Testetråd

Jeg også, synes de har vært litt svake og må dyppe lenger for å få de til å suge urin, føler jeg. Men aldri bruke makesure før nå.

Min batch er 2026-12, lot w001312061
Samme opplevelse her, og samme batch og lot :facepalm:

Hadde ikke legetime før 7. mai, men ringte og fikk flyttet den til i dag! :gen014 Håper på å få svar på hcg-måling før helgen og at det gir positivt resultat og kan gi meg litt mer ro.

BP kom en dag for tidlig, noe som passet ekstremt bra siden jeg gikk tom for MS. Tok den tidligtesten som fulgte med og en vanlig strip på ikke oppspart urin. Synes dette ser bra ut jeg, er jo tross alt bare to dager over IKM?:gen014

Oppdatering: tok en til som ble sterkere! Så lettet nå :smiley-ashamed004 Bilde 2 viser fra 13DPO til i dag 16DPO

Vedlegg

• IMG_5780.jpeg
    IMG_5780.jpeg
    191,8 KB · Visninger: 59
  • IMG_5789.jpeg
    IMG_5789.jpeg
    109,4 KB · Visninger: 54
Last edited:
Bestemte oss for å vente med digitaltest med ukesindiaktoren til litt senere i uken❤️ Jeg blir jo så stressa av disse testene og mannen har nok rett i at det ikke er helt bra for meg. Den lille spiren blir ikke påvirket om jeg tester eller ikke, men får kanskje en litt roligere mamma av at jeg ikke henger meg opp i testingen. Som mannen sier, så er jo egentlig ikke sånne tester ment for å følge med på stigning. Men de kan absolutt brukes som en indikator, men jeg får så ulik strek av flere samme test i samme urin og da er det jo ikke så lett å sammenligne.

Da melder jeg meg forsiktig inn :love017
Svak positive tester, men er fortsatt veldig tidlig. IKM er på torsdag. Fikk bekreftet graviditet i dag med blodprøve. Har en mistanke om at egget festet seg lørdag kveld pga sterke menssmerter som kom.. Nå håper jeg den lille klorer seg fast og vokser frem til Januar :love017
IMG_5816.jpeg

Vedlegg

• 74435329-EAA5-4271-B93B-357BB3E35E26.jpeg
    74435329-EAA5-4271-B93B-357BB3E35E26.jpeg
    607,6 KB · Visninger: 61
To dager siden forrige test. Synes ikke strimmelen har økt så mye, men digital har økt. Fikk 1-2 for 4 dager siden, og negativ digital for 6 dager siden. Så må si meg fornøyd med det. 17DPO.20250429_070910.jpg

Last edited:
17DPO/4+3

Får som regel sterkere test midt på dagen, men er fornøyd med bittelitt økning på 2. urin siden i går (skal slutte helt å teste på morgenurin, for den er alltid utvannet). Hvis jeg tar ny test senere i dag så oppdaterer jeg bare innlegget :happy: Regner med å få svaret på første HCG-prøve i ettermiddag eller i morgen, er så spent!

Vedlegg

• IMG_5798.jpeg
    IMG_5798.jpeg
    86,1 KB · Visninger: 29
Last edited:
12 DPO(13 DPO i kveld etter 23:00)
Måtte ta en ny test i dag, mye sterkere en i går.
Kunne til og med ta bilde på avstand :hilarious: :Heartred

Vedlegg

• IMG_5842.jpeg
    IMG_5842.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 56
  • IMG_5849.jpeg
    IMG_5849.jpeg
    521,2 KB · Visninger: 55
Jeg har låst inn testene mine igjen, og skal prøve å holde meg så lenge som mulig. Kjenner jeg er sliten i hodet, og jeg er bare 4+3… Tankekjør, testing og stress, vil komme meg så fort som mulig til uke 7 nå :shy:
Forstår deg så innmari godt❤️ de forrige svangerskapene har jeg vært helt ekstrem på testingen. Denne gangen gruer jeg meg sånn at jeg ikke er så ivrig selv om det har blitt noen Denne gangen og. Testene er så fine at jeg bare venter på at ting skal snu!

Jeg har låst inn testene mine igjen, og skal prøve å holde meg så lenge som mulig. Kjenner jeg er sliten i hodet, og jeg er bare 4+3… Tankekjør, testing og stress, vil komme meg så fort som mulig til uke 7 nå :shy:
Jeg skjønner deg så godt. Det er et skikkelig hode kjør.. Jeg har snakket med legen og pga at dette med testing og blodprøve måling stresser meg veldig så har vi konkludert med at det nå legges på Hylla. Testene vil ikke kunne gjøre at man mister eller ikke uansett. De gir bare en falsk trygghet. Man tester en gang og får det bekreftet og det holder massevis!
Stress ned og heller nytt den tiden du har nå, for du er gravid :Heartred Det samme skal jeg! Og det her skal gå hele veien til Januar

Last edited:
Back
Topp