Tester

Jeg ville tatt en ny blodprøve for å være sikker på at HCGen stiger som den skal (den skal doble seg ca hver 48 time).

Mest sannsynlig er det helt fint :) Hjemmetester er laget for å vise gravid eller ikke gravid, ikke måle stigning. Men med en blodprøve kan du slippe bekymringen :)
Fikk tatt ny hcg. Den var gått ned til 20

Hatt kjemisk mye sansynlig, de siste to månedene å blir jo helt crazy usikker og bekymret. Har i tillegg opplevd sen abort så har vært gravid.

Her er mine tester, de øverste er påvirket av ovitrelle. Den nederste er 11 dpo
Vis vedlegget 395540
Vis vedlegget 395541
Hva syns dere? Hehe, jeg har stort bekreftelsesbehov.
11 dpo er fortsatt veldig tidlig. Synes du har en fin strek! :)

Merker dere noe til lille trille på kroppen?☺️
Jeg er uke 5 (4+5) å kjenner mest bare jeg er trøtt å begynner og å bli mer å mer kvalmen.

Jeg er uke 5 (4+5) å kjenner mest bare jeg er trøtt å begynner og å bli mer å mer kvalmen.
Jeg kjenner litt rare stikk-/dra følelser nederst i magen og på sidene, ikke veldig tydelig, men nok til at jeg merker at det er noe nytt. Også blir jeg helt akutt trøtt av og til :laughing002 Jeg er også uke 5 (4+5), så vi ligger helt likt!

Ikke så mye enda..kanskje bare litt mer trøtt..nyter det enn sålenge, siste graviditet slo hyperimesis inn i uke 9..håper å få slippe det denne gangen..men vet at det er stooor sannsynlighet at den dukker opp denne gangen og

Hadde mye mensmurringer 23 og 24 des, etter det merker jeg lite. Litt ømme pupper kanskje Forrige svangerskap var jeg kjempe trøtt og hadde murringer hele tiden. Så det er så rart at det er så anderledes denne gangen:p

☺️ den dra følelsen har jeg også. Ja noe rart skjer ja så kjekt da har vel du og termin rundt 5 sep da?
Ja! Eller jeg er litt usikker på uker og termin egentlig, for jeg hadde tidlig EL, så er egentlig bare 3+6, men når man regner termin etter EL (som appen gjør) så blir det 4.september, og når jeg skriver 4 september som termin i andre apper blir jeg 4+6 veldig forvirrende! Får bare vente til legetimen og se hva de sier tror jeg

Ja! Eller jeg er litt usikker på uker og termin egentlig, for jeg hadde tidlig EL, så er egentlig bare 3+6, men når man regner termin etter EL (som appen gjør) så blir det 4.september, og når jeg skriver 4 september som termin i andre apper blir jeg 4+6 veldig forvirrende! Får bare vente til legetimen og se hva de sier tror jeg
Når hadde du siste mens da? Det er jo ofte det de regner termin fra, selv om man er helt sikker på EL også.

Jeg har en god del symptomer- ømme pupper, litt stikkinger i magen og veldig oppblåst. Ser nesten ut som om jeg er 3-4 måneder på vei allerede- eventuelt at jeg har spist enorme mengder julemat ;) Men siden jeg har hatt IVF, så vet jeg ikke hva av dette som er rene gravidsymptomer og hva som skyldes medisinene og egguttaket. Jeg mistenker at oppblåstheten skyldes IVFen i stor grad da det er en vanlig bivirkning.

Back
Topp