Tester

Det var jo ikkje slik at eg heller ville akseptere det, men etter å ha vore sengeliggande med kvalme og oppkast dei 5 vekene før så hadde eg ingen krefter til å kjempe i mot.. Ikkje hadde eg lyst å jobbe ein plass som behandla meg slik heller.

Det er ikkje å fortelle at eg er gravid eg kvier meg mest for, men å måtte fortelle det så tidleg fordi eg med stor sannsynlighet blir sjukemeldt på nyåret og forsvinn veldig "brått":wacky:
Nei, jeg skjønner deg så godt! Jeg ville heller ikke jobbet en slik plass om de behandlet meg sånn.

forstår hva du mener. Får bare prøve å ikke ta sorgene på forskudd, men du kjenner vel din kropp best og vet hvor dårlig du kan bli. Det høres forresten ikke noe særlig ut ❤️ Krysser fingrene for at formen holder seg, og jobben er forståelsesfulle!

Hei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, igår tidlig tok jeg en g-test, den ser positiv ut, se bilde. Det som er, jeg testet med en ren gjennomsiktig plastpose siden jeg ikke hadde noe annet tilgjengelig, blir den da falsk? 20201224_065055.jpg

Nei, jeg skjønner deg så godt! Jeg ville heller ikke jobbet en slik plass om de behandlet meg sånn.

forstår hva du mener. Får bare prøve å ikke ta sorgene på forskudd, men du kjenner vel din kropp best og vet hvor dårlig du kan bli. Det høres forresten ikke noe særlig ut ❤️ Krysser fingrene for at formen holder seg, og jobben er forståelsesfulle!
Håpar på det beste og forberedt på det verste:rolleyes:
Søster mi og blir dårleg når ho er gravid og har vore like dårleg i alle graviditetene, så føler sjansen er liten for at eg plutselig skulle sleppe unna denne gongen. Vertfall når kvalmen er begynt å komme mykje tidlegare denne gongen:facepalm:

Håpar på det beste og forberedt på det verste:rolleyes:
Søster mi og blir dårleg når ho er gravid og har vore like dårleg i alle graviditetene, så føler sjansen er liten for at eg plutselig skulle sleppe unna denne gongen. Vertfall når kvalmen er begynt å komme mykje tidlegare denne gongen:facepalm:
Uff, jeg føler med deg ❤️ Det ligger vel noe i familien da!

Hei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, igår tidlig tok jeg en g-test, den ser positiv ut, se bilde. Det som er, jeg testet med en ren gjennomsiktig plastpose siden jeg ikke hadde noe annet tilgjengelig, blir den da falsk? Vis vedlegget 344432
Jeg har dessverre ikke godt svar på spørsmålet ditt, har aldri brukt strimmeltester selv, ville bare si at jeg ønske dere lykke til og krysser fingrene for at du er gravid :happy: Kanskje du kan få tak i en digital test og prøve den, da slipper du å tyde og tolke :happy: Lykke til! :Heartred

Jeg har dessverre ikke godt svar på spørsmålet ditt, har aldri brukt strimmeltester selv, ville bare si at jeg ønske dere lykke til og krysser fingrene for at du er gravid :happy: Kanskje du kan få tak i en digital test og prøve den, da slipper du å tyde og tolke :happy: Lykke til! :Heartred
Tusen takk ja, synd det er stengt noen dager nå

Hei
Jeg og samboer har prøvd i 2,5 år nå, igår tidlig tok jeg en g-test, den ser positiv ut, se bilde. Det som er, jeg testet med en ren gjennomsiktig plastpose siden jeg ikke hadde noe annet tilgjengelig, blir den da falsk? Vis vedlegget 344432
Nei, denne er definitivt positiv! Gratulerer:woot::woot:

Hei Tillea!

Vet du -samme smellen gikk jeg på i dag. Tredje testen med 2-3 :yuck: 5+0 i dag.
Nå er jeg tom for de svindyre testene.. og får ikke kjøpt ny før mandag.
Strimlene inni testene dine er jo økt fint i styrke da!
Selv er jeg ikke veldig bekymret. Like greit at alt er stengt nå i noen dager :dance008..

Jeg er også tom, såå irriterende da alt er stengt:wtf: Men som du sier kanskje like greit, og ja man bør unngå å bekymre seg. Vi får holde ut sammen i til mandag, vet det blir en tur på apoteket for meg da, og handel av testene som er mye dyrere der enn på nett:bag:

12 DPO ❤️ Føler at testene ikke har blitt noe sterkere i dag, så det stresser meg litt. Prøver å jobbe litt med hodet :rolleyes:
IMG_20201225_201434.jpg
IMG_20201225_185442.jpg

Eg heller merka ikkje så stor forskjell fra dag til dag på det punktet. Gjekk då over til å teste annakvar og DÅ såg eg det tydelig:woot:
Syns du har veldig bra strek til 12 dpo:joyful:
Takk for beroligende ord ❤️ Håper virkelig det går veien denne gangen ❤️

Back
Topp