Testtråd

Takk for at du deler, og godt å høre at det gikk så bra selv med så skumle symtomer! Håper jeg er like heldig! :Heartred

Jeg er akkurat 5 uker på vei i dag. Har heldigvis ikke kommet noe friskt rødt blod enda, så har fremdeles håp ❤️

Opplevde du like store blødninger som ved mens, og var det like rødt?
Jeg vil ikke gi noe falskt håp, men det var noen ganger lite og brunt og enkelte ganger rødt friskt blod, mørkerødt med klumper og tråder og alt mulig rart som jeg virkelig trodde var SA. Det gikk noen kroner på private ultralyder for å forsikre meg om at alt var bra, og de fant heller aldri ut hvorfor jeg blødde.

Har du snakket med lege om å bestille blodprøve for å måle hcg? Krysser fingrene for at spiren fortsatt sitter :Heartred

Dagens tester 18DPO.
Har fortsatt spotting og litt blødninger, men testene stiger. Da jeg hadde kjemisk for to år siden bekymret jeg meg over at jeg IKKE hadde blødning/spotting, så jeg tillater meg ikke å bli urolig nå som jeg ser at testene stiger :love7 Hadde som nevnt her tidligere ganske mye spotting og blødninger frem til uke 10 i forrige svangerskap. IMG_7656.jpeg

Dagens tester 18DPO.
Har fortsatt spotting og litt blødninger, men testene stiger. Da jeg hadde kjemisk for to år siden bekymret jeg meg over at jeg IKKE hadde blødning/spotting, så jeg tillater meg ikke å bli urolig nå som jeg ser at testene stiger :love7 Hadde som nevnt her tidligere ganske mye spotting og blødninger frem til uke 10 i forrige svangerskap. Vis vedlegget 478631
Er det ikke typisk? Man finner ALLTID noe å bekymre seg for!

Testene blir nok ikke sterkere enn dette. 6 dager siden jeg fikk 2-3(13dpo) spent på når jeg får 3+:smiley-bounce012
20260201_105331.jpg

20260201_115454.jpg

Last edited:
Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, men tror det var rundt 21.jan pga eggehvitlignende utflod. Fikk en svak strek på torsdag, men har testet hver dag siden negativt. Om det stemmer at jeg hadde EL 21.jan så er jeg idag på 12 DPO, og fortsatt ingen strek. Kan jeg da slå helt fra meg graviditet? Spennende de beste dagene om TR kommer…

Fikk først 2-3, men prøvde igjen :p Jaaaaaaaah, jeg er ferdig med testingen for denne gang:hug007:love017:happy093:gen014:cool05:dance011Fikk 3+ med et stort glass vann innabords, kjente at jeg bare måtte ta en test til:greet015:laughing002
20260202_123120.jpg

20260202_123129.jpg

Back
Topp