ja jeg ser detHei!
Noen som vil ta seg tid og se på bildet mitt?
Testene er fra 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og 13 dpo som ble tatt i dag. Er det ikke lite stigning fra 11 til 13?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg ser detHei!
Testene er fra 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og 13 dpo som ble tatt i dag. Er det ikke lite stigning fra 11 til 13?![]()

ja jeg ser detOg gratulerer
![]()

Så vondt å høreTakkvet godt at man ikke skal teste etter stigning... Hadde en ma i juni, var ca 10 uker på vei, men utviklingen hadde sluttet rundt uke 5.
Blir så bekymret for at det skal skje igjen nesten så det overskygger gleden over den nye graviditeten....
sjønner godt hvordan du har det 
men har samme erfaring som deg.. 
Så vondt å høresjønner godt hvordan du har det
Tester enda, er 4+6, og vet godt at det skal man ikke gjøremen har samme erfaring som deg..
Du har kjempefine streker, håper du greier å slappe av og nyte graviditeten din![]()

Ja på de to sisteDu ser at det er lite stigning, eller?![]()
litt tålmodighet så ser du hvor synlig og fine de blir på 15 dpo
Huff![]()
Forresten, kanskje litt rart at du gratulerer med lite stigning? Det er ikke positivt i det hele tatt.
11 og 13 nesderste på bilde?
Jeg synes det er veldig fin stigning! Husk at hcg trenger 48-72 timer for å økeHei!
jeg hadde denne 12-14 dpo (litt usikker) og fikk 2-3 på digital, hadde også samme strek med førstemann, han blir 2 i februar 
Da forstår jeg ikke så mye ut av det du har skrevet. Du har kjempefin test den 13dpoJepp
og jeg gratulerte deg med graviditeten ! står i samme situasjon som deg , så jeg er like angstelig. Men vi har ingen kontrol over det som skjer nå. Det må bare aksepteres, i hverfall min mening.

Da forstår jeg ikke så mye ut av det du har skrevet. Du har kjempefin test den 13dpoog jeg gratulerte deg med graviditeten ! står i samme situasjon som deg , så jeg er like angstelig. Men vi har ingen kontrol over det som skjer nå. Det må bare aksepteres, i hverfall min mening.
Venter på oppdatering fra deg![]()

Jeg synes det er veldig fin stigning! Husk at hcg trenger 48-72 timer for å økejeg hadde denne 12-14 dpo (litt usikker) og fikk 2-3 på digital, hadde også samme strek med førstemann, han blir 2 i februar
![]()

Beklager, da har jeg missforstått. Trodde du skrev at du så at det var lite stigning fra 11 dpo til 13 dpo, og samtidig gratulerte meg. Da synes jeg det var rart å gratulere med en graviditet som går til grunne...
Men beklager, ikke meningen å være krass, kan man skylde på hormoner?
Håper alt går bra med deg også![]()
Ja æ tror vi misforstå hverandre, var på tur å sende mine bilder fra 11 og 13 dpo til deg 
Skjønner at du kjenner på engstelse. Jeg gjør det skikkelig selv også! Har testet så mye at jeg ikke har noen å sammenligne med. Fikk disse i morges, som jeg syns hadde vært bittelitt stigning. Tok en babyplan stav nå, som nesten ikke gav utslag i det hele tatt, så nå er jeg superstressa! Vet at urinen nå var utvannet, men likevel. Føler det går åt skogenJa, testet mer, men det er nok ikke så lovende14 dpo er mye sterkere enn 12 dpo, men testen jeg tok 11 dpo er mye sterkere enn 12 dpo... Så usikker altså... Hva med deg?
Vis vedlegget 344529
Må bare prøve å roe ned litt på testingen. Håper det går bra for oss begge

Husk at forskjellige tester slår ut forskjelligSkjønner at du kjenner på engstelse. Jeg gjør det skikkelig selv også! Har testet så mye at jeg ikke har noen å sammenligne med. Fikk disse i morges, som jeg syns hadde vært bittelitt stigning. Tok en babyplan stav nå, som nesten ikke gav utslag i det hele tatt, så nå er jeg superstressa! Vet at urinen nå var utvannet, men likevel. Føler det går åt skogenMå bare prøve å roe ned litt på testingen. Håper det går bra for oss begge
Fra i dag tidlig:
Vis vedlegget 344536
Vis vedlegget 344537
Også fikk jeg plutselig disse nå. CB er jo ok tror jeg, men de andre to er veldig svakeVis vedlegget 344538
Vis vedlegget 344539
Vis vedlegget 344540
prøv å vent til du har veldig konsentrert urin, og hold deg til et merke (og gjerne en test) om dagen, så slipper du forhåpentligvis mange opp - og nedturer om dagen Takk, ja, jeg vet!Husk at forskjellige tester slår ut forskjelligprøv å vent til du har veldig konsentrert urin, og hold deg til et merke (og gjerne en test) om dagen, så slipper du forhåpentligvis mange opp - og nedturer om dagen
![]()
Du ser jo selvfølgelig selv hva du er komfortabel medTakk for du svarer, har en digital liggende men ville vente med den til jeg var over 5 uker... Spørs om den ryker i morgen tidlig![]()
men mine tilfeller har jeg ikke testet mer etter utslag på digital 
Jeg må bare legge fra meg strimlene og satse på digitale. Uansett hvor mange strimler vi tar så styrer vi ikke utfallet, dessverreSkjønner at du kjenner på engstelse. Jeg gjør det skikkelig selv også! Har testet så mye at jeg ikke har noen å sammenligne med. Fikk disse i morges, som jeg syns hadde vært bittelitt stigning. Tok en babyplan stav nå, som nesten ikke gav utslag i det hele tatt, så nå er jeg superstressa! Vet at urinen nå var utvannet, men likevel. Føler det går åt skogenMå bare prøve å roe ned litt på testingen. Håper det går bra for oss begge
Fra i dag tidlig:
Vis vedlegget 344536
Vis vedlegget 344537
Også fikk jeg plutselig disse nå. CB er jo ok tror jeg, men de andre to er veldig svakeVis vedlegget 344538
Vis vedlegget 344539
Vis vedlegget 344540
Ikke det altså, jeg forstår behovet for kontroll. Dette er mitt femte svangerskap, så langt uten å få baby. Så er helt på tuppa sjøl, og tror neppe dette går veien