Testetråd

19DPO/4+5

Jeg tester som vanlig alt for ofte, bare en natt i mellom nå, men likevel økning! :love017 Bra testeperioden snart er over, i følge mine beregninger ut i fra første HCG-prøve så skal jeg få 3+ på mandag/tirsdag. Må prøve å holde igjen på testene i mellomtiden så jeg ikke bruker de opp, så de må vel låses inn igjen, har seriøst ingen grenser for hvor mange jeg kan ta på en dag :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5893.jpeg
    IMG_5893.jpeg
    211,2 KB · Visninger: 34
  • IMG_5896.jpeg
    IMG_5896.jpeg
    141,4 KB · Visninger: 35
Last edited:
Fin stigning på dine da!! Ser det ikke er såå lenge til du skal TUL, det blir nok veldig betryggende :joyful:
Ja, å forhåpentligvis se fosteranlegg på rett plass blir veldig spesielt og fint :Heartred Men blir nok ikke trygg selv om jeg ser hjerteslag, for det gjorde vi rett før jeg mistet. Men å se hjerteslag, ha ok hcg-økning, riktig plassering OG komme meg forbi 7+1, da skal jeg nok bli tryggere :love017

Gikk på en testesmell igjen i dag. Har klart å holde meg til annenhver dag da :hilarious:
Har seriøst aldri fått en så sterk strek i et svangerskap før. Og jeg har vært gravid 9 ganger, har pleid å stoppe å teste en gang mellom 5+0 og 6+0.
19DPO i dag (4+5). Ber til høyere makter om at vi ikke får flere finter i livet nå og at dette skal gå bra❤️20250501_100107.jpg

Fortsatt 19DPO/4+5

En smule misunnelig på andres teststyrke her inne, men det gir jo mening at mine ikke er supersterke når jeg hadde 190 i HCG på mandag; i følge mine beregninger så skal jeg da være rundt 5-600 i dag, og folk pleier jo å få 3+ på CB når de har nesten dye-stealer, og 3+ tilsvarer jo over 2700 i HCG.

Med andre ord skal jeg være fornøyd med kveldens økning og ikke tenke at jeg skal ha kjempesterk strek når jeg mest sannsynlig ikke er halvveis til 3+ engang :shy: Er bare så traume fra forrige graviditet at HCG ikke steg som normalt og testene aldri ble sterkere enn rundt 0,5 selv om jeg testet til 5+4. Tror jeg kunne betalt for å slippe å overtenke og hyperfokusere gitt :laughing002 Heldigvis bare noen få dager igjen med dette hcg-helvetet mitt :hilarious: I morgen skal jeg ikke teste før kvelden igjen.

Vedlegg

• IMG_5921.jpeg
    IMG_5921.jpeg
    246,3 KB · Visninger: 31
  • IMG_5919.jpeg
    IMG_5919.jpeg
    81,3 KB · Visninger: 31
Last edited:
Vis vedlegget 459706

Jeg har en digital Clearblue-test liggende. Noen som har erfaring med når det er (tidligst mulig) best å teste i håp om å få 3+ (5+0 eller senere)? :Heartred
Med den siste testen der tipper jeg du hadde fått 3+ om du testet nå :happy093. :hilarious: Jeg har tidligere fått 3+ da jeg var 5+2 og 4+6. I morgen er jeg 5+1 og da ryker det en digital med håp om å få det!

Spent på dere som skal ta digital snart, håper dere legger ut styrke på strimmeltesten i forkant i tillegg! :love017 Jeg skal ikke ta digital før tirsdag :oops:

Jeg hadde egentlig ingen planer om å ta en clearblue ukesindiktaor i dag, da jeg har vært litt stressa de siste dagene over om det går bra, og var redd skuffelsen hvis den fortsatt viste 2-3 uker. Veldig letta nå :Heartred Vis vedlegget 459763
Åå gratulerer med 3+!!

Det ble en "ekte" dye stealer i dag så det er jeg fornøyd med! Ikke så fornøyd med digital som fortsatt viste 2-3, men mtp at jeg tok testen midt på dagen IMG_7508.jpegpå ikke veldig konsentrert urin og at jeg fikk denne strimmeltesten prøver jeg å holde motet oppe. Var faktisk også litt uggen i dag og drakk bare en halv kaffekopp før jeg ikke ville ha mer. Så jeg skal prøve å fortsette å ha troa selv om jeg ble litt skuffet :bag:

Det ble en "ekte" dye stealer i dag så det er jeg fornøyd med! Ikke så fornøyd med digital som fortsatt viste 2-3, men mtp at jeg tok testen midt på dagen Vis vedlegget 459765på ikke veldig konsentrert urin og at jeg fikk denne strimmeltesten prøver jeg å holde motet oppe. Var faktisk også litt uggen i dag og drakk bare en halv kaffekopp før jeg ikke ville ha mer. Så jeg skal prøve å fortsette å ha troa selv om jeg ble litt skuffet :bag:
Forstår skuffelsen, da det var det jeg også var redd for. Jeg syns denne strimmelen ser veldig bra ut!! Er du mange uker på vei nå?:dummy1:

Forstår skuffelsen, da det var det jeg også var redd for. Jeg syns denne strimmelen ser veldig bra ut!! Er du mange uker på vei nå?:dummy1:
Er jo bare selvplaging dette :hilarious: 5+1 i dag, vurderer å prøve på nytt i morgen tidlig eller søndag :nailbiting: Burde jo sikkert vente til søndag…

Back
Topp