Enig i det. Har time hos Amathea 9. mai, den timen kan ikke komme fort nokJeg skjønner deg så godt. Det er et skikkelig gode kjør.. Jeg har snakket med legen og pga at dette med testing og blodprøve måling stresser meg veldig så har vi konkludert med at det nå legges på Hylla. Testene vil ikke kunne gjøre at man mister eller ikke uansett. De gir bare en falsk trygghet. Man tester en gang og får det bekreftet og det holder massevis!
Stress ned og heller nytt den tiden du har nå, for du er gravidDet samme skal jeg! Og det her skal gå hele veien til Januar

Det samme skal jeg! Og det her skal gå hele veien til Januar
4+6 i dag

Jeg har fått det i de andre svangerskapene, men husker ikke helt når. Tror jeg må sjekket litt tilbake i dagboken min. Men det virker som at testene som lages i dag er litt tregere enn de som ble laget for noen år tilbake 

Det er ihvertfall langt over «minstesatsen» for normalspennet! Blir nervøs for om det har doblet seg i dag, alt for spennende dette!
Den er faktisk mørkere enn da jeg var 22DPO forrige gang og hadde 640 i HCG, skal sies at det var MS og ikke BP da. Trøster meg litt med det i ventetiden 

5+0 på lørdag, så kanskje jeg prøver på mandag eller tirsdag. Men dropper nok å teste stigning på strips noen dager til.