Tester

Gratulerer til dere:Heartred jeg var også med ifjor! Var i junigruppa men baby kom i mai. Venter nå lillebror som kommer i juni igjen:love017 (termin 18 juli men fått pks dato i juni) 13 mnd imellom så blir full rulle her også
Så herlig med ennda en! Gratulerer! Her er jeg faktisk kommet til 7+5 og så et sterkt, fint hjerte banke tidligere i dag :Heartred

Så herlig med ennda en! Gratulerer! Her er jeg faktisk kommet til 7+5 og så et sterkt, fint hjerte banke tidligere i dag :Heartred
Tusen takk, vi gleder oss:love017 gratulerer til deg også, dette skal gå fint hele veien! Påtide med lønn for alt strevet du har gått gjennom:Heartred

For en lykke tok cb digital 20.3 og den sto det gravid 1-2 på. Har en igjen, og lyst til å se 3+ på den. Men når kan jeg ta den da? Er 5+4 idag, ivf baby, så vet at den ble befrukta 5.3 og satt tilbake 8.3 fy søren så gøy dette er!!

Vedlegg

• 20240325_091252.jpg
    20240325_091252.jpg
    1,7 MB · Visninger: 15
1000003171.jpgetter mange ufullstendige tester var den nå endelig helt klart positive følelsen om at de er noe der har vært i ca 2 uker. Men de første testen ble bare rare, droppet å test i påsken. Sist mensen var 16 februar så blir spennende å se hva termin blir ved ultralyd

Tenk at jeg aldri skal få oppleve dette kaoset her igjen:arghh: andre som blir emosjonelle av å se tilbake på sine første positive tester? All spenningen, lykkerusen av å se sterkere tester.. i nostalgien glemmer man fort mageknipen og overanalyseringen som kom om man hadde svakere strek en dag, men det er uansett en helhet her jeg kommer til å savne. Tenk at dette var de små novemberbarna:Heartred og så håper jeg at de som etter hvert bare fikk svakere tester her inne, nå sitter med enten en kule på magen eller to streker i handa.

Tenk at jeg aldri skal få oppleve dette kaoset her igjen:arghh: andre som blir emosjonelle av å se tilbake på sine første positive tester? All spenningen, lykkerusen av å se sterkere tester.. i nostalgien glemmer man fort mageknipen og overanalyseringen som kom om man hadde svakere strek en dag, men det er uansett en helhet her jeg kommer til å savne. Tenk at dette var de små novemberbarna:Heartred og så håper jeg at de som etter hvert bare fikk svakere tester her inne, nå sitter med enten en kule på magen eller to streker i handa.
Ja jeg blir absolutt emosjonell. Bittelillebror var ikke planlagt så fikk aldri den prøveperioden og ventingen på positiv test som jeg fikk med de 2 første. Så er vondt å tenke på at jeg ikke skal oppleve det igjen. Har jo egentlig lyst på en til,men pga alder så skal jeg være fornøyd med de 3 jeg er så heldig å ha fått :Heartred:Heartblue:Heartblue :shy:

Ja, og synes det er synd jeg aldri skal få oppleve det igjen...Er faktisk litt misunnelige på alle de på snapchat som tester positivt nå eller venter barn i 2025. Men vet innerste inne at kroppen min ikke hadde tålte et svangerskap til med 3 barn, samboer og det livet vi lever med et lite gårdsbruk♥️

Ja jeg blir absolutt emosjonell. Bittelillebror var ikke planlagt så fikk aldri den prøveperioden og ventingen på positiv test som jeg fikk med de 2 første. Så er vondt å tenke på at jeg ikke skal oppleve det igjen. Har jo egentlig lyst på en til,men pga alder så skal jeg være fornøyd med de 3 jeg er så heldig å ha fått :Heartred:Heartblue:Heartblue :shy:
Det er noe med den ventinga:sorry: Jeg gikk også glipp av den, men var heldig med å oppdage graviditeten så tidlig at jeg likevel fikk brukt min andel kroner på tester:p Og samme som deg, jeg har også egentlig lyst på en til, men jobber med å slå meg til ro med de tre skattene jeg alt har fått:Heartred

Ja, og synes det er synd jeg aldri skal få oppleve det igjen...Er faktisk litt misunnelige på alle de på snapchat som tester positivt nå eller venter barn i 2025. Men vet innerste inne at kroppen min ikke hadde tålte et svangerskap til med 3 barn, samboer og det livet vi lever med et lite gårdsbruk♥️
Hehe, helt enig! Er flere jeg nesten har måtte slutte å trykke meg inn på fordi jeg kjenner det stikker av misunnelse.
Det er en fin og god ting å se når man er på topp i livet:Heartred Jeg vet selv at jeg ikke har kapasitet til å følge de opp så godt som de fortjener om jeg får en til, så jeg må gi meg her. Men jeg skulle gjerne ha skrudd tida tilbake og få oppleve dette her igjen. Eller bare den første positive testen. Sånn sett kjipt at jeg ikke er influenser, skulle gjerne hatt både reaksjonen min på tester (negative og positive) og fødsel på film til å se tilbake på:joyful:

Back
Topp