det være så vanskelig når man planlegger å bli gravid[:@] og tr har blitt helt rar de siste syklusene, men håper det klaffer før jul... det er jo det som egentlig er målet, men på nyåret vist vi ikke har blitt gravid til da, så legger vi detta litt på hylla, ikke helt men bare litt, bestiller oss kansje en ferie tur, oxo får jeg bare bli gravid når det er våres tur. det er så mange rundt oss som er gravide og snart skal ha eller så er det mange som nettop har fått. men men det blir vel våres tur en dag også[:D], har jo blitt gravid før og kommer sikker til å bli det igjen.....[;)]
 
nå har tr vært her og gått igjen, men magen er fortsatt oppblåst, og jeg er kvalm til tider, det kommer å går, våkner til og med på morgenen av at jeg er kvalm, æsj, og det er ikke litt kvalm, men skikkelig kvalm... og fortsatt vondt i puppene, ikke veldig mye men litt.... hmmmm... jaja.. det går vel over snart... går fort til el nå... og håper den sitter denna pp... 
 
ååååå. i natt drømte jeg om at jeg hadde fått en jente... men drømte om at ho datt ut av barnevogna, men det gikk bra. men nokk en gang var det en lånt barnevogn... jeg har drømt de før at jeg har fått unge men ikke har hatt barnevogn og måtte låne en....  ble så skuffa når jeg våknet... [:@].. har så lyst på en liten en....
 
bare koslig det at noen er innom takk takk.. lykke til du oxo....
 
Hei hei 

Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen, håper virkelig det klaffer for deg snart!
 
hei hei!! takk for det[:)] lykke til med prøvinga du oxo (vist du prøver) og håper virkelig det sitter en liten spire snart![:D]
 
det er så koslig at noen legger igjen en liten hilsen[:D]
ja får håpe at alle får en liten koslig julegave i år ( som egentlig er veldig stor)[:D]
lykke til du oxo littlebaby2010...
klem
 
Krysser fingrene for at det klaffer for deg i denne prøveperioden!! [:D][:D]
 
håper jeg oxo, til tross for at jeg ikke har fått kjøpt meg el tester og ikke får testet etter el...
håper de klaffer for deg oxo, og alle andre her inne. det er så kjedelig å ikke få det til å klaffe....
klem[:D]
 
hmmmm det er 6 dagen el noe jeg har vondt i magen[:@] magen er helt på bærtur fortiden... håper den slutter snart å være så teit.... jeg pleier da ikke ha vondt i magen, og haller ikke vondt i hode, hvertfall ikke så vondt det var i natt, bare låg og vrei meg og fikk ikke sove, men fikk vel igjen for at jeg sovnet tidligere på kvelden.. [:'(]..... jaja håper det går fort til testing eller om tr kommer før jeg rekker å teste, ( men jeg tester vel for tr kommer, sån går det når jeg har tester liggende) men di testene var jo bare forvirrende, hadde jo en svak strek på alle jeg tok sist pp [:@], men tr kom alikevel, så denna pp får jeg prøve på å huske på at testen kommer kansje med en svak teit srek som jeg ikke må tru på.. hehe, har en digital liggende oxo, men den skal jeg spare på så lenge jeg klarer, hihi... men men blir vel gravid når våres tur kommer oxo, har jo klart det før så må vel klare det igjen... natti natt[:D]
 
[:)] jeg håper så inderlig at en spire sitter denne pp, kjenner at jeg  kommer til å bli veldig skuffa vist tr kommer.... kommer sikkert til å bli litt irritert oxo...
er ikke helt i humør i dag heller kjenner jeg, i dag sto jeg opp av senga knurende, hihi...  litt opp og nedd i humør i dag gitt... hehe....
 
Bare innom og sniker litt.
Ønsker deg lykke til [:)] håper at spiren sitter denne pp. krysser fingrene for deg [:)]
 
takk takk. lykke til du oxo , og håper en spire sitter snart...
håper drømmen min som jeg hadde i natt er sann, for jeg drømte om at jeg fikk posetiv gtest[:D]
 
æsj nå er det en nabo som lager midag, blææ, blir kvalm jeg. skjønner ikke hvorfor det skal komme inn til oss, oxo er det bare jeg som kjenner den lukta, typen kjenner den ikke. han skjønner ikke noe han fortiden, jeg kjenner lukter mer og mer, i det siste dagene har det vært kaffe, jeg liker ikke kaffe i det hele tatt, men når noen drikker kaffe i nerheten har jeg synset lukta er god og får lyst på, men jeg vet kaffe er [:'(]. 
 
hmmm.... vi fikk vite i uka et en i fam til typen er gravid[:@] ikke slemt ment, glad på deiras vegne, men vist vi blir gravid nå så har dem egentlig ødelagt opplegget våres, æsj, di gavene vi skal gi står det beste far og beste mor osv, men er redd for di trur det pga at di andre er gravid, og da ikke tenker over at vi oxo er gravide, men jeg er for sta til å si noe oxo, haha detta kan bli morro..... men det har vel ikke klaffet for oss denna mnd, er blitt skikkelig negativ for tiden jeg, man merker det begynner å nerme seg jul i hvertfall[:@]
synest det er så mange som er gravide. i morgen så skal en vennine ta en g test, ho håper ikke den er posetiv, for di prøver ikke, og jeg håper alt at den er det[:D] det hadde vært koslig det...
 
Back
Topp