W001410011 herJeg også, synes de har vært litt svake og må dyppe lenger for å få de til å suge urin, føler jeg. Men aldri bruke makesure før nå.
Min batch er 2026-12, lot w001312061
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
W001410011 herJeg også, synes de har vært litt svake og må dyppe lenger for å få de til å suge urin, føler jeg. Men aldri bruke makesure før nå.
W001312061Ble litt nysgjerrig om vi har samme make sure batch? Har du nummeret? Ser klar økning på de stavene da![]()

Samme opplevelse her, og samme batch og lotJeg også, synes de har vært litt svake og må dyppe lenger for å få de til å suge urin, føler jeg. Men aldri bruke makesure før nå.

Irriterende! Jeg venter på babyplan og digitale i posten, så da blir det det. Bestilte tidligtester da, trenger forhåpentligvis ikke de, sånn egentligSamme opplevelse her, og samme batch og lot![]()

Bilde 2 viser fra 13DPO til i dag 16DPO

Godt vi er flere som gjøre slike ting. Jeg spurte ChatGPT. Mest på gøy egentlig. Har fått litt dilla på det.Begynner å like AI veldig godt![]()
Regner med å få svaret på første HCG-prøve i ettermiddag eller i morgen, er så spent!Forstår deg så innmari godtJeg har låst inn testene mine igjen, og skal prøve å holde meg så lenge som mulig. Kjenner jeg er sliten i hodet, og jeg er bare 4+3… Tankekjør, testing og stress, vil komme meg så fort som mulig til uke 7 nå![]()
Jeg skjønner deg så godt. Det er et skikkelig hode kjør.. Jeg har snakket med legen og pga at dette med testing og blodprøve måling stresser meg veldig så har vi konkludert med at det nå legges på Hylla. Testene vil ikke kunne gjøre at man mister eller ikke uansett. De gir bare en falsk trygghet. Man tester en gang og får det bekreftet og det holder massevis!Jeg har låst inn testene mine igjen, og skal prøve å holde meg så lenge som mulig. Kjenner jeg er sliten i hodet, og jeg er bare 4+3… Tankekjør, testing og stress, vil komme meg så fort som mulig til uke 7 nå![]()
Det samme skal jeg! Og det her skal gå hele veien til Januar