Testetråd.

ratulerer såå mye Blossom83, kjempe koselig. Håper å følge etter. :D
 
Gratulerer så masse MorMonsen og Blossom83!!! :D 
Jeg har også sykluslengde på 30/31, og hadde IKM 20, og termin blir da 1.mai. Så likt det går an å få det, uten at det er helt likt! ;) 
 
Gratulerer så massemasse til dere som er gravide! Jeg gleder meg til jeg skal teste. tipper jeg svir av en test på onsdag! Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
 
IKM 3 sept :)
 
24. tror jeg. Men negativ følelse på at d ikke gikk denne gangen heller.... tror vi missa EL
 
Gratulerer MorMonsen, Labbeliten, Håperpåentil og Blossom83! :-D Så herlig! Artig å se at det klaffer for så mange! :D Dere som er så heldige å ha fått positiv test, fikk noen av dere positiv test første gang senere enn 12 dpo? Her er det fortsatt blendahvitt, men er fortsatt et par dager til ikm da ;) Håper dere lykkes i neste pp, Snorkfrøken1984! Og at du, som du sier, fortsatt blir med i maigjengen :) Gratulerer igjen til de med liten spire <3 og lykke til, til dere (oss) andre, som fortsatt venter spent! :)>
 
I dag fikk jeg negative tester igjen
Tenkte meg at det var for tidlig å juble så du kan bare fjerne gravid tegnet fra meg foreløpig iallefall
Om det ikke blir denne måneden så kan jeg likevel havne her igjen siden jeg har 25 dager syklus... Neste måned skal jeg ikke teste før etter IKM før dette er en skikkelig nedtur...
 
har termin 2.mai :-) har fått 3 positive tester :-) både billigstrimmel og clear blue hvor det står . gravid. så da tipper jeg at jeg er gravid :) jippii :)
 


C91 skrev:
har termin 2.mai :-) har fått 3 positive tester :-) både billigstrimmel og clear blue hvor det står . gravid. så da tipper jeg at jeg er gravid :) jippii :)



Gratulerer så mye.
sriver dg inn på dagen i dag jeg, så får vi deg med. :D
 


Håperpåentil skrev:
I dag fikk jeg negative tester igjen
Tenkte meg at det var for tidlig å juble så du kan bare fjerne gravid tegnet fra meg foreløpig iallefall
Om det ikke blir denne måneden så kan jeg likevel havne her igjen siden jeg har 25 dager syklus... Neste måned skal jeg ikke teste før etter IKM før dette er en skikkelig nedtur...


æsj så kjedelig.. setter ingenting der jeg, i tilfelle dagens tester er feil. så kan jeg oppdaere igjen hvis tr kommer.
Masse lykketil klemmer sendes din vei.
 
Da kom tr her :(
 
tror ikm er 30aug, hvis jeg regner utifra når jeg hadde el. har tatt pergo denne pp`en så håper det klaffer, men har en dårlig følelse da jeg nesten ikke merket når el var (utenom positive tester) pleier som regelt å få utrolig vondt i korsryggen.. menmen time will show :D lykke til alle sammen her inne
 
Du får sette med opp på 20 siden beregnet termin er 1 mai;) Flere positive tester;) woohooo!!
 
Hei jenter!
Jeg henger meg på her, og tror min IKM er 2 september:)  venter spent, hvor lenge må jeg vente for å ta GT? Hadde EL på søndag 19 vil vite det nååååå:)  
 
Back
Topp