Testetråd

mine tester har heller ikke blitt synlig sterkere, så er også litt i tvil nå. Hjelper ikke å stresse da, så må jo bare vente og vente, så får vi se ❤️

Jeg har også temperaturfall, det er kanskje for unøyaktig da, målt med garmin, så sånn er det.

Vi krysser fingrene for alle her❤️
Her med testene også. De er tatt 24 kveld, 25 morgen og kveld. 26 morgen, 27 morgen, IMG_3794.jpeg

Vis vedlegget 459314
Hmmm. Den øverste er 48 timer siden (tørket). De to nederste er nå... Det skal sies at jeg er ikke så konsekvent med hvor lenge jeg har testpinnen i urinen. Det ser man jo på de to nederste hehe. Men er ikke helt overbevist over økningen... Men jeg tror med den fra 48 timer siden, så dobbeldippet jeg fordi den brukte så lang tid på å få farge, så jeg lurte på om den ikke hadde registrert urinen. Så det er mye mulig for feilkilder her. Men jeg skulle gjerne sett litt mer økning.
Å dyppe for lenge/mye fører vel heller til utvannet farge enn sterkere? Mulig jeg misforsto det du skrev men :) Er nok lurt å telle riktige sekunder hver gang!

Begynner å bli betrygget av strekene mine nå, ser bittelitt økning hele tiden :shy::Heartred Blir spennende når BP kommer på tirsdag, fikk én gratis tidligtest når jeg bestilte vanlige strimler, så får ta en av begge og se om de er noe sterkere i fargen enn MS.

Vedlegg

• IMG_5753.jpeg
    IMG_5753.jpeg
    291,3 KB · Visninger: 30
6.dpo.. kjentes ut som ubehag etter et uttakk etter eggløsning. Ser skygger på alle testene og flere ulike. Er det i det hele tatt mulig så tidlig? 5. graviditeten siden sommer 2024. Aldri fått skygge så tidlig før. Tidligste har vært 8.dpo kveld.

Vedlegg

• IMG_5433.png
    IMG_5433.png
    317,7 KB · Visninger: 61
  • IMG_5432.jpeg
    IMG_5432.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
  • IMG_5425.jpeg
    IMG_5425.jpeg
    1 MB · Visninger: 61
6.dpo.. kjentes ut som ubehag etter et uttakk etter eggløsning. Ser skygger på alle testene og flere ulike. Er det i det hele tatt mulig så tidlig? 5. graviditeten siden sommer 2024. Aldri fått skygge så tidlig før. Tidligste har vært 8.dpo kveld.
Enig at det var veldig tidlig, men jeg ser på alle :)

Jeg vurderer å ta en digital test i morgen med ukeindikator. I morgen er jeg i syklusdag 29. Jeg har mellom 25-27 dagers syklus, men tror lutealfasen pleier å være 12 dager. Så sånn sett passer jo egentlig 28 dagers syklus med tanke på eggløsning (testet ikke EL denne gangen). Derfor vil jeg i morgen være 4+0 (troor jeg). Men er veldig redd for at testen skal si 1-2 uker, men jeg er nok egentlig 2-3. Hmmm. Redd jeg utsetter meg for unødvendig stress. Samtidig så vil jeg gjerne fortelle en venninne i morgen og da hadde det vært gøy å vise digital test.

Ble litt nysgjerrig om vi har samme make sure batch? Har du nummeret? Ser klar økning på de stavene da :gen014
Jeg også, synes de har vært litt svake og må dyppe lenger for å få de til å suge urin, føler jeg. Men aldri bruke makesure før nå.

Min batch er 2026-12, lot w001312061

Litt stigning endelig, tror jeg. Som skrevet over undrer jeg meg på om det er er en litt dårlig batch. 26, 27, og i dag :)

IMG_3860.jpegT(den siste testen er ikke helt tørket som de andre)

Back
Topp