Testetråd

Håper å få bli en del av september gjengen. Er 7 dpo i dag. Vurderer å teste 9 dpo, altså nyttårsaften, for tenkte det hadde vært en så fin gave for det nye året. Det blir liksom nytt år, ny start - etter MAen jeg hadde i oktober. Men redd den blir negativ og nyttårsaften blir ødelagt…:rolleyes: Noen tanker/erfaringer med å teste 9dpo?
Jeg fikk svaak strek 9dpo, som ble sterkere utover dagen og dagene etterpå :)

Vi håper skikkelig på september baby - men foreløpig bare på dpo 8. ingen positiv test igår , og prøver å vente med å sjekke. Hvor tidlig fikk dere positiv test ?

Med første barnet testet jeg ultrasvakt positivt 8 dpo, med nummer 2 var det er skygge der 7dpo denne gangen var det null antydning til strek 10 dpo,men 11dpo var det en svak strek på testen.
Se der ja! Da skjønner jeg at det kan være helt tilfeldig, selvom man har fått positiv tidlig før. Tusen takk for svar :)

Veldig fin stigning!

Lurer på om jeg har fått en batch med dårlig fargestoff fra makesure, og har ikke flere babyplan igjen...
Jeg brukte den batchen som slutter på 11 sist jeg var gravid, og syntes det ble svake streker. Hadde sånn 60%-70% styrke på teststreken sammenlignet med kontrollstreken på Make Sure den gangen, samtidig som jeg fikk Dye Stealer på RSFU-test. Da leste jeg om mange andre her inne som hadde samme erfaring. Vet ikke helt hvilken batch jeg tester med nå, men kan sjekke i kveld. Jeg tør bare å teste annen hver dag, ellers blir jeg så stresset når jeg ser at det ikke er bra stigning fra dag til dag. :)

:hilarious: Jeg brukte den batchen som slutter på 11 sist jeg var gravid, og syntes det ble svake streker. Hadde sånn 60%-70% styrke på teststreken sammenlignet med kontrollstreken på Make Sure den gangen, samtidig som jeg fikk Dye Stealer på RSFU-test. Da leste jeg om mange andre her inne som hadde samme erfaring. Vet ikke helt hvilken batch jeg tester med nå, men kan sjekke i kveld. Jeg tør bare å teste annen hver dag, ellers blir jeg så stresset når jeg ser at det ikke er bra stigning fra dag til dag. :)
Skal prøve å ikke teste på noen dager nå (men det er så vanskelig :hilarious:
Har bestilt en til digital, men den kommer ikke før sikkert uti neste uke. Så hvis det ikke er noen blødning før den kommer så får jeg værtfall svar på om den har økt fra 1-2!

Jeg brukte den batchen som slutter på 11 sist jeg var gravid, og syntes det ble svake streker. Hadde sånn 60%-70% styrke på teststreken sammenlignet med kontrollstreken på Make Sure den gangen, samtidig som jeg fikk Dye Stealer på RSFU-test. Da leste jeg om mange andre her inne som hadde samme erfaring. Vet ikke helt hvilken batch jeg tester med nå, men kan sjekke i kveld. Jeg tør bare å teste annen hver dag, ellers blir jeg så stresset når jeg ser at det ikke er bra stigning fra dag til dag. :)
Ååå er det sant? Har også brukt batch 11 og hadde såå lite stigning mellom dag 10, 11 og 12. Videre var 14 og 15 veldig like, og fra i går må jeg leve litt i uvisshet om hva som skjer. Tror jeg skal hive meg rett på en sånn clearblue ukestest når jeg kommer hjem på fredag. Men det er jo 3 dager til :nailbiting:

Skal prøve å ikke teste på noen dager nå (men det er så vanskelig :hilarious:
Har bestilt en til digital, men den kommer ikke før sikkert uti neste uke. Så hvis det ikke er noen blødning før den kommer så får jeg værtfall svar på om den har økt fra 1-2!
Ja, det er ganske vanskelig å vente med å teste! Jeg blir motivert av at jeg unngår å skremme meg selv og at jeg har få tester som må fordeles utover mens vi er på ferie. Er sikkert mest det siste! :hilarious: Blir spennende med den digitale da.

Ååå er det sant? Har også brukt batch 11 og hadde såå lite stigning mellom dag 10, 11 og 12. Videre var 14 og 15 veldig like, og fra i går må jeg leve litt i uvisshet om hva som skjer. Tror jeg skal hive meg rett på en sånn clearblue ukestest når jeg kommer hjem på fredag. Men det er jo 3 dager til :nailbiting:
Åh, ja 3 dager er jo en evighet når man teller hver eneste dag, så føler med deg! Husker det med batch var en diskusjon den gangen ja (i mai/juni). Det var spesielt to batcher som virket å være litt dårlige, og den ene var 11. Jeg kan legge ved de to testene jeg sammenlignet. :)IMG_3634.jpegIMG_3633.jpeg

Batch 11 med hvilken utgangsdato? :bored:

Øverste er 10 dpo og nederste 12 dpo. Hva tenker dere om stigningen? Etter 2 kjemiske de siste 7 mnd, så er jeg så redd for kjemisk igjen :nailbiting: FunPic_20251231_074057664.jpg

Øverste er 10 dpo og nederste 12 dpo. Hva tenker dere om stigningen? Etter 2 kjemiske de siste 7 mnd, så er jeg så redd for kjemisk igjen :nailbiting: Vis vedlegget 476719
Det er fin stigning :happy: Hvor lenge har du pleid å gå gravid før du mister i kjemisk?

For min del var streken borte innen 5 dager, og da hadde den feil utvikling. Med en gang jeg kom over de dagene nå så tror jeg ikke at jeg får kjemisk denne graviditeten her. Fortsatt 4 dager igjen før jeg er over grensen for hva som kalles kjemisk da.

Det er fin stigning :happy: Hvor lenge har du pleid å gå gravid før du mister i kjemisk?

For min del var streken borte innen 5 dager, og da hadde den feil utvikling. Med en gang jeg kom over de dagene nå så tror jeg ikke at jeg får kjemisk denne graviditeten her. Fortsatt 4 dager igjen før jeg er over grensen for hva som kalles kjemisk da.
Streken har pleid å bli svakere igjen rundt 12 dpo og nesten borte til ikm :) så ser absolutt bedre ut denne gangen altså! Men klarer liksom ikke helt å riste av meg den dårlige følelsen :Heartred

IMG_3304.jpeg
Mine tester så langt. De siste tre gangene jeg har vært gravid og det har endt i kjemisk, så har testene begynt å flate seg ut rundt dpo 11-12, og holdt seg positive i en ukes tid på sted og hvil. Så nå er jeg spent på de neste dagene, og krysser alt jeg har. Jeg får mer og mer følelsen av at dette går veien, ikke så urolig? Men det kan også være en forsvarsmekanisme.. jeg prøver hvertfall å holde motet oppe, jeg er gravid pr nå, og må jo bare tro at denne holder seg til august/september.

Tok ny test nå, fordi jeg klarer tydeligvis ikke å la være :p og den er faktisk litt sterkere enn den jeg tok i dag tidlig :Heartred nå var det bare 2 timer siden sist jeg var på do også :D

Vedlegg

• 20251231_132517.jpg
    20251231_132517.jpg
    119,7 KB · Visninger: 1
Back
Topp