Testetråd :)

Oi, det var litt av en forskjell på de to ja!
Men strekene er det jo ingen tvil om, og det har vel økt jevnt og trutt til nå? Tenker ikke du trenger å være bekymra når den blå der (make sure?) er så sterk og fin i alle fall! Men skjønner veldig godt tankekjøret :Heartred Er det ikke det ene, er det det andre!
Ja, men har heldigvis begynt å føle meg tryggere etter den hcg økningen jeg hadde fra mandag til onsdag :)
Så nå tror jeg ikke jeg trenger å teste hver dag lengre

Da tror jeg at jeg sier meg ferdig med testing for denne gangen,5+3 i dag. Lite symptomer som gjør meg litt stressa, for de 2 andre svangerskapene har jeg vært kjempe dårlig fra uke 4-5 og innlagt. Blir nok en privat TUL om 2 uker for å roe meg ned...

Vedlegg

• 20231116_080624.jpg
    20231116_080624.jpg
    1,3 MB · Visninger: 34
  • 20231116_080702.jpg
    20231116_080702.jpg
    1,1 MB · Visninger: 33
Da tror jeg at jeg sier meg ferdig med testing for denne gangen,5+3 i dag. Lite symptomer som gjør meg litt stressa, for de 2 andre svangerskapene har jeg vært kjempe dårlig fra uke 4-5 og innlagt. Blir nok en privat TUL om 2 uker for å roe meg ned...
Kjempe fine!! :love7

Er det testene fra normal? Vet ikke om det gjelder hos deg, men jeg har opplevd at testene gir litt svake utslag og er treige med å gi utslag hos meg. Har du testet med andre tester?❤️
Åå har du? Ja, er de fra normal. Var så billige så tenkte å teste dem. En uke siden jeg testa positivt og da var streken typ samme som den jeg testa nå, så derfor jeg ble litt stressa, men det var annen test da. Kanskje det er kvaliteten ifh til prisen som gjør det svakere?

Åå har du? Ja, er de fra normal. Var så billige så tenkte å teste dem. En uke siden jeg testa positivt og da var streken typ samme som den jeg testa nå, så derfor jeg ble litt stressa, men det var annen test da. Kanskje det er kvaliteten ifh til prisen som gjør det svakere?
Ja min personlig erfaring er at de kan vise svakere strek enn andre tester. Vil anbefale testene fra make sure som selges på meny og Kiwi, de er ikke så dyre og syns de har vist best resultat❤️

Min er svakere :/ 5+3 skal være, men vurker ikke lovende
Skulle også til å spørre om det var normal eller ebay test, de kan nemlig være litt dårlige. Kjøp en annen type:Heartred Make sure er bra, men også babyplan og Metode fra apoteket synes jeg. Og jeg produserer visstnok mye hcg, sånn hvis noen sammenligner og ikke har like sterke tester på samme tid. Tok blodprøver forrige svangerskap. De var 370 14DPO, og 1008 16DPO, så jeg ble overrasket over at det ikke var 2 inni dær. Er heller ikke alle som får knallsterke tester, og har vellykkede svangerskap likevel. Heier på deg og spiren:love017

Ja min personlig erfaring er at de kan vise svakere strek enn andre tester. Vil anbefale testene fra make sure som selges på meny og Kiwi, de er ikke så dyre og syns de har vist best resultat❤️
Skulle også til å spørre om det var normal eller ebay test, de kan nemlig være litt dårlige. Kjøp en annen type:Heartred Make sure er bra, men også babyplan og Metode fra apoteket synes jeg. Og jeg produserer visstnok mye hcg, sånn hvis noen sammenligner og ikke har like sterke tester på samme tid. Tok blodprøver forrige svangerskap. De var 370 14DPO, og 1008 16DPO, så jeg ble overrasket over at det ikke var 2 inni dær. Er heller ikke alle som får knallsterke tester, og har vellykkede svangerskap likevel. Heier på deg og spiren:love017
Takk❤️❤️❤️

Da må jeg faktisk si meg ferdig testet! 4+6, 19dpo :Heartred bare 4 (kunne nok vært 5 og) dager etter jeg fikk 2-3så fikk jeg denne i dag:love7

Vedlegg

• 20231117_043729.jpg
    20231117_043729.jpg
    1,3 MB · Visninger: 61
  • 20231117_044102.jpg
    20231117_044102.jpg
    1,6 MB · Visninger: 62
  • 20231117_045752.jpg
    20231117_045752.jpg
    1,7 MB · Visninger: 61
Du kan ikke sammenligne tester fra to forskjellige merker. Kan til og med være forskjellig reaksjon på tester fra samme merke, men med ulikt batch nummer..

Hvor mye du drakk dagen før test kan også ha noe å si, eller hvor mange timer det er siden sist du var på do.. noen får sterkere test på morgenurin, andre på 2. urin.. så er så utrolig mye som spiller inn, så er egentlig nesten umulig å sammenligne tester. Så man må nok egentlig holde seg til 1 merke og se etter en generell stigning.

Disse to testene på bildet her er tatt samtidig, i samme kopp.. den sterke er makesure, den andre smile reader.

Vedlegg

• IMG_1348.jpeg
    IMG_1348.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 40
Jeg er ny her. Sitter og venter på å teste da jeg har nylig sluttet med piller, men ikke fått mens. Har ingen anelse om syklusen, så litt vanskelig å vite når jeg skal teste. Det klør veldig i fingrene, men skal prøve å vente litt til! Om det blir positivt er det et julibarn.

Trenger solskinnshistorier.
11 (dpo) er tatt i går morges, de to nederste i kveld for 30 minutt og 1 time siden.
Hadde håpet de var mye sterkereIMG_5799.jpeg

Trenger solskinnshistorier.
11 (dpo) er tatt i går morges, de to nederste i kveld for 30 minutt og 1 time siden.
Hadde håpet de var mye sterkereVis vedlegget 419827
Når du tester så er det mye som spiller inn, hvor lenge du har holdt deg (hvor konsentrert urinen er) og fargen i selve testen. Mange tester burde ikke brukes som sammenligning for å få sterke tester. Det er mange som aldri blir helt sterke (like sterke som teststreken). Dine ser fine ut for meg ;)

Back
Topp