Tester dere enda?

Jeg fikk 3+ i dag, så nå er jeg ferdig :)
Takk!
Hvilke resultater har du fått?
Jeg rakk det ikke i dag så jeg har kjøpt en cb digital som jeg tester med i morgen
har du fått tatt den digitale?
 
Jeg fikk 3+ i dag, så nå er jeg ferdig :)

har du fått tatt den digitale?

Ja i dag morges. Den viste gravid 2-3

Er såklart bekymret for at jeg nå er nedadgående. Jeg burde vel vært på 3+ lørdag morgen når jeg hadde hcg 2100 onsdag ettermiddag?
 
Ja i dag morges. Den viste gravid 2-3

Er såklart bekymret for at jeg nå er nedadgående. Jeg burde vel vært på 3+ lørdag morgen når jeg hadde hcg 2100 onsdag ettermiddag?
Det kan sikkert like gjerne at det stiger ulikt :) du skal måle på nytt på mandag?
 
Det kan sikkert like gjerne at det stiger ulikt :) du skal måle på nytt på mandag?

jeg hadde tenkt til det, men nå har jeg hatt ganske mye blødning hele dagen, så usikker på om det er vits med mer testing
 
jeg hadde tenkt til det, men nå har jeg hatt ganske mye blødning hele dagen, så usikker på om det er vits med mer testing
Huff, så trist hvis det går den veien! :( man hører jo så mye som går begge veier, så kan jo kanskje være fint å måle om du orker :Heartred
 
Jeg tester enda! Fikk 2-3 idag på CBD og er 4+1 :D
Prøver igjen om en uke på 3+, så kan jeg si meg fornøyd med testingen.
 
Hvordan går det med deg? :Heartred

Jo takk, det går fint. HCG onsdag var 2100 og mandag var den 7200, så det er jo en økning. Og ikke hatt noen blødning siden lørdag, så krysser fingrene for at den lille klumper klamrer seg fast. Tror det blir en hcg til på fredag muligens. Da skal jeg i et møte 50 meter unna der blodprøvene kan tas, så det er nesten for dumt å la være. :)
 
Back
Topp