Testetråd.

Begynner å nærme seg resultater snart nå! :) Selv er jeg ikke helt sikker på når el er eller om den har vært, sluttet forrige mnd på p-pillen som jeg har gått på siden jeg var 15. Så er litt spent på hvordan syklusen er.. :p Har ikke satset så hart i mnd her på prøving, så noe slikt som el-tester har jeg ikke anskaffet, men tror jeg hadde el en gang i forrige uke og vi har hatt sex annenhver dag siden tr var ferdig. Tenkte å svi av en g-test til helgen bare for å se! Er skikkelig spent, men er forberedt på begge deler siden vi kun er i vår første pp. Så mnd her tar vi ca gjetning og satser på syklus rundt 28 dager har jeg tatt utgangspunkt i, etter mine beregninger er ikm 3.sep;) Lykke til alle sammen!
 
ikm 22. august, testet positivt
Termin 3.mai!

Lykke til til alle dere andre!
 
Bklager sein oppdatering..

Gratulerer til alle dere som er gravide.

Og lykke til til dere andre som skal teste.

 
Gratulere dere som har fått positiv test!!:D

Jeg har nettopp kommet hjem fra Hellas med kjæresten og greide faktisk å få EL til å passe mens vi var på ferie:) Håper derfor på at det klaffa denne gangen, koste oss i allefall MYE rundt EL hehe. 

IKM er rundt 1 sept tror jeg:) 
 
Først av alt: Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide!

Så siste nytt herfra:
Jeg testet svakt positivt i går morges og i går kveld med billigtester. Da jeg også testet svakt positivt med billig test i morges, dristet jeg meg til å bruke CB digital, som jeg egentlig hadde tenkt å spare til billig testene forhåpentligvis ble mer tydelig positiv bare for å bekrefte graviditet for meg selv, men jeg klarte ikke dy meg og brukte den. Den ble negativ. Og i kveld har jeg skuffende begynt å blø litt, så da kan nok sikkert min ikm flyttes til 19. september (med mulig termin 31. mai). Kanskje jeg med et nødskrik muligens blir med på mai likevel..
 
æsj æsj og atter æsj, da kom tr.. 3-4 dager for tidlig til og med..

Så da får jeg bare håpe neste mnd da.. Masse lykke til jenter. :)
 
Testet for 2 dager siden( greide ikke å vente) negativ da. Testdag i dag, men tør ikke teste igjen. Redd for negativ igjen, ingen tegn til tr eller graviditet.... Tør ikke håpe, kan jo bare være forseinka hu tanta.... Kanskje vente noen dag så jeg er " sikker" på at hu kommer?? Har jo hørt om folk som har fått besøk av tanta mange dager etter forventa...
 
Testet for 2 dager siden( greide ikke å vente) negativ da. Testdag i dag, men tør ikke teste igjen. Redd for negativ igjen, ingen tegn til tr eller graviditet.... Tør ikke håpe, kan jo bare være forseinka hu tanta.... Kanskje vente noen dag så jeg er " sikker" på at hu kommer?? Har jo hørt om folk som har fått besøk av tanta mange dager etter forventa...
 
Testet for 2 dager siden( greide ikke å vente) negativ da. Testdag i dag, men tør ikke teste igjen. Redd for negativ igjen, ingen tegn til tr eller graviditet.... Tør ikke håpe, kan jo bare være forseinka hu tanta.... Kanskje vente noen dag så jeg er " sikker" på at hu kommer?? Har jo hørt om folk som har fått besøk av tanta mange dager etter forventa...
 
Ups, kom tre ganger den!! Sorry!!!
 
Ikm 31 på meg. Har kjøpt inn mange tester, så jeg skal begynne å teste på søndag. Er da 9 dpo. Spent!!! Og gratulerer sååå masse til de som har testet positivt allerede :)
 
Kan nok fjerne meg.... Tror vi må ha missa EL og at jeg har lengre syklus enn jeg trodde. Her er ingen tante kommet og har hatt to negative tester. Testa etter El og mener vi fant den, men må ha vært en feil med testen... Lykke til, jenter!!!
 
IKM 1.september
 
IKM 1.september,og håååper på å flytte inn hit i helga:)
 
8 dpo har jeg jammen det testet svakt positvit!!!

Måtte bare teste etter tre dager med mild kvalme og rare murringer/stikkinger i livmoren som jeg aldri har kjent tidligere... Blir spennende å se dagene fremover, håper den blir sterkere og sterkere for hver dag som går!! :)
 
Min er 9 september  :) 
 
IKM 1.september. Testet svaaaakt positivt ikveld... Men føler meg gravid! Kan jo være at jeg innbilder meg ting, men enkelte mer håndfaste tegn tyder på at jeg ER gravid. Som feks rosa utflod 1 uke etter EL og masse små hormonkviser! Er helt kvisefri til vanlig, men var full av kviser forrige svangerskap. Håper, håper, håååper! Skal teste på nytt i helga:)
 
Back
Topp