Fine streker!11 dpo, 13 dpo og 15 dpo Vis vedlegget 396338
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine streker!11 dpo, 13 dpo og 15 dpo Vis vedlegget 396338
Fått selv bare svake tester. Dro på legekontoret å fikk graviditet bekreftet.Disse metode testene mine blir ikke sterkere… 14 dpo i dagVis vedlegget 396377Vis vedlegget 396378
Ok godt å høre Fikk positiv digital så da stoler jeg på det frem til jeg eventuelt blør eller noe annet skummelt… Har legetime om 2 uker.Fått selv bare svake tester. Dro på legekontoret å fikk graviditet bekreftet.
Mine metode-tester er også sånn. Men babyplan sine er mye tydeligere.Disse metode testene mine blir ikke sterkere… 14 dpo i dagVis vedlegget 396377Vis vedlegget 396378
Hørt at Metode slår ut senere enn andre. Prøv et annet merke og seDisse metode testene mine blir ikke sterkere… 14 dpo i dagVis vedlegget 396377Vis vedlegget 396378
Jeg slutter å teste nå som jeg har fått 3+ på CBNår slutter dere å teste? Jeg har ikke testet på ei uke nå, og usikker på om jeg skal teste mer.
Jeg har ikke tatt noen CB digitale, har brukt monitor så å bruke 2 tester der har vært mer enn nok. Syns CB digitale er så dyreJeg slutter å teste nå som jeg har fått 3+ på CB
Ser den! Man må jo ikke fortsette å teste når man har fått positiv Og når det slår ut på monitoren, er jo hcg-nivået over 50 mlu, som er bra Jeg kjøpte noen CB digitale fra Babyplan, for er myyye billigere der enn på apotekJeg har ikke tatt noen CB digitale, har brukt monitor så å bruke 2 tester der har vært mer enn nok. Syns CB digitale er så dyre
Egentlig ikke, men mange synes det er gøy og betryggende å se at det står nye uketall-anslag på den digitale testen.Kan jeg spørre hvorfor dere fortsetter å teste med digitale etter å ha fått positiv? Jeg er fortsatt litt ny i gamet her, så henger ikke med på alt sånt. Jeg har tatt et par nye tester med strips for å se om den første svake streken har blitt sterkere, noe den har. Har det noen verdi å følge opp med digitale over strips?
Kan bare snakke for meg selv her; Jeg testet ikke mer enn én gang ved forrige graviditet, men nå gjorde jeg det for moro skyld, for å se økningen. Man skal jo egentlig ikke bruke tester for å måle hcg-økning, men er uansett gøy å se stigningen. Hadde ikke giddet å kjøpe flere tester etter å ha fått positiv test, men jeg hadde noen liggende, så da klarte jeg ikke å dy megKan jeg spørre hvorfor dere fortsetter å teste med digitale etter å ha fått positiv? Jeg er fortsatt litt ny i gamet her, så henger ikke med på alt sånt. Jeg har tatt et par nye tester med strips for å se om den første svake streken har blitt sterkere, noe den har. Har det noen verdi å følge opp med digitale over strips?