19 dpo tror jegHvilken dpo er du nå? Kanskje du skulle prøvd Make Sure sine?![]()
Makesure må jeg vel bestille på nett? Skal til legen i dag da, så tror jeg skal spørre om måle hcgFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
19 dpo tror jegHvilken dpo er du nå? Kanskje du skulle prøvd Make Sure sine?![]()
Makesure må jeg vel bestille på nett? Skal til legen i dag da, så tror jeg skal spørre om måle hcgDu får kjøpt makesure på kiwi f.eks19 dpo tror jegMakesure må jeg vel bestille på nett? Skal til legen i dag da, så tror jeg skal spørre om måle hcg

Eller på MenyDu får kjøpt makesure på kiwi f.eks![]()
Åhh! Da skal jeg innom der i dag og sjekke!Du får kjøpt makesure på kiwi f.eks![]()
Jeg bor der «ingen skulle tru at nokon kunne bu», så er dårlig med Meny herEller på Meny

Ja, veldig lett å få tak i hvis du har Kiwi der du bor.19 dpo tror jegMakesure må jeg vel bestille på nett? Skal til legen i dag da, så tror jeg skal spørre om måle hcg
Den ble jo helt perfekt den streken der!Legen snakka så mye at jeg glemte halvparten av det jeg skulle spørre om. Inkl måling av hcgMen kjøpte nye tester da, Make Sure.. Skulle jo gjort dette for lenge siden, denne ble jo myyye sterkere enn de andre
![]()

Prøv make sure! RFSU ble aldri sterk hos meg. Make sure er sterke og fine herTok to forskjellige tester på samme urin. En rfsu og en metode+. De blir aldri skikkelig sterke, selvom de har blitt sterkere siden første testen jeg tok. Blir litt smågal av dette her![]()

bra!! Fine streker!Nå kan jeg kanskje håpe på 3+ på CB i løpet av ukaDen ble jo helt perfekt den streken der!![]()
![]()

Endelig kan jeg slappe av litt!!Prøv make sure! RFSU ble aldri sterk hos meg. Make sure er sterke og fine her
Edit: ser nå du kjøptebra!! Fine streker!

Jeg skal prøve etterpå. Sikker på at jeg svir av en uten grunn idagNå kan jeg kanskje håpe på 3+ på CB i løpet av uka![]()
Endelig kan jeg slappe av litt!!![]()

Hvor mange uker er du nå? Jeg er bare 5+0, så bør kanskje holde igjen 3-4 dager tilJeg skal prøve etterpå. Sikker på at jeg svir av en uten grunn idag![]()

Jeg er bare 4+6Hvor mange uker er du nå? Jeg er bare 5+0, så bør kanskje holde igjen 3-4 dager til![]()

*delulu*Skal prøve å vente til fredag, håpe på en god start på helgenJeg er bare 4+6*delulu*

Fikk 2-3 på CB digital i går kveld, men spottet også litt brunt. I dag morges var testen svakere enn i går på første urin, og da mistet jeg litt håpet. Men på andre urin var den ganske lik gårsdagens igjen, og nå i ettermiddag ser den enda sterkere ut! Kanskje jeg skal prøve å la være å teste et par dager nå, at denne stigningen er grei allikevel? 
Er 15 dpo/ ca 4+3 i dag. Og ja, jeg måtte kjøpe MS i tillegg for å være sikker, dette forumet har tvilsom påvirkning på meg 

Du er ikke delulu- jeg hadde gjort det samme med den streken der! Synes det er rart ikke 3+ slo ut på den. Den streken kan vel ikke bli mye sterkere nå!Altså jeg er så håpløs og delulu! Klarer ikke vente vettu![]()
![]()
![]()
18 dpo
Se der, ja!Legen snakka så mye at jeg glemte halvparten av det jeg skulle spørre om. Inkl måling av hcgMen kjøpte nye tester da, Make Sure.. Skulle jo gjort dette for lenge siden, denne ble jo myyye sterkere enn de andre
![]()
Det ser kjempefint utHer har testetøsa gått litt amok i dagFikk 2-3 på CB digital i går kveld, men spottet også litt brunt. I dag morges var testen svakere enn i går på første urin, og da mistet jeg litt håpet. Men på andre urin var den ganske lik gårsdagens igjen, og nå i ettermiddag ser den enda sterkere ut! Kanskje jeg skal prøve å la være å teste et par dager nå, at denne stigningen er grei allikevel?
Er 15 dpo/ ca 4+3 i dag. Og ja, jeg måtte kjøpe MS i tillegg for å være sikker, dette forumet har tvilsom påvirkning på meg
Vis vedlegget 477793
HerligDet ser kjempefint ut
Husk at testene er beregnet for testing 15 dpo! Og da har du en klar og fin strek.Ingen tvil om graviditet her!
Ps. Testene ligner veldig på mine. Jeg sluttet å teste 16 dpo, men testet igjen rundt 21 dpo og da fikk jeg ordentlig «dye stealer».![]()
Nå skal jeg prøve å vente noen dager før neste test