Tester dere enda?

Sprudlende_sokker

Forelsket i forumet
Jeg tar meg i det hver morgen, men da er det allerede gjort på ren vane..
Og nå har jeg blitt litt avhengig av og se stigningen :wideyed:
Flere med samme guilty pleasure?
Og hvor lenge er det man egentlig kan forvente å se stigning på de strimmel testene?
 
Tester kanskje annenhver dag, litt for å se stigning, venter på 3+ på cb digital :D
 
Sluttet 5+0.
Tok en i går 6+2, den var svakere enn 5+0, så ikke vits å teste så mye etter 5+0. Hcg er jo på flere tusen nå, og testene er mettet for lenge siden.
 
Tenker jeg gir meg om et par dager. Hadde ikm i går eller i dag. Vil bare se at det er en stigning, siden jeg er så redd for at det kan være kjemisk (har hørt så mye om det). Nå har jeg heldigvis fått bort den bekymringen siden jeg fikk 2-3 på CB digital i dag. Deilig med en bekymring mindre.
 
Sluttet 5+0.
Tok en i går 6+2, den var svakere enn 5+0, så ikke vits å teste så mye etter 5+0. Hcg er jo på flere tusen nå, og testene er mettet for lenge siden.
Oi jeg hadde fått hetta hvis det hadde begynt å gå den veien at de ble svakere igjen.. hva er det som gjør det? Jeg skjønner at de på et visst punkt ikke får blitt sterkere lenger, men svakere?
 
Jeg har testet annenhver dag siste dagene, men fikk 3 + på clearblue digital i dag så nå tror jeg at jeg skal slappe av.. har bare dårlige ebay tester igjen og de stresser meg bare fordi de er så ugjevne :p
 
Oi jeg hadde fått hetta hvis det hadde begynt å gå den veien at de ble svakere igjen.. hva er det som gjør det? Jeg skjønner at de på et visst punkt ikke får blitt sterkere lenger, men svakere?
Når testene blir mettet med HCG, så blir de svakere. Hvis man tynner ut urinen, opplever man som regel at strekene blir sterkere. Så det er rett og slett for mye HCG :p

Jeg holdt på til 5+6 fordi jeg har spottet en del og er livredd for å miste. Heldigvis har testene steget superfint :D
 
Har lest litt her inne på forumet, og jeg tenkte også å teste til 3+. Jeg hadde 2-3 idag, det hadde jeg på fredag også, men jeg vet ikke om det har noe å si at jeg ikke holdt den 20 sek men bare 5 sek i plastbeholderen? Ikke morgen urin heller. Så håper det har noe å si. Tester igjen i helga tenker jeg.
 
Var meningen å teste for å sjekke at det stiger, men har ikke hatt tid :smiley-ashamed004 Av en eller annen grunn føler jeg meg så trygg på at det går fint, men når jeg da tenker meg om så blir jeg usikker og synes jeg bør teste. Har jo tester liggende, om enn bare vanlige strips.
 
Var meningen å teste for å sjekke at det stiger, men har ikke hatt tid :smiley-ashamed004 Av en eller annen grunn føler jeg meg så trygg på at det går fint, men når jeg da tenker meg om så blir jeg usikker og synes jeg bør teste. Har jo tester liggende, om enn bare vanlige strips.
Det skal jo egentlig holde å få positivt én gang... :) forum gjør en litt sprø :hilarious:
 
Oi jeg hadde fått hetta hvis det hadde begynt å gå den veien at de ble svakere igjen.. hva er det som gjør det? Jeg skjønner at de på et visst punkt ikke får blitt sterkere lenger, men svakere?
Syns det var litt ubehagelig, men vet at hcg nivået mitt er fint pga blodprøve. Synker ikke så fort uansett :p Ville egentlig bare bruke opp testene, men kastet de istedenfor, ikke vits i å bruke de når jeg har komt så langt.
 
Fant en strimmeltest, så tok den i går, men det blir siste. Skal på ultralyd den 11 :)
 
Har lest litt her inne på forumet, og jeg tenkte også å teste til 3+. Jeg hadde 2-3 idag, det hadde jeg på fredag også, men jeg vet ikke om det har noe å si at jeg ikke holdt den 20 sek men bare 5 sek i plastbeholderen? Ikke morgen urin heller. Så håper det har noe å si. Tester igjen i helga tenker jeg.
De digitale er veldig upålitelige. Vi er mange som har fått feks 2-3 med HCG høyere enn 2000 (som skal være grensen for at den skal slå ut på 3+). Så ta de med en klype salt :) Man kan evt åpne de opp og kikke på strimlene inni. Da ser man gjerne stigning.
 
Endte opp med å ta en test i kveld, og fikk til min store overraskelse +3, er 4+6 i dag :) Forventet ikke å få det, og hadde tenkt å slutt med testing så fort jeg fikk +3. Men, siden jeg ikke får fortalt det til gubben før han kommer hjem om en god stund så må jeg nok ta en test til så han får noen «håndfaste» bevis ;)
 
Kan jo legge til at jeg fikk svar hos legen på blodprøven jeg fikk. Da fikk jeg på sms: Testen du tok var tydelig positiv, dette til info. Så da er jeg tydelig gravid. :p
 
De digitale er veldig upålitelige. Vi er mange som har fått feks 2-3 med HCG høyere enn 2000 (som skal være grensen for at den skal slå ut på 3+). Så ta de med en klype salt :) Man kan evt åpne de opp og kikke på strimlene inni. Da ser man gjerne stigning.
Visste ikke man kunne ta dem opp å sjekke. Det skal jeg gjøre med de to jeg har.
 
Back
Topp