Testetøs-tråden

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei alle sammen!

Er det flere enn meg som tester i hytt og pine? Da kan dette plassen for deg ;-)

Fint å ha et sted å poste det, fant ingen tråd.. Beklager om det finnes lignende!

Jeg kan starte:

Innsett forrige onsdag, 8 dpo - og 12 dager siden el-sprøyta.

ImageUploadedByBV Forum1473315658.550009.jpg
ImageUploadedByBV Forum1473315674.477770.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1473315685.288567.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1473315685.288567.jpg
    37,8 KB · Visninger: 198
Last edited:
Hei alle sammen!

Er det flere enn meg som tester i hytt og pine? Da kan dette plassen for deg ;-)

Fint å ha et sted å poste det, fant ingen tråd.. Beklager om det finnes lignende!

Jeg kan starte:

Vis vedlegget 195679Vis vedlegget 195680Vis vedlegget 195682

Ser ut som du er gravid :happy:. El- sprøyta er jo vanligvis ute etter 10 dager hos de fleste. Utrolig spennende dager for deg dette :).
Blir nok sterkere i morgen skal du se.

Ser ut som du er gravid :happy:. El- sprøyta er jo vanligvis ute etter 10 dager hos de fleste. Utrolig spennende dager for deg dette :).
Blir nok sterkere i morgen skal du se.
Har hatt så utrolig mange kjemiske graviditeter.. Så er livredd for at dette kanskje er det også, men håper på sterkere strek i morgen :-) Skulle.jo.ikke.teste.før.helgen...... hehehe

Hei alle sammen!

Jeg kan starte:

Vis vedlegget 195679Vis vedlegget 195680

Test igjen imorgen for å se om det er økning. Hos meg har EL sprøyten sitte i 14 dager. Krysser fingrene for at det er en spire :)

Test igjen imorgen for å se om det er økning. Hos meg har EL sprøyten sitte i 14 dager. Krysser fingrene for at det er en spire :)
Ja, det er nok litt avgjørende den testen i morgen føler jeg.. På de andre forsøkene så har el-sprøyta vært helt ute dag 10.. Men for alt man vet så kan det jo være fra gang til gang. Ja - håper det!

Svidde såklart av en test nå etter å ha holdt meg i 3 timer.. Og jammen syns jeg det ser ut som den er sterke enn fra i mårrest!! Flere som syns det?
ImageUploadedByBV Forum1473348968.524155.jpg

Sterkere, ja :D Hvor mange dpo er du?
Ehm, tok ut egg mandag forrige uke - så 10 dpo og satte inn egget onsdagen for 8 dager siden! :-)

Dette er babyplan sine tester - syns de er skikkelig dårlige! Mye svakere enn de andre jeg har brukt fra billigtest før! Hadde en annen variant liggende som jeg tok for å sammenligne og den hadde mye mer farge i seg. MEN - ser jo litt stigning bare fra i dag, nederst fra i går ettermiddag, midten fra morges og øverst fra i kveld!
ImageUploadedByBV Forum1473369099.259905.jpg

Last edited:
Hei igjen!

Trenger noen tanker her. Tok en CB og en Strimmel.

Strimmel ble det bra resultat på, mens CBen ble svakere enn i går ettermiddag :-( ser den vises nesten ikke på bildet en gang, men den er litt sterkere i virkeligheten altså. Må legge til at den var sterkere først, men at streken forsvant litt når den tørket. Den ble ikke sterkere slik som den fra i går ettermiddag.
ImageUploadedByBV Forum1473399742.225663.jpg
forvirra!

Bildet av CB: nederst i går mårrest, midten ettermiddag og øver nå.

Samme med strimmel..

Sukk, sannsynlig nok en kjemisk dette da.. Tror dere ikke det? :-(
ImageUploadedByBV Forum1473399708.131953.jpg

Last edited:
Hei igjen!

Trenger noen tanker her. Tok en CB og en Strimmel.

Strimmel ble det bra resultat på, mens CBen ble svakere enn i går ettermiddag :-( ser den vises nesten ikke på bildet en gang, men den er litt sterkere i virkeligheten altså. Må legge til at den var sterkere først, men at streken forsvant litt når den tørket. Den ble ikke sterkere slik som den fra i går ettermiddag. Vis vedlegget 195911forvirra!

Bildet av CB: nederst i går mårrest, midten ettermiddag og øver nå.

Samme med strimmel..

Sukk, sannsynlig nok en kjemisk dette da.. Tror dere ikke det? :-(Vis vedlegget 195910

Det er fin økning på babyplan sine, så jeg drister meg til å si Gratulerer jeg :)

Det er fin økning på babyplan sine, så jeg drister meg til å si Gratulerer jeg :)
Ble så utrolig usikker nå, men er bare å vente å teste igjen i morgen (les: kveld) hehe. Jeg kommer nok til å ta en ny CB i ettermiddag for å se om det var noe med den testen som gjorde at streken forsvant. Krysser fingrene :)

Fikk ikke ro, så tok ny. Den var bedre - bilde er tatt 1-2 min etter den ble tatt. Nå 15 min etter så er den svakere igjen. Skjønner ingenting. Nå gidder jeg ikke mer i dag - venter til i morgen.. :)
ImageUploadedByBV Forum1473406980.740631.jpg

Last edited:
Oi, dette hadde jeg ikke ventet meg!❤️
ImageUploadedByBV Forum1473439937.438796.jpg

Back
Topp