Digital sto for tur i dag tidlig, fikk «gravid 2-3»
Hurra, det stemmer nok bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra testeperioden snart er over, i følge mine beregninger ut i fra første HCG-prøve så skal jeg få 3+ på mandag/tirsdag. Må prøve å holde igjen på testene i mellomtiden så jeg ikke bruker de opp, så de må vel låses inn igjen, har seriøst ingen grenser for hvor mange jeg kan ta på en dag 
Fin stigning på dine da!! Ser det ikke er såå lenge til du skal TUL, det blir nok veldig betryggendeSånne tester jeg drømmer om![]()

Ja, å forhåpentligvis se fosteranlegg på rett plass blir veldig spesielt og fintFin stigning på dine da!! Ser det ikke er såå lenge til du skal TUL, det blir nok veldig betryggende![]()
Men blir nok ikke trygg selv om jeg ser hjerteslag, for det gjorde vi rett før jeg mistet. Men å se hjerteslag, ha ok hcg-økning, riktig plassering OG komme meg forbi 7+1, da skal jeg nok bli tryggere 

Vis vedlegget 459706
Jeg har en digital Clearblue-test liggende. Noen som har erfaring med når det er (tidligst mulig) best å teste i håp om å få 3+ (5+0 eller senere)?![]()
Er bare så traume fra forrige graviditet at HCG ikke steg som normalt og testene aldri ble sterkere enn rundt 0,5 selv om jeg testet til 5+4. Tror jeg kunne betalt for å slippe å overtenke og hyperfokusere gitt
Heldigvis bare noen få dager igjen med dette hcg-helvetet mitt
I morgen skal jeg ikke teste før kvelden igjen.Med den siste testen der tipper jeg du hadde fått 3+ om du testet nåVis vedlegget 459706
Jeg har en digital Clearblue-test liggende. Noen som har erfaring med når det er (tidligst mulig) best å teste i håp om å få 3+ (5+0 eller senere)?![]()
Jeg har tidligere fått 3+ da jeg var 5+2 og 4+6. I morgen er jeg 5+1 og da ryker det en digital med håp om å få det!Ikke akkurat så rart med den strimmel-testenJeg hadde egentlig ingen planer om å ta en clearblue ukesindiktaor i dag, da jeg har vært litt stressa de siste dagene over om det går bra, og var redd skuffelsen hvis den fortsatt viste 2-3 uker. Veldig letta nåVis vedlegget 459763

Åå gratulerer med 3+!!Jeg hadde egentlig ingen planer om å ta en clearblue ukesindiktaor i dag, da jeg har vært litt stressa de siste dagene over om det går bra, og var redd skuffelsen hvis den fortsatt viste 2-3 uker. Veldig letta nåVis vedlegget 459763
på ikke veldig konsentrert urin og at jeg fikk denne strimmeltesten prøver jeg å holde motet oppe. Var faktisk også litt uggen i dag og drakk bare en halv kaffekopp før jeg ikke ville ha mer. Så jeg skal prøve å fortsette å ha troa selv om jeg ble litt skuffet 
Så fin og sterk!!20DPO/4+6
Klarte bare holde meg til kl 13 i dag siden jeg merket nye symptomer i dag. Er så sykt glad nå, synes det er en knall økning på 16 timer![]()
Tusen takkÅå gratulerer med 3+!!

Forstår skuffelsen, da det var det jeg også var redd for. Jeg syns denne strimmelen ser veldig bra ut!! Er du mange uker på vei nå?Det ble en "ekte" dye stealer i dag så det er jeg fornøyd med! Ikke så fornøyd med digital som fortsatt viste 2-3, men mtp at jeg tok testen midt på dagen Vis vedlegget 459765på ikke veldig konsentrert urin og at jeg fikk denne strimmeltesten prøver jeg å holde motet oppe. Var faktisk også litt uggen i dag og drakk bare en halv kaffekopp før jeg ikke ville ha mer. Så jeg skal prøve å fortsette å ha troa selv om jeg ble litt skuffet![]()

Er jo bare selvplaging detteForstår skuffelsen, da det var det jeg også var redd for. Jeg syns denne strimmelen ser veldig bra ut!! Er du mange uker på vei nå?![]()
5+1 i dag, vurderer å prøve på nytt i morgen tidlig eller søndag
Burde jo sikkert vente til søndag…