Testetråd.

j02j06g09g13

Elsker forumet

 Tenkte vi kunne ha en oversikt over når ikm er. Da får vi fulgt med på hverandre. Skriv inn når ikm er, så fører jeg dere på lista etterhvert. Etter mine beregninger så starter ikm på 22 august for de som får termin 1 mai? rett meg gjerne opp om jeg tar feil. 
Setter opp flere datoer om det trengs.





ikm August

20
labbeliten emoticon 
MorMonsenemoticon
Snorkfrøken1984emoticon 
C91emoticon
MammasLilleKnøttemoticon



21
håperpåentil
Blossom83 emoticon




22

mater qui amat filii
Tøybleiedilla
kmbemoticon


23

missi12emoticon
monicaenemoticon


24
Nr 2??emoticon
mamiii

25




26




27



28
j02j06g09emoticon





29
ScarletWonder


30
_nette86
Sjanetti

31
sun_rise
AnniPia
September

1
Alveskatt

MåVæreHemmeligLitt
Knerten&Mamma´n
løvelykkeemoticon
2
Oslomamm81
Lillemåltrostemoticon


3
Cahaal
Ttherese90

4



5



6



7



8

Emma11

9

*TuttiFrutti*

10



11



12



13
*Maispire11*



14



15





emoticon= Gravid

emoticon = ikke gravid

emoticon = Negativ, men ingen mens.

 
1 september tror jeg:)
 
Oi, gratulerer! Jeg har også ikm 20. august. Testa i dag (jada, tidlig, men har testa positivt veldig tidlig før), negativt, men ble svak strek et par timer senere. Ugyldig såklart, men en liten grunn til håp likevel :) Hva slags test brukte du?
 


Labbeliten skrev:
Jeg har IKM 20.aug, syklus på 30 dager ca, testet positivt i dag, og får opp 1.mai på beregningen.

GRAVID! <3 (Selv om jeg langt ifra tør tro på det... )

GRATULERER så mye. Send babystøv til oss andre:) 

 
Mente bare at mitt "positive" resultat er ugyldig ettersom den ikke ble positiv før det hadde gått et par timer fra jeg tok den. Var ikke meningen å skremme deg :) Brukte også billigtest, men stav ikke strimmel.
 
Åh, så heldig du er! Kanskje du er lenger på vei enn antatt ettersom du allerede tester positivt på kveldsurin :) Spent på å ta ny test i morgen tidlig!
 
Hei

Min sykluslengde varerer litt fra måned til måned, men dersom jeg tar utgangspunkt i eggløsning som var 8. august, så har jeg forventet mens 22. august
emoticon
 
Jeg var 9 DPO (Kanskje 10, for jeg fikk mensen på dagen istedetfor morgenen, så jeg talte fra dagen etter på monitor og BV og alt sammen). 

Tok en CB Digital nå, og der sto det Pregnant 1-2! :) 
 
Gratulerer Labbeliten som førstemann på Mai :)
Her tror jeg IKM er 23 august :)
 
Jeg har IKM 21.aug.Testet positivt i går og i dag. Sykluslengde på 31 dager, og i følge babyverden blir da termin 2.mai. Jippi:))
 
Back
Topp