mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Tatt på utvannet urin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du? Syns ikke den nederste ser så lys ut
Den er tydelig sterkere! Altså jeg synes jeg ser en ganske stor variasjon i hvor sterke testene er hos forskjellige på samme dpo. Er jo så mange faktorer som spiller inn også. Væskeinntak, første eller andre urin for dagen, antall dobesøk.Virker det som fin stigning?. Første tatt på lørdag og den andre i dag. Føler liksom det ser sterkere ut på bilde og at streken burde vært sterkere nå. Men ser jo definitivt forskjell da. Man blir jo alltid bekymret. Haha
Vis vedlegget 478417
4+5Hvor langt er du? Syns ikke den nederste ser så lys ut![]()
min første graviditet. Har sett at mange her får tydeligere og tydeligere strek, så blir ganske bekymret om hvordan det går med min når streken er den samme som en uke siden. Jeg så en svak strek på testen allerede 18. Feb, så tror ikke det er pga. sen eggløsning at streken ikke er då veldig sterk nå. Må bare håpe at alt står til bra likevelSkjønner..4+5min første graviditet. Har sett at mange her får tydeligere og tydeligere strek, så blir ganske bekymret om hvordan det går med min når streken er den samme som en uke siden. Jeg så en svak strek på testen allerede 18. Feb, så tror ikke det er pga. sen eggløsning at streken ikke er då veldig sterk nå. Må bare håpe at alt står til bra likevel
Håper det er bare det!@Nickhei123 oi, gikk litt fort. Men det jeg skulle si var at jeg synes ikke de har blitt like tydelig sterkere som make sure siste dagene. Så om det har med fargestoffet å gjøre kan jo også være. Men skjønner bekymringen, håper det står bra til![]()
takk for støtten!Jaaa. Og jeg er egentlig ikke en tester. Men ble så jeg tok en ny etter ett par dager og da ble jeg så usikker. Så da ble det flere tester daDen er tydelig sterkere! Altså jeg synes jeg ser en ganske stor variasjon i hvor sterke testene er hos forskjellige på samme dpo. Er jo så mange faktorer som spiller inn også. Væskeinntak, første eller andre urin for dagen, antall dobesøk.
Selv om jeg tester etter stigning selv også, så sies det vel at testene ikke er laget for det. Så det fører nok til mye unødig bekymring![]()
Ser den blir sterkere, men så tenker jeg nå burde den vel vise det like sterkt som kontrollstrek. Har en digital til og. Men venter til helga med den og håper den da viser 2-3Hvor mange dager dpo er du igjen? Jeg fikk 2-3 15 dpo og da var min babyplan svakere enn den nederste av dine herJaaa. Og jeg er egentlig ikke en tester. Men ble så jeg tok en ny etter ett par dager og da ble jeg så usikker. Så da ble det flere tester daSer den blir sterkere, men så tenker jeg nå burde den vel vise det like sterkt som kontrollstrek. Har en digital til og. Men venter til helga med den og håper den da viser 2-3
Hvilken test er den øverste?
Men er du bekymret kan du be om å få målt HCG hos fastlegen
Vet ikke helt når eggløsningen min har vært egentlig… den slo aldri inn di dagene jeg prøvde å teste. Haha. Men første dag i sist mens var 28 desember.Hvor mange dager dpo er du igjen? Jeg fikk 2-3 15 dpo og da var min babyplan svakere enn den nederste av dine her![]()
Det er RFSU ukestest. Har time 24 mars. Tenker det ikke er vits å dra å måle hcg. Får ikke gjort noe uansett om det viser seg å være det ene eller det andre. Skal bare leve som om jeg er gravid til testen eventuelt blir negativHvilken test er den øverste?
De har visst ikke så godt ry de babyplan stavtestene. Jeg testet med en metode test her om dagen, samtidig med babyplan strimmel og metoden var tydelig lysere enn babyplan. De metode testene har heller ikke et godt ry.
Håper det bare er dårlige testerMen er du bekymret kan du be om å få målt HCG hos fastlegen
![]()
Syns den ser veldig fin ut!Jeg synes det skjer lite på testene mine om dagen. Men om jeg ser på bilder av testene fra da jeg var gravid med sønnen, så skjedde det heller ikke så mye på det her stadie. Så prøver å ikke bekymre meg.
Vis vedlegget 478450

Da fikk jeg også 3+ på clearblue.
Man blir jo litt pessimistisk anlagt når det ikke enda har gått bra. Men for all del, det sies vel ofte at alle gode ting er tre 
Dette skal nok gå bra! Fine streker17 dpo morgen. Litt sterkere enn da jeg var så langt forrige gang.
Sist tror jeg ikke at dye stealeren kom før 26 dpo.Da fikk jeg også 3+ på clearblue.
Fra nå av tester jeg kun med makesure, «sparer» det jeg har igjen av babyplan om det ikke skulle lykkes denne gangen heller sånn jeg har noen på lurMan blir jo litt pessimistisk anlagt når det ikke enda har gått bra. Men for all del, det sies vel ofte at alle gode ting er tre
![]()