Testetøs-tråden

Wooow, denne var kjempefin!! <33
Jaa, ble helt satt ut! Haha! Håper på sterkere i morgen, eller samme iallefall! Tenker jeg tar digital på søndag om alt går bra i morgen.. Spent!
 
gratulere..en strek er en strek uansett å sterke eller svak :) håper den klorer seg fast hele veien..:)
håper jeg kommer etter med en slik test på mandag..tør ikke teste før
 
Nå er det vell grunn til å tro at dette går veien nå :)
ImageUploadedByBV Forum1473485401.440818.jpg
 
Gratulerer! Kjempefin test!

Du er graviiiiiid! Og vi andre er glade på dine vegne og krysser fingrene for alle oss som håper og håper og prøver og prøver!

Måtte spiren din holde seg godt fast i navlestrengen helt i mål!
Tusen takk <3 krysser fingrene for alle her inne!!

Hvor i prosessen er du?
 
Tusen takk <3 krysser fingrene for alle her inne!!

Hvor i prosessen er du?

Starter på medisiner på oktobermens for FER. Septembermens er forsinket vel en uke i og med sen pos el-test. Innsett blir nok i begynnelsen av november tipper jeg ( hvis embryoet overlever ). I mellomtiden prøver vi hjemme ( er en sjans selv om den er liten ).
Søskenforsøk på oss, så vi har jo allerede vært heldige en gang på 4. Innsett fersk.
 
Starter på medisiner på oktobermens for FER. Septembermens er forsinket vel en uke i og med sen pos el-test. Innsett blir nok i begynnelsen av november tipper jeg ( hvis embryoet overlever ). I mellomtiden prøver vi hjemme ( er en sjans selv om den er liten ).
Søskenforsøk på oss, så vi har jo allerede vært heldige en gang på 4. Innsett fersk.
Masse lykke til da! :)
 
Jess!
ImageUploadedByBV Forum1473530263.629868.jpg
 
Min i dag.. Rugedag 11. Håper på sterkere strek om et par dager. Egentlig testdag torsdag/fredag
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    387,1 KB · Visninger: 60
Back
Topp