Testing før forventet mens

Ja jeg vet, syns det er like rart selv:sorry: bare det at appene regner fra første dagen i siste mens og da blir det slik. Vet liksom ikke hvordan jeg kan regne på det anerledes :rolleyes:

Det hjelper om du vet hvor lang luteal fase du har. De fleste kan ha varierende dager når el er. Men luteal fasen er som regel like lang. :)

Det hjelper om du vet hvor lang luteal fase du har. De fleste kan ha varierende dager når el er. Men luteal fasen er som regel like lang. :)

Da fikk jeg endelig tid til å se gjennom mine tidligere sykluser, vi har besøk fra Serbia og da er det middag ute og greier hver ettermiddag og kveld:rolleyes:

Lutealfasen min har disse tallene: 13(første syklus etter pilleslutt), 10, 10, 12, 10, 12

Syklusen min varierer litt: 22, 27, 24, 26, 26, 29

Da fikk jeg endelig tid til å se gjennom mine tidligere sykluser, vi har besøk fra Serbia og da er det middag ute og greier hver ettermiddag og kveld:rolleyes:

Lutealfasen min har disse tallene: 13(første syklus etter pilleslutt), 10, 10, 12, 10, 12

Syklusen min varierer litt: 22, 27, 24, 26, 26, 29

er du helt sikker på dagene du har el?

Hvor mange dpo er du?❤️ Jeg er 7dpo og klare selvfølgelig ikke å holde meg, så den var negativ men fortsatt tidlig..
Jeg hadde EL et sted mellom 18 og 22 januar. Skal som nevnt tidligere ha mens 5 januar. Så er nok alt fortidlig hos meg og. Skal vente til mandag med neste, selv om det egentlig også er alt for tidlig. Burde vente en uke til, men så er det om jeg klarer det....

Jeg hadde EL et sted mellom 18 og 22 januar. Skal som nevnt tidligere ha mens 5 januar. Så er nok alt fortidlig hos meg og. Skal vente til mandag med neste, selv om det egentlig også er alt for tidlig. Burde vente en uke til, men så er det om jeg klarer det....
Samme her! Mensen forventet 5 eller 6 februar - men kjenner meg selv Såppas at jeg kommer til å teste fra imorgen av ❤️ Fra 8 dpo .. Spennende for oss begge

Har også hatt litt små murringer de siste dagene... lurer så på hva det kan være. Syns det er litt tidlig å få det hvis det er mensmurringer, da jeg egentlig ikke skal ha mensen før på lørdag:blackeye:
Jeg hadde dette fra EL og det var mitt tegn på graviditet:Heartred krysser fringrene for deg:smiley-angelic001

Back
Topp