Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!10 vs 11 dpo. Godt å se stigning.Øverste testen er 10 dpo, tok to i morges! Er helt surrealistisk å oppleve dette igjen.
Jippi! Så gøy at vi som har samme termin får 3+ på samme dag

Ja!Jippi! Så gøy at vi som har samme termin får 3+ på samme dag![]()

Tusen takk!Gratulerer så mye!
Enig i at det er surrealistisk å få oppleve dette igjen. Det er stort!![]()
Det er virkelig det! Så spennende
Det blir lange uker framover, før vi begynner å fortelle folk.. 
Så koselig at vi fulgte hverandre over hitTusen takk!Det er virkelig det! Så spennende
Det blir lange uker framover, før vi begynner å fortelle folk..
![]()
Testene dine er jo kjempefine! Helt enig i at dagene blir lange før vi tør å fortelle folk også. Jeg har legetime i uke 7, legen min har ultralyd. Så tror vi tør å fortelle barna hjemme etter vi ser hjertebank hvertfall 

Jeg tipper det. Jeg fikk positiv digital samme dag som jeg såvidt kunne skimte strekGårsdagen vs dagensMon tro om den vil slå ut på digital?
Det gjorde jeg sist også når jeg tenker meg omJeg tipper det. Jeg fikk positiv digital samme dag som jeg såvidt kunne skimte strek![]()

Dette er jo fin stigning, også på bare et døgn! WiiHåper stigningen ser grei ut! Ett døgn i mellom disse. Øverste er fra i går på morgenen. Jeg vet jo at det tar 48 timer før det dobles, så er vel dumt å teste for ofte.![]()

Jeg har troen!
4+2 er nok litt tidlig å få 3+, mange får det ikke før de er i uke 5