Testetråd

Hadde glemt hvor stressende dette var! Og jeg føler jeg ligger en evighet bak blant alle her haha. :shy: virker som jeg er sistemann inn i gruppen med termin 29 september! Håper streken øker og at jeg får fortsette å bli her med dere :HeartredVis vedlegget 477518
Det jevner seg fort ut når vi går over i 2. trimester og videre, da føles nok avstanden litt mindre :smiley-ashamed004 Fin stigning da :happy:

Ikke fått 2-3 enda:facepalm::angelic::hilarious: det var jo penger rett i bosset:bag:
Neste mål: 2-3, dyestealer og siste 3+. Da kan jeg gi meg:hilarious:

Vedlegg

• IMG_4817.jpeg
    IMG_4817.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 13
Tror jeg skal slutte å teste nå, blir bare bekymret over at det ikke stiger nok, selv om den digitale viste 2-3 nå!

Vis vedlegget 477558
Hvilken batch har du? Har null stigning på makesure testene mine her så jeg har sluttet med de nå. Babyplan har kjempefin stigning. Sist jeg var gravid var makesure de beste testene men nå føler jeg mange av batchene er dårlige

Hvilken batch har du? Har null stigning på makesure testene mine her så jeg har sluttet med de nå. Babyplan har kjempefin stigning. Sist jeg var gravid var makesure de beste testene men nå føler jeg mange av batchene er dårlige
Har batch 11, men fikk en god stigning i dag faktisk. Men de er blitt kjempe dårlige!

Har batch 11, men fikk en god stigning i dag faktisk. Men de er blitt kjempe dårlige!
Det er den jeg har og! Jeg ble livredd i går når det var 0 økning. Den så nesten svakere ut enn dagen før. Sykt kjipt for makesure var så bra før. Men så godt å høre du fikk stigning i dag! Hurra!

Litt stressa over at testen ikke er sterkere når jeg er 4+3 i dag.. Flere som har hatt svake tester?

Vedlegg

• IMG_1476.jpeg
    IMG_1476.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 7
Det er den jeg har og! Jeg ble livredd i går når det var 0 økning. Den så nesten svakere ut enn dagen før. Sykt kjipt for makesure var så bra før. Men så godt å høre du fikk stigning i dag! Hurra!
Elsket de sist graviditet, da var de så gode. Så ja, veldig kjedelig at de er blitt så dårlige når det er de som er lettest å få tak i

Måtte bare ta to siste tester Den øverste er tatt på vanlig måte og den under er blandet 50/50 med vann. 5+5 i dag

Vedlegg

• IMG_0451.jpeg
    IMG_0451.jpeg
    427,7 KB · Visninger: 3
Back
Topp