Takk..Da er det muligens håp likevelDigital slår senere ut enn for eksempel billig-strimler!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk..Da er det muligens håp likevelDigital slår senere ut enn for eksempel billig-strimler!
Hvor tidlig tester dere?
Rugedag 11 her.. Negativ digitaltest i dag.. Kjenner at jeg har gidd opp håpet..men skal selvsagt teste torsdag som er testdagen også da....men virker som de fleste tester positivt før testdagen..??
Jeg ser streken!!Vis vedlegget 197109
Noen som ser noe?
Vanskelig å få med på bilde... men jeg ser i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek... mulig jeg har streksyn. Er jo veldig tidlig! 8dpo ettermiddagsurin...
Sykt spennende! Tror du den er falsk eller skygge siden det er så tidlig? Var ikke det ekstremt tidlig?Jeg ser streken!!gleder meg til å se fortsettelsen
![]()
![]()
Jeg ser!!! Og du har ikke tatt ovitrelle?Vis vedlegget 197109
Noen som ser noe?
Vanskelig å få med på bilde... men jeg ser i virkeligheten en svaaaaaak rosa strek... mulig jeg har streksyn. Er jo veldig tidlig! 8dpo ettermiddagsurin...
Jo, mandag for en og en halv uke siden. Men jeg tok en test på mandag som var nå som var blank etter 3 min, så tenkte den var ute. Men nå som den har tørket ser jeg en strek på den... så kanskje ikke ovitrelle var helt ute likevell da...Jeg ser!!! Og du har ikke tatt ovitrelle?
Veldig leit å høre at det var kjemisk hos deg..:/bare anbefale alle å vente til testdagen! jeg skal aldri mer teste før tiden... det er så innmari vondt å se positiv test og glede seg over at endelig for så deretter ender neg med evt kjemisk...man faller så hardt...og det gjør så innmari vondt..
bare et lite tips jeg går igjennom d nå
Vis vedlegget 197109
Noen som ser noe?
Er det der som er så skummelt!! Spennende å se videre daJo, mandag for en og en halv uke siden. Men jeg tok en test på mandag som var nå som var blank etter 3 min, så tenkte den var ute. Men nå som den har tørket ser jeg en strek på den... så kanskje ikke ovitrelle var helt ute likevell da...
Vis vedlegget 197109
Noen som ser noe?
Ja jeg testet mandag, og da var den blenda innen tidsfristen. Når jeg hadde tatt i går så var denne streken innen tidsfristen, men da jeg så på den andre testen så hadde den en sterkere strek enn denne her etter den var tørket, men denne her var ikke tørket da, men likevell, så da er det nok ovitrelle. Får vente noen dagerSer... den der blir sterkere!
Ganske sikker på at den er positiv etter laaaaaang tolkeerfaring!
Åå leste ikke før nå at du har tatt ovitrelle. Det kan være den da....
Jeg tester ut ovitrellen, altså begynner tidlig og ser da at det kommer et skift hvor testen blir nesten blenda og så sterkere igjen. Hos meg skjedde dette 8 dpo og 9 dpo ble den sterkere igjen. Da visste jeg den var pos.
Ja jeg testet mandag, og da var den blenda innen tidsfristen. Når jeg hadde tatt i går så var denne streken innen tidsfristen, men da jeg så på den andre testen så hadde den en sterkere strek enn denne her etter den var tørket, men denne her var ikke tørket da, men likevell, så da er det nok ovitrelle. Får vente noen dager![]()
Jg skal oppdatereLykke til. Krysser fingrene for deg og at det er ekte positiv strek! De er sååå nervepirrende disse dagene som du har ventet og enda venter nå.
Må oppdatere oss her da når du tar neste test.
Oioioi! Dette ser veldig lovende ut!
Testdato er på torsdagOioioi! Dette ser veldig lovende ut!Den er jo en god del sterkere enn de andre du postet.
Når er testdato?