Testetøs-tråden

Gratulerer til dere alle med positiv test! Det er så gøy å se så mange positive tester! :) Gir meg håp i den lange ventetiden frem mot vår første ivf i februar:happy:

Spent på deg i dag!

hei...
jeg hadde noen hetetokter på lørdag og sånn sult følelse hele dagen..så jeg fikk opp et håp...jeg tok en test i går kveld og den ble negativ..gikk rett i kjelleren for jeg hadde fått et håp opp... så tok jeg en ny en idag...den ble og negativ men etter 5 minutter dukket det opp en skyggestrek..det heter jo at du ikke skal se på testene etter tidsfristen pga det kan gi falsk svar...men kjenner jeg er lettere forvirret nå..er det håp likevel...uff så mye følelser i sving..nå kan jeg jo si at etter neg test i går så forsvant liksom hetetokter og sultfølelsen..mye psykisk ute og går her...
hva tenker du om skyggestreker...har du noe erfaring med det du?
skal ta en ny test i morgen tidlig å se..de billigtestene..se om det har utviklet seg eller om det bare er tull å håpe

hei...
jeg hadde noen hetetokter på lørdag og sånn sult følelse hele dagen..så jeg fikk opp et håp...jeg tok en test i går kveld og den ble negativ..gikk rett i kjelleren for jeg hadde fått et håp opp... så tok jeg en ny en idag...den ble og negativ men etter 5 minutter dukket det opp en skyggestrek..det heter jo at du ikke skal se på testene etter tidsfristen pga det kan gi falsk svar...men kjenner jeg er lettere forvirret nå..er det håp likevel...uff så mye følelser i sving..nå kan jeg jo si at etter neg test i går så forsvant liksom hetetokter og sultfølelsen..mye psykisk ute og går her...
skal ta en ny test i morgen tidlig å se..de billigtestene..se om det har utviklet seg eller om det bare er tull å håpe
Æsj, så kjedelig! Har hatt skygge en gang, men den var det så vidt jeg klarte å se og det var umulig at det kunne være noe siden jeg ikke hadde eggløsning i den perioden testen ble tatt, så den la jeg fort fra meg. Men har sitti og lest masse i dag og alt håp er ikke ute så lenge mensen ikke dukker opp. Noen produserer HCG sent og som en lege skrev: en test er svært sjeldent falsk positiv, men oftere falsk negativ ved testing før ikm. Jeg blir jo gal av mine streker, tenker at de ikke er sterke nok, men samme lege skrev at så lenge det er utslag på testen, så spiller det ingen rolle om streken er svak eller sterk, for da har noe festet seg og HCG produksjonen er begynt. Men man har selvfølgelig risikoen for kjemisk da.. Så jeg velger å tenke at jeg er gravid fram til blodprøven min på fredag sier noe annet :) Håper du også får en god opplevelse en av dagene som kommer!

hei...
Håper at skyggestreken blir strek i morgen <3 Er jo ofte sånn det starter..!

Gratulerer til dere alle med positiv test! Det er så gøy å se så mange positive tester! :) Gir meg håp i den lange ventetiden frem mot vår første ivf i februar:happy:
Lykke til i februar!

Min i dag.. Rugedag 11. Håper på sterkere strek om et par dager. Egentlig testdag torsdag/fredag
Hvordan var testen i mårrest? Ser jo streken godt!

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    270,2 KB · Visninger: 110
Nogenlunde lik. Sambo mener den i dag er sterkere, men jeg er usikker.. Monitoren sa at jeg ikke var gravid men...
Det der ser veldig lovende ut spør du meg! Tok du ikke den andre testen i går kveld? Da ville det nok ikke vært så mye økning uansett i mårrest. Husk at HCG dobler seg annen hver dag :-) Jeg har troen jeg! To rosa streker det der!

Det der ser veldig lovende ut spør du meg! Tok du ikke den andre testen i går kveld? Da ville det nok ikke vært så mye økning uansett i mårrest. Husk at HCG dobler seg annen hver dag :) Jeg har troen jeg! To rosa streker det der!
Den ble tatt kl 10 i går tidlig, så omtrent samme tidspunkt.. Men rart at monitoren ikke slo ut da!! Jeg håper så inderlig!!

Den ble tatt kl 10 i går tidlig, så omtrent samme tidspunkt.. Men rart at monitoren ikke slo ut da!! Jeg håper så inderlig!!
Okei :) Da blir det spennende i morgen. Jeg tester faktisk sterkere på ettermiddag/kveldsurin enn morgenurin tidlig. Håper med deg!

Okei :) Da blir det spennende i morgen. Jeg tester faktisk sterkere på ettermiddag/kveldsurin enn morgenurin tidlig. Håper med deg!
Tror jeg står over testingen i morgen og venter til torsdag jeg nå. Har som mål å klare det i hvert fall! Venter på nye og andre tester i posten også, så de kommer nok ikke før onsdag. Like greit ;)

Hvor tidlig tester dere?
Rugedag 11 her.. Negativ digitaltest i dag.. Kjenner at jeg har gidd opp håpet..men skal selvsagt teste torsdag som er testdagen også da....men virker som de fleste tester positivt før testdagen..??

Hvor tidlig tester dere?
Rugedag 11 her.. Negativ digitaltest i dag.. Kjenner at jeg har gidd opp håpet..men skal selvsagt teste torsdag som er testdagen også da....men virker som de fleste tester positivt før testdagen..??
Jeg testet i går på rugedag 11 og fikk strek. Monitoren min slo ikke ut i dag, men strek på strimmelen igjen. Så kanskje det er for tidlig for digital?

Hvor tidlig tester dere?

Digital slår senere ut enn for eksempel billig-strimler!

Jeg testet i går på rugedag 11 og fikk strek. Monitoren min slo ikke ut i dag, men strek på strimmelen igjen. Så kanskje det er for tidlig for digital?
Da håper jeg vireklig det er tilfellet her også...

Back
Topp