Testetråd

Har ikke flere make sure 25ml, men dye stealer på BP tidlig telles vel det og?
De har ikke vært noe særlig mørkere enn make sure frem til nå (testet med begge samtidig frem til nå). IMG_0977.jpeg

Hvordan går det med deg i dag? :Heartred
Takk for at du tenker på meg:Heartred Jeg har det forferdelig, rett og slett. Jeg tror testene mine blir svakere, og andre symptomer går gradvis bort. Jeg er egentlig ikke en som gråter, men i dag har jeg grått utrøstelig. Det er jo sikkert en miks av hormoner som stuper og alt annet.
Jeg skjønner ikke helt hva jeg egentlig bør gjøre nå. Jeg forholder jo meg som om jeg er gravid, siden jeg ikke har begynt å blø, men ja, jeg tror egentlig dette har gått til helvete, og i så fall kunne det vært greit å vite

Takk for at du tenker på meg:Heartred Jeg har det forferdelig, rett og slett. Jeg tror testene mine blir svakere, og andre symptomer går gradvis bort. Jeg er egentlig ikke en som gråter, men i dag har jeg grått utrøstelig. Det er jo sikkert en miks av hormoner som stuper og alt annet.
Jeg skjønner ikke helt hva jeg egentlig bør gjøre nå. Jeg forholder jo meg som om jeg er gravid, siden jeg ikke har begynt å blø, men ja, jeg tror egentlig dette har gått til helvete, og i så fall kunne det vært greit å vite
Å neeei, sender seg en klem :Heartred Ble veldig trist på dine vegne nå :sad010Er du helt sikker på at den blir svakere nå?

Når jeg har innsett at det ikke går veien har jeg pleid å drikke en ekstra kopp med kaffe eller kjøpt meg en god vin, også har jeg funnet meg en veldig jentete film. Har bare hatt en skikkelig "meg" dag, og samboer er med på det. Han pleier ikke å drikke men han har gjort det i sympati. Generelt pleier vi å gjøre ting som gjør at jeg får tankene på andre ting :Heartred Det er de eneste gangene vi sitter og pusler puslespill sammen :Heartred

Åååå bare gråt ut alt du trenger :sad010

Hei dere☺️ jeg tok to tidlig tester i dag. Den ene var jeg først sikker på var negativ men innen fem min dukket det opp en svak strek. Tok en til et par timer senere men med virkelig ultrasvak konsentrert urin. Men den var sterkere. Den øverste er siste test. Hva tenker dere? 9-10 dpo

Vedlegg

• IMG_6264.jpeg
    IMG_6264.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 21
Hei dere☺️ jeg tok to tidlig tester i dag. Den ene var jeg først sikker på var negativ men innen fem min dukket det opp en svak strek. Tok en til et par timer senere men med virkelig ultrasvak konsentrert urin. Men den var sterkere. Den øverste er siste test. Hva tenker dere? 9-10 dpo
Tenker dette ser ut som babystrek ja! :Heartred

Jeg var i samme sko som deg i september. Det er ikke et kjekt sted å være. Håper at du/dere klarer å finne noe som kan distrahere litt eller lette litt. Vi lagde hjemmelaget pasta og så en film sammen. Det var fint å gjøre noe sammen oss to og kjenner litt på kjærligheten vår også. Sender varme tanker og klemmer :Heartpink

Back
Topp