Testetråd :)

Finner ikke helt roen jeg! Tok digitaltest i dag, 2-3 uker (5+1 er jeg nå). Morgenurin er ikke den sterkeste hos meg, det er på formiddagen, så jeg tror det er helt greit. Men har gått den siste uka og tenkt på at jeg ville spurt om å få tatt en blodprøve til, bare for å betrygge meg selv.

Jeg snakka med Medicus igjen nå og skal få komme og ta en ekstra blodprøve i morgen tidlig. Det er jo langt mellom den og forrige (4+1 var sist), men jeg tenker at det må jo være mulig å se noe (helst positivt) ut fra stigning selv om det da blir 8 dager mellom... ikke sant? Håper det!
Fikk beskjed fra venninna mi som er gyn at det skal dobbles på 2-3 dager, så minst 66% på 2 døgn.

fikk svar på hcg måling i dag, 424, så mer enn dobbling siden mandag! (da var den 175)

Så godt å høre :) sneik litt i dagboken din, håper dette er gode tegn og at spiren blir i magen til juli ❤️
Ja jeg håper også det!
skal ha TUL 28. november, så håper å se et hjerte slå da..
Men jeg har også opplevd å miste etter å ha sett hjerteslag første gang jeg var gravid, så vet ikke hvor mye det vil berolige meg..

Ja jeg håper også det!
skal ha TUL 28. november, så håper å se et hjerte slå da..
Men jeg har også opplevd å miste etter å ha sett hjerteslag første gang jeg var gravid, så vet ikke hvor mye det vil berolige meg..
Det forstår jeg :( liten trøst men det er liksom ikke noe man går gjort fra eller til man må bare krysse fingrene og håpe det går fint :)

Fikk resultatene fra ny blodprøve i dag :Heartred
Hcg 4+1 (forrige tirsdag): 160
Hcg 5+2 (i dag, 8 dager etter): 4775

Jeg regna meg frem til at jeg skulle ha minst 160 x2 x2 x2 x2, som blir 2560, men de kommenterte ikke noe annet enn at det var en veldig fin stigning, så da håper jeg at dette roer hodet mitt frem til TUL om 15 dager! :joyful:

4+5, se på disse folkens! Det stiger :Heartred spent på når jeg skal prøve siste digitale! Har så lyst på 3+:bag:
Woho, for en stigning! Ville ventet til 5+2 kanskje for digital? Tok selv 5+1 og da fikk jeg 3+, men vet om flere som ikke får før 6+X og det har fortsatt blitt bebbis :Heartred

Woho, for en stigning! Ville ventet til 5+2 kanskje for digital? Tok selv 5+1 og da fikk jeg 3+, men vet om flere som ikke får før 6+X og det har fortsatt blitt bebbis :Heartred
Med mini fikk jeg 3+ da jeg var 4+6, det var i fjor. Men har forstått at CB har blitt mer lunefulle? Jeg venter hvertfall over 5 tenker jeg, men tror jeg skal se an streken litt og :happy: Men ja dette kan jeg være fornøyd med, er faktisk bedre stigning enn med mini :Heartred

IMG_1348.jpeg

Jeg kommer aldri til å anbefale smile reader til noen som skal kjøpe tester..
Disse to er tatt på samme urin..

Jeg er litt bekymret over at begge er svakere enn kontrollstreken fortsatt.. og kommer ikke til å tørre å ta den digitale testen min enda..
Skal være 5+1 i dag, men kan jo være at eggløsning har vært litt senere enn jeg tror..

Med mini fikk jeg 3+ da jeg var 4+6, det var i fjor. Men har forstått at CB har blitt mer lunefulle? Jeg venter hvertfall over 5 tenker jeg, men tror jeg skal se an streken litt og :happy: Men ja dette kan jeg være fornøyd med, er faktisk bedre stigning enn med mini :Heartred
Den stigningen der hadde jeg sprettet en champagne for (alkoholfri vel og merke) :happy093

Vis vedlegget 419641

Jeg kommer aldri til å anbefale smile reader til noen som skal kjøpe tester..
Disse to er tatt på samme urin..

Jeg er litt bekymret over at begge er svakere enn kontrollstreken fortsatt.. og kommer ikke til å tørre å ta den digitale testen min enda..
Skal være 5+1 i dag, men kan jo være at eggløsning har vært litt senere enn jeg tror..
Oi, det var litt av en forskjell på de to ja!
Men strekene er det jo ingen tvil om, og det har vel økt jevnt og trutt til nå? Tenker ikke du trenger å være bekymra når den blå der (make sure?) er så sterk og fin i alle fall! Men skjønner veldig godt tankekjøret :Heartred Er det ikke det ene, er det det andre!

Back
Topp