Skal holde deg oppdatert!Si ifra om du får 3+, så skal jeg og ta en i morgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal holde deg oppdatert!Si ifra om du får 3+, så skal jeg og ta en i morgen![]()

Men de andre testene er jo sterke? Ikke stol helt på disse

Ja, de andre er sterke heldigvis! Begynner å bli dyrt også detteMen de andre testene er jo sterke? Ikke stol helt på disse![]()

JaJa, de andre er sterke heldigvis! Begynner å bli dyrt også dette![]()
Feel u!Jeg har lest at testene på et tidspunkt slutter å gi helt nøyaktig informasjon – spesielt denne med ukeindikator. Jeg har også lest at man bør få 3+ når hCG er over 2000.
Måtte også ta en i dag, fikk også 2-3

Sniker og ville bare dele denne oversikten fra Clearblue angående hcg-nivå på test med ukesindikatorJeg har lest at testene på et tidspunkt slutter å gi helt nøyaktig informasjon – spesielt denne med ukeindikator. Jeg har også lest at man bør få 3+ når hCG er over 2000.
Som jeg skrev tidligere, fikk jeg 2/3 da jeg var 5+2. Jeg målte hCG dagen etter, og den var 5000. Det betyr at nivået mest sannsynlig lå på minst 2000 dagen før, og testen burde derfor ha fanget det.
Jeg vil anbefale å ringe fastlegen og be om å måle hCG. Noen leger er mer «generøse» og henviser til en slik prøve uten problemer. Jeg følte nesten at jeg måtte kjempe for å få den. Lykke til!

Jeg må ta en ny i dag, holder meg lenge og prøver å ikke drikke noe for å seMåtte også ta en i dag, fikk også 2-3![]()
Si ifra hva du får av resultatJeg må ta en ny i dag, holder meg lenge og prøver å ikke drikke noe for å se
HuffDet skal jegSikkert 2-3
![]()

Woho!! Så gøyVis vedlegget 478048
Kan nesten ikke tro detNå holdt jeg meg fra ca kl11-kl16 uten å egentlig drikke noe da

Det skjønner jeg! Jeg trodde min skulle vise det nå, så jeg kjøpte en to pakningWoho!! Så gøySparer min til i morgen, DA blir jeg skuffa om den enda viser 2-3
![]()

Det var det jeg gjorde i dag og! Kan ikke svi av begge på en dagDet skjønner jeg! Jeg trodde min skulle vise det nå, så jeg kjøpte en to pakning![]()

Men i morgen må din også være 3+!Det var det jeg gjorde i dag og! Kan ikke svi av begge på en dag![]()
Tok denne nå, bare fordi jeg blir jo usikkerMen i morgen må din også være 3+!
Men den lyser jo bare litt positiv