Testing før forventet mens

Msnart4

Andre møte med forumet
Hvor mange dager før forventet mens teste dere? Skal ha mensen 5 februar, klarer nesten ikke vente

Testet 9 dpo, og hver dag etter. Svaaaakt 9 dpo, såpass at du måtte opp lyset i riktig vinkel for å skimte en strek :p:p

jeg klarer ikke vente❤️

Går (gikk ig) på adhd Medisiner så fikk beskjed om å teste tidlig pga medisin stopp når gravid. Så jeg har testet fra 9 dpo. Fikk positiv først 11dpo som er min ikm. :) så hadde trolig implantasjon 9dpo.

Åh, så spennende!! Håper vi har lykken med oss begge to:happy: Når hadde du/har du eggløsning? Jeg skal egentlig ha det i morgen, men hadde det 17 januar...:bookworm:
Såppas tidlig ja!! Jeg skulle ha det i går, og har testet for eggløsning hele uken - og den var desidert sterkest i får ❤️ Så kjenner at jeg er veldig spent..

Dette er 8-14 dpo etter IVF

19476CB7-AE03-410E-ACEB-4C9841597A6C.jpeg

Jeg testet negativt på tidligtest 10 dpo, på 12 dpo testet jeg positivt digitalt, og svak strek på tidligtest. Forventet mens er 14 dpo.

Jeg tok første test på 9 dpo og fikk svak strek. Så svak at den nesten ikke var synlig. Jeg var usikker på om det var etter Ovitrelle eggløsningssprøyte i forbindelse med IVF. Den kan gi falsk positiv test en stund etter. Da testen dagen etter på 10 dpo var sterkere så var det ingen tvil. Her var det babystrek på gang. Nå i dag på 12 dpo var det iallefall ikke noe tvil. Den var så positiv den!

Vedlegg

• 20220126_072455.jpg
    20220126_072455.jpg
    1,5 MB · Visninger: 67
Lyst til å teste meg hele tiden Men trur det er lurt å vente til ihvertfall 8 dpo - så førstkommende fredag ❤️ Er så spent… enndu?
Tror jeg også venter til da. Selv om jeg hadde EL tidligere så er det ikke sikkert at egget festet seg like tidlig (hvis det fester seg i det hele tatt). Kan jo fortsatt vær tidlig å teste 1 uke før forventet mens, men skader ikke å prøve :p

Testet negativ 9 dpo og positivt 10 dpo:smug:

Tok første test ved antatt 10 DPO eller fire dager før IKM. Den var altså positiv.

Jeg testet faktisk positiv 8 dpo!! Altså 6 dager før ikm, sist testet jeg ikke positiv før 13 dpo:rolleyes:

Hvor mange dager før forventet mens teste dere? Skal ha mensen 5 februar, klarer nesten ikke vente

Jeg skal ha mensen neste uke en eller annen gang. Appene mine er ikke enige.
I følge menstermin er jeg i dag 2+4, så jeg fikk positiv test ekstremt tidlig! (også digital)

Jeg testet etter EL og la inn i Premom, men kan ikke forstå at El var så sen som den mener:)

Jeg skal ha mensen neste uke en eller annen gang. Appene mine er ikke enige.
I følge menstermin er jeg i dag 2+4, så jeg fikk positiv test ekstremt tidlig! (også digital)

Jeg testet etter EL og la inn i Premom, men kan ikke forstå at El var så sen som den mener:)
Da er du nok lenger enn 2+4. Egget må bli en blastocyst før det klekker og fester seg. Dette skjer tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før produksjon av hcg begynner.

Da er du nok lenger enn 2+4. Egget må bli en blastocyst før det klekker og fester seg. Dette skjer tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før produksjon av hcg begynner.

Ja jeg vet, syns det er like rart selv:sorry: bare det at appene regner fra første dagen i siste mens og da blir det slik. Vet liksom ikke hvordan jeg kan regne på det anerledes :rolleyes:

Back
Topp