Testetråd

Tok to forskjellige tester på samme urin. En rfsu og en metode+. De blir aldri skikkelig sterke, selvom de har blitt sterkere siden første testen jeg tok. Blir litt smågal av dette her :bag:
Prøv make sure! RFSU ble aldri sterk hos meg. Make sure er sterke og fine her :)

Edit: ser nå du kjøpte:hilarious::hilarious::hilarious: bra!! Fine streker!

Nå kan jeg kanskje håpe på 3+ på CB i løpet av uka :D :hello2

Endelig kan jeg slappe av litt!!:hilarious:
Jeg skal prøve etterpå. Sikker på at jeg svir av en uten grunn idag :hilarious:

Her har testetøsa gått litt amok i dag :smiley-ashamed004 Fikk 2-3 på CB digital i går kveld, men spottet også litt brunt. I dag morges var testen svakere enn i går på første urin, og da mistet jeg litt håpet. Men på andre urin var den ganske lik gårsdagens igjen, og nå i ettermiddag ser den enda sterkere ut! Kanskje jeg skal prøve å la være å teste et par dager nå, at denne stigningen er grei allikevel? :shy::smiley-angelic001 Er 15 dpo/ ca 4+3 i dag. Og ja, jeg måtte kjøpe MS i tillegg for å være sikker, dette forumet har tvilsom påvirkning på meg :smiley-ashamed005IMG_1303.jpeg

Vedlegg

• IMG_1312.jpeg
    IMG_1312.jpeg
    181 KB · Visninger: 2
Altså jeg er så håpløs og delulu! Klarer ikke vente vettu :dead: :facepalm: :hilarious: :shifty: 18 dpo

Vedlegg

• IMG_4932.jpeg
    IMG_4932.jpeg
    271,5 KB · Visninger: 18
Legen snakka så mye at jeg glemte halvparten av det jeg skulle spørre om. Inkl måling av hcg:hilarious: Men kjøpte nye tester da, Make Sure.. Skulle jo gjort dette for lenge siden, denne ble jo myyye sterkere enn de andre:D
Se der, ja!

Jeg skulle ellers til å si at jeg synes at de andre testene dine så helt fine ut, sammenlignet med mine egne. :)

Her har testetøsa gått litt amok i dag :smiley-ashamed004 Fikk 2-3 på CB digital i går kveld, men spottet også litt brunt. I dag morges var testen svakere enn i går på første urin, og da mistet jeg litt håpet. Men på andre urin var den ganske lik gårsdagens igjen, og nå i ettermiddag ser den enda sterkere ut! Kanskje jeg skal prøve å la være å teste et par dager nå, at denne stigningen er grei allikevel? :shy::smiley-angelic001 Er 15 dpo/ ca 4+3 i dag. Og ja, jeg måtte kjøpe MS i tillegg for å være sikker, dette forumet har tvilsom påvirkning på meg :smiley-ashamed005Vis vedlegget 477793
Det ser kjempefint ut :)
Husk at testene er beregnet for testing 15 dpo! Og da har du en klar og fin strek. :) Ingen tvil om graviditet her!

Ps. Testene ligner veldig på mine. Jeg sluttet å teste 16 dpo, men testet igjen rundt 21 dpo og da fikk jeg ordentlig «dye stealer». :)

Det ser kjempefint ut :)
Husk at testene er beregnet for testing 15 dpo! Og da har du en klar og fin strek. :) Ingen tvil om graviditet her!

Ps. Testene ligner veldig på mine. Jeg sluttet å teste 16 dpo, men testet igjen rundt 21 dpo og da fikk jeg ordentlig «dye stealer». :)
Herlig :shy: Nå skal jeg prøve å vente noen dager før neste test :smiley-ashamed004

Back
Topp