Testetråd

Jeg skjønner deg så godt. Det er et skikkelig gode kjør.. Jeg har snakket med legen og pga at dette med testing og blodprøve måling stresser meg veldig så har vi konkludert med at det nå legges på Hylla. Testene vil ikke kunne gjøre at man mister eller ikke uansett. De gir bare en falsk trygghet. Man tester en gang og får det bekreftet og det holder massevis!
Stress ned og heller nytt den tiden du har nå, for du er gravid :Heartred Det samme skal jeg! Og det her skal gå hele veien til Januar
Enig i det. Har time hos Amathea 9. mai, den timen kan ikke komme fort nok :shy:

Teststreken blir aldri sterkere enn kontrollstreken :shifty: 4+6 i dag

35E8B7C6-430C-445B-AC6A-E743FD495149.jpeg

Vedlegg

• IMG_5132.jpeg
    IMG_5132.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 20
  • IMG_5133.jpeg
    IMG_5133.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 20
Veldig fin stigning da❤️ Jeg har aldri i mitt liv fått en dye stealer. Og har forstått at ikke alle får det heller.
Takk for støttende ord :love017 Jeg har fått det i de andre svangerskapene, men husker ikke helt når. Tror jeg må sjekket litt tilbake i dagboken min. Men det virker som at testene som lages i dag er litt tregere enn de som ble laget for noen år tilbake :p

Økningen er jo stor fra 19 til 20 :happy:
Takk :Heartred Dette testekjøret altså :bounce

4+5. Litt bekymret for styrken sammenlignet med tidligere (vellykkede) graviditeter, men mulig det er fordi dette er en vanlig test og ikke tidligtest - bestilte feil :banghead:

IMG_7489.jpeg

18DPO/4+4

Fortsatt ikke sterk, men økning i dag så er fornøyd med det :Heartred Kjenner jeg er sykt lei av å vente på første HCG-svaret, håper de i det minste har resultatet når jeg skal ned i dag og ta 2. prøven :shy:

Vedlegg

• IMG_5847.jpeg
    IMG_5847.jpeg
    159,9 KB · Visninger: 25
  • IMG_5846.jpeg
    IMG_5846.jpeg
    222,9 KB · Visninger: 24
Da kom første resultatet, hadde HCG 190 på 16DPO. I mitt hode er det ganske greit nivå? Håpet på 100 liksom :laughing002 Det er ihvertfall langt over «minstesatsen» for normalspennet! Blir nervøs for om det har doblet seg i dag, alt for spennende dette!

Til sammenligning da jeg mistet/hadde nesten-exu hadde jeg 640 i HCG 22DPO, med dette tallet skal jeg være 1520 på samme dag :Heartred

Last edited:
4+6 og fornøyd med dagens test. Spekulerer i når jeg skal driste meg til en til digital for å se om jeg får 3+.. Er 5+0 i morgen (hurra!), så kanskje da eller fredag? Men uff fallhøyden er stor

Vedlegg

• IMG_7491.jpeg
    IMG_7491.jpeg
    521,3 KB · Visninger: 8
Synes streken ble synlig mørkere nå i kveld enn 16DPO :gen014 Den er faktisk mørkere enn da jeg var 22DPO forrige gang og hadde 640 i HCG, skal sies at det var MS og ikke BP da. Trøster meg litt med det i ventetiden :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_5881.jpeg
    IMG_5881.jpeg
    301,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_5876.jpeg
    IMG_5876.jpeg
    553,4 KB · Visninger: 35
Last edited:
Det skjønner jeg! Den er jo veldig veldig sterk! Jeg har troen på at 3+ ikke er så langt unna❤️
Tusen takk, krysser fingrene!! Skal gi det en dag eller to til tenker jeg, blir så skuffet hvis den ikke har økt :banghead:

Hvordan går det med deg? :happy:

Tusen takk, krysser fingrene!! Skal gi det en dag eller to til tenker jeg, blir så skuffet hvis den ikke har økt :banghead:

Hvordan går det med deg? :happy:
Jeg har testepause. Men økningen var fin sist jeg sjekket. Prøver meg nok på en digital over helgen om HCG målingene hos legen viser seg å være gode. Liker å få 3+ bare fordi jeg liker det :bag: :hilarious: 5+0 på lørdag, så kanskje jeg prøver på mandag eller tirsdag. Men dropper nok å teste stigning på strips noen dager til.

Jeg har testepause. Men økningen var fin sist jeg sjekket. Prøver meg nok på en digital over helgen om HCG målingene hos legen viser seg å være gode. Liker å få 3+ bare fordi jeg liker det :bag: :hilarious: 5+0 på lørdag, så kanskje jeg prøver på mandag eller tirsdag. Men dropper nok å teste stigning på strips noen dager til.
Lurt med testepause, man blir jo sprø av dette :hilarious: Spennende med HCG måling! Satser på 3+ for oss begge om ikke lenge :angelic:

Back
Topp