Testetråd :)

Svar på hcg måling 4.217 så veldig fin stigning som tilsvarer mer enn dobbling annen hver dag siden sist måling. Puster litt lettere i dag, og får kanskje fremskynnet tul til torsdag eller fredag

Kjøpte RFSU test ofte strimler + 1 test tidlig igår. Fikk sterk strek på test tidlig. På test ofte strimlene er det en tydelig, men samtidig svak strek. Prøvde å blande ut urinen med vann(på gøy egt), helt lik strek, ikke noe svakere. Noen andre som har vært borti dette?

Hei! Er det noen flere her inne som opplever treig stigning dagene mellom 10-12 dpo? Dagens test har ikke økt noe særlig siden igår, så det bekymrer meg egentlig :shy: IMG_0245.jpeg

Hei! Er det noen flere her inne som opplever treig stigning dagene mellom 10-12 dpo? Dagens test har ikke økt noe særlig siden igår, så det bekymrer meg egentlig :shy: Vis vedlegget 420501
Ville testet hver 2. eller 3. dag bare, gir ikke så mening med hver dag, da det avhenger så mye av fargestoffene i testen, og fører til unødvendig bekymring.

Jeg synes derimot stigningen din ser fin ut jeg!

Kjøpte RFSU test ofte strimler + 1 test tidlig igår. Fikk sterk strek på test tidlig. På test ofte strimlene er det en tydelig, men samtidig svak strek. Prøvde å blande ut urinen med vann(på gøy egt), helt lik strek, ikke noe svakere. Noen andre som har vært borti dette?

RFSU testene er kjent for å være dårlige, de slår ut veldig seeeeeeeeent, jeg er 7+2 idag og jeg fikk sterk strek igår på dem, så jeg ville absolutt ikke stolt på dem men heller kjøpt skikkelige tester, koster mer men de er mye bedre!

Back
Topp