Tester

Disse metode testene mine blir ikke sterkere… :sorry: 14 dpo i dagVis vedlegget 396377Vis vedlegget 396378
Mine metode-tester er også sånn. Men babyplan sine er mye tydeligere.

Ble litt overrasket her, jeg har en baby på nesten ti måneder og hadde på ingen måte tenkt å få en til nå, men i går fikk jeg plutselig disse. Mensen var sen, men jeg har ikke blitt helt regelmessig etter forrige svangerskap. Hadde noen babyplan-tester fra forrige gang, så da tenkte jeg bare ta en for å avkrefte.. men jaggu

Vedlegg

• 6FCDF1B8-180A-48EE-98B7-04AE13D3D576.jpeg
    6FCDF1B8-180A-48EE-98B7-04AE13D3D576.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 65
Er 3+5 i følge kalkulatoren, tok akkurat en test (Metode, og med kveldsurin) og synes jeg ser en svaaak svaaak strek! Tok også en i går, der var det ingenting. Har vært småkvalm, oppblåst (på en annen måte en vanlig) og hatt vondt i lysk, korsrygg og høyre side av livmor/eggstokk, så lurer på om ikke jeg får teste i morgen tidlig og :oops:

Når slutter dere å teste? Jeg har ikke testet på ei uke nå, og usikker på om jeg skal teste mer.

Jeg har ikke tatt noen CB digitale, har brukt monitor så å bruke 2 tester der har vært mer enn nok. Syns CB digitale er så dyre
Ser den! Man jo ikke fortsette å teste når man har fått positiv ☺️ Og når det slår ut på monitoren, er jo hcg-nivået over 50 mlu, som er bra ☺️ Jeg kjøpte noen CB digitale fra Babyplan, for er myyye billigere der enn på apotek

Jeg testet til jeg fikk 3+ på digital, 5+2, da tenker jeg at jeg ikke har behov for mer :)

Kan jeg spørre hvorfor dere fortsetter å teste med digitale etter å ha fått positiv? Jeg er fortsatt litt ny i gamet her, så henger ikke med på alt sånt. Jeg har tatt et par nye tester med strips for å se om den første svake streken har blitt sterkere, noe den har. Har det noen verdi å følge opp med digitale over strips?:)

Kan jeg spørre hvorfor dere fortsetter å teste med digitale etter å ha fått positiv? Jeg er fortsatt litt ny i gamet her, så henger ikke med på alt sånt. Jeg har tatt et par nye tester med strips for å se om den første svake streken har blitt sterkere, noe den har. Har det noen verdi å følge opp med digitale over strips?:)
Egentlig ikke, men mange synes det er gøy og betryggende å se at det står nye uketall-anslag på den digitale testen.

Kan bare snakke for meg selv her; Jeg testet ikke mer enn én gang ved forrige graviditet, men nå gjorde jeg det for moro skyld, for å se økningen. Man skal jo egentlig ikke bruke tester for å måle hcg-økning, men er uansett gøy å se stigningen. Hadde ikke giddet å kjøpe flere tester etter å ha fått positiv test, men jeg hadde noen liggende, så da klarte jeg ikke å dy meg :p
Vet noen fortsetter å teste for å se at det er en økning i hcg for å utelukke kjemisk/sa..

Back
Topp