Bkno8357870
Flørter med forumet
Jeg er 16 PDO og får enda bare 1-2 uker på Clearblue :/ blir litt bekrymret, og ikke mulighet til blodprøve før mandag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har jo bare skippet alle de nervepirrende første dagene du nå2-3 nå![]()

Hvordan går det med deg i dag?Nå har jeg altså googlet meg i hjel og til slutt åpnet testen. Jeg forstår det sånn at den sterkeste linjen er kontroll, den streken som er alene er 1-2 uker og den svakeste er 2-3.
Skulle ikke denne da egentlig vist 2-3?
Fornektelsen er sterk her nå hehe
Vis vedlegget 476506

Hahah ja, ganske greit det sånn egentligDu har jo bare skippet alle de nervepirrende første dagene du nå![]()

Takk for at du tenker på megHvordan går det med deg i dag?![]()
Jeg har det forferdelig, rett og slett. Jeg tror testene mine blir svakere, og andre symptomer går gradvis bort. Jeg er egentlig ikke en som gråter, men i dag har jeg grått utrøstelig. Det er jo sikkert en miks av hormoner som stuper og alt annet.Å neeei, sender seg en klemTakk for at du tenker på megJeg har det forferdelig, rett og slett. Jeg tror testene mine blir svakere, og andre symptomer går gradvis bort. Jeg er egentlig ikke en som gråter, men i dag har jeg grått utrøstelig. Det er jo sikkert en miks av hormoner som stuper og alt annet.
Jeg skjønner ikke helt hva jeg egentlig bør gjøre nå. Jeg forholder jo meg som om jeg er gravid, siden jeg ikke har begynt å blø, men ja, jeg tror egentlig dette har gått til helvete, og i så fall kunne det vært greit å vite
Ble veldig trist på dine vegne nå
Er du helt sikker på at den blir svakere nå?
Det er de eneste gangene vi sitter og pusler puslespill sammen 

Ååå du kom hit med en gang, så gøyHei derejeg tok to tidlig tester i dag. Den ene var jeg først sikker på var negativ men innen fem min dukket det opp en svak strek. Tok en til et par timer senere men med virkelig ultrasvak konsentrert urin. Men den var sterkere. Den øverste er siste test. Hva tenker dere? 9-10 dpo

Må nesten ta sjansenÅåå du kom hit med en gang, så gøy![]()
Tenker dette ser ut som babystrek ja!Hei derejeg tok to tidlig tester i dag. Den ene var jeg først sikker på var negativ men innen fem min dukket det opp en svak strek. Tok en til et par timer senere men med virkelig ultrasvak konsentrert urin. Men den var sterkere. Den øverste er siste test. Hva tenker dere? 9-10 dpo

Herregud jeg kom bare hit for å snoke.. så utrolig glad jeg er på dine vegne!!
Jeg var i samme sko som deg i september. Det er ikke et kjekt sted å være. Håper at du/dere klarer å finne noe som kan distrahere litt eller lette litt. Vi lagde hjemmelaget pasta og så en film sammen. Det var fint å gjøre noe sammen oss to og kjenner litt på kjærligheten vår også. Sender varme tanker og klemmerTakk for at du tenker på megJeg har det forferdelig, rett og slett. Jeg tror testene mine blir svakere, og andre symptomer går gradvis bort. Jeg er egentlig ikke en som gråter, men i dag har jeg grått utrøstelig. Det er jo sikkert en miks av hormoner som stuper og alt annet.
Jeg skjønner ikke helt hva jeg egentlig bør gjøre nå. Jeg forholder jo meg som om jeg er gravid, siden jeg ikke har begynt å blø, men ja, jeg tror egentlig dette har gått til helvete, og i så fall kunne det vært greit å vite