Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker, det går helt fint ikke noe verre enn annen sykdom på dette stadietHei! Håper noen kan svare meg på dette… fikk første positive graviditetstest for to dager siden, å idag våknet jeg i dårlig form å fikk en positiv korona test.. har andre opplevd dette og hvordan gikk det? Kjenner jeg blir veldig bekymret
Jeg har brukt dem flere ganger og synes de funker fint.Nokon her som har erfaring med Metode sine testar? Ser på eine anmeldelsen at dei ofte er veldig svake positive, i forhold til andre tester. Stemmer det?
Ja, det er min erfaring og mange andre sin erfaringNokon her som har erfaring med Metode sine testar? Ser på eine anmeldelsen at dei ofte er veldig svake positive, i forhold til andre tester. Stemmer det?
Sniker....Nokon her som har erfaring med Metode sine testar? Ser på eine anmeldelsen at dei ofte er veldig svake positive, i forhold til andre tester. Stemmer det?
Vart dei aldri noke sterkere? Kjenner eg blir litt småstressa av dei. Er jo dum nok som samanliknar med når eg vart gravid med mini i 2020, sidan bildene av testane fortsatt ligger på tlf, men då brukte eg babyplan sineSniker....
Hei, jeg opplevde dette nå rett før jul og det gikk helt fint. Jeg bare tok det med ro for jeg ble skikkelig dårlig.
Var på ul i går og ble målt til 7+1 og fin hjerteaktivitet.
Det stemmer veldig fint det da!Vart dei aldri noke sterkere? Kjenner eg blir litt småstressa av dei. Er jo dum nok som samanliknar med når eg vart gravid med mini i 2020, sidan bildene av testane fortsatt ligger på tlf, men då brukte eg babyplan sine
Tok en cb tidligtest i går, som var svak positiv. Pluss en cb digital i dag, som viste "gravid 1-2", som nok kan stemme med at eg er 4+0 i dag og 15 dpo.
Håper blodprøvene gir gode svar!Blir heilt tussete av det her, eg. Bestilt time for å måle hcg nivået i morgon, sidan testane forblir svake. Hadde håpt på time i dag, så vi kunne tatt ny måling på fredag, men det gikk ikkje...
Om du er 12dpo i dag, så er du 3+5 i dag. En er 4+0 når en er 14dpo, alltidTok litt av med første testingen i går Var 11 dpo/3+0, så trodde ikke det ville slå ut på monitoren Vis vedlegget 396130
Jeg syns metode sine tester slår ut tregt i forhold til andre og er mye svakere i fargen i hvert fall. Her er mine fra da jeg var 9dpo og 12dpo. Syns de andre er mye mørkere i forhold.Nokon her som har erfaring med Metode sine testar? Ser på eine anmeldelsen at dei ofte er veldig svake positive, i forhold til andre tester. Stemmer det?
Er 12 dpo i dag ja. Det kommer vel an på når el er? Jeg hadde el tidlig - cd 11 Er 3 uker og én dag siden første dag i menstruasjonen, så alle appene beregner det sånn..Om du er 12dpo i dag, så er du 3+5 i dag. En er 4+0 når en er 14dpo, alltid
Fine tester