Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh jeg skal også ha mensen da, er så spent!!Hvor mange dager før forventet mens teste dere? Skal ha mensen 5 februar, klarer nesten ikke vente
Åh, så spennende!! Håper vi har lykken med oss begge toÅåh jeg skal også ha mensen da, er så spent!!
Når hadde du/har du eggløsning? Jeg skal egentlig ha det i morgen, men hadde det 17 januar...
Såppas tidlig ja!! Jeg skulle ha det i går, og har testet for eggløsning hele uken - og den var desidert sterkest i fårÅh, så spennende!! Håper vi har lykken med oss begge toNår hadde du/har du eggløsning? Jeg skal egentlig ha det i morgen, men hadde det 17 januar...
![]()
Når tenker du å teste deg? <3Såppas tidlig ja!! Jeg skulle ha det i går, og har testet for eggløsning hele uken - og den var desidert sterkest i fårSå kjenner at jeg er veldig spent..
Lyst til å teste meg hele tiden Men trur det er lurt å vente til ihvertfall 8 dpo - så førstkommende fredagNår tenker du å teste deg? <3
Tror jeg også venter til da. Selv om jeg hadde EL tidligere så er det ikke sikkert at egget festet seg like tidlig (hvis det fester seg i det hele tatt). Kan jo fortsatt vær tidlig å teste 1 uke før forventet mens, men skader ikke å prøveLyst til å teste meg hele tiden Men trur det er lurt å vente til ihvertfall 8 dpo - så førstkommende fredagEr så spent… enndu?
SpennendeTror jeg også venter til da. Selv om jeg hadde EL tidligere så er det ikke sikkert at egget festet seg like tidlig (hvis det fester seg i det hele tatt). Kan jo fortsatt vær tidlig å teste 1 uke før forventet mens, men skader ikke å prøve![]()
Hvor mange dager før forventet mens teste dere? Skal ha mensen 5 februar, klarer nesten ikke vente
Når var el da?Jeg skal ha mensen neste uke en eller annen gang. Appene mine er ikke enige.
I følge menstermin er jeg i dag 2+4, så jeg fikk positiv test ekstremt tidlig! (også digital)
Jeg testet etter EL og la inn i Premom, men kan ikke forstå at El var så sen som den mener![]()
Da er du nok lenger enn 2+4. Egget må bli en blastocyst før det klekker og fester seg. Dette skjer tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før produksjon av hcg begynner.Jeg skal ha mensen neste uke en eller annen gang. Appene mine er ikke enige.
I følge menstermin er jeg i dag 2+4, så jeg fikk positiv test ekstremt tidlig! (også digital)
Jeg testet etter EL og la inn i Premom, men kan ikke forstå at El var så sen som den mener![]()
Da er du nok lenger enn 2+4. Egget må bli en blastocyst før det klekker og fester seg. Dette skjer tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før produksjon av hcg begynner.
bare det at appene regner fra første dagen i siste mens og da blir det slik. Vet liksom ikke hvordan jeg kan regne på det anerledes