Tester dere enda?

Oiii. Er ikke dette veldig dyrt?
Jeg har kun testet en gang. Og det var jo noe sval strek. Men tenkte kanskje å teste en til. Fordi jeg ble litt påvirket av dere hahaha
Men tilbake til. Hva betaler dere for tester
 
Oiii. Er ikke dette veldig dyrt?
Jeg har kun testet en gang. Og det var jo noe sval strek. Men tenkte kanskje å teste en til. Fordi jeg ble litt påvirket av dere hahaha
Men tilbake til. Hva betaler dere for tester

Normal har 5pk til 50kr hvis man har den butikken i nærheten. Aner ikke hvordan de er i "kvalitet" da. Jeg har brukt 1 RFSU tidlig og ellers Boots sin egen (2 stk for 179). Mange som bestiller på babyplan har jeg sett, spesielt når de er på tilbud.
 
Normal har 5pk til 50kr hvis man har den butikken i nærheten. Aner ikke hvordan de er i "kvalitet" da. Jeg har brukt 1 RFSU tidlig og ellers Boots sin egen (2 stk for 179). Mange som bestiller på babyplan har jeg sett, spesielt når de er på tilbud.


Ja normal har jeg brukt for lenge siden men har tenkt at disse er veldig usikker.
Kjøpte boots sin dennr gangen.

Men skal det være nødvening å teste mange ganger ?
 
Oiii. Er ikke dette veldig dyrt?
Jeg har kun testet en gang. Og det var jo noe sval strek. Men tenkte kanskje å teste en til. Fordi jeg ble litt påvirket av dere hahaha
Men tilbake til. Hva betaler dere for tester
Jeg har brukt babyplan sine, de kostet 9kr stykk. Også sjekker jeg digital sånn når jeg vet den burde ha hoppet et hakk videre i ukeantallet :) litt dyrt er det jo, men jeg klarer ikke å la være:sorry: jeg er så redd for at noe skal gå galt igjen og ikke at dette hjelper mot det, men det holder følelsene mine litt i sjakk når jeg kan se fremgang hvertfall :)
 
Ja normal har jeg brukt for lenge siden men har tenkt at disse er veldig usikker.
Kjøpte boots sin dennr gangen.

Men skal det være nødvening å teste mange ganger ?

Egentlig ikke? :hilarious: Det er mye for egen ro, for å se at det stiger. Noen fordi de trenger den bekreftelsen
 
Jeg testet med clearblue digital 3+4, da var den på Gravid 1-2. Testet igjen i dag, 5+4, og fikk 3+. Slår meg derfor til ro med at spiren sitter på plass, og krysser fingrene for at den holder seg fast helt til oktober :)
 
Har ikke testet på noen dager nå :happy: tenkte å ta en cb til helgen. Den bør da være +3, og da slutter jeg å teste helt :happy:
 
Da er siste test tatt. Fikk 2-3 igår. :love017
Vet ikke hvorfor det plutselig gikk opp for meg når 3+ kom frem, men herlig å vite at jeg har en liten spire i magen. Jeg er kjempe glad! :Heartred

51237912_2315134598756951_5313739293867376640_o.jpg
 
Etter litt inapirasjon fra dere. Måtte jeg ta en test til hehe
Og det er ABSOLUTT 2 streker
Og noe sterkere enn den forrige
Rosa test i dag
Ble for ca 2 uker siden 20190208_083122.jpg 20190128_184503.jpg
 
Oiii. Er ikke dette veldig dyrt?
Jeg har kun testet en gang. Og det var jo noe sval strek. Men tenkte kanskje å teste en til. Fordi jeg ble litt påvirket av dere hahaha
Men tilbake til. Hva betaler dere for tester
Jeg betalte ingenting nesten for tester på eBay :p bruker de mest. Har brukt 200kr på digitale :)
 
Ja normal har jeg brukt for lenge siden men har tenkt at disse er veldig usikker.
Kjøpte boots sin dennr gangen.

Men skal det være nødvening å teste mange ganger ?
Absolutt ikke nødvendig å teste mange ganger altså :) forrige gang testet jeg bare en gang, men fikk 3+ med en gang så det er kanskje derfor jeg ga meg så fort. Har ikke fått 3+ enda denne gangen, men gir meg når jeg har fått det :D
 
Hei!

Vi skal legge til ca to uker på den digitale sant? Jeg fikk 1-2 på IKM, og 2-3 uker igår 4+2. Kommende tirsdag er det tre uker siden befruktning, da burde den digitale nærme seg 3+? ☺️ Var det kan være variasjoner altså, HCG stiger raskt hos noen og saktere hos andre ☺️
 
Fikk denne i dag, så da slutter jeg å teste :)
 

Vedlegg

  • 4764C11F-EC38-4811-9508-6D0B477F3ADF.jpeg
    4764C11F-EC38-4811-9508-6D0B477F3ADF.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 21
Hei!

Vi skal legge til ca to uker på den digitale sant? Jeg fikk 1-2 på IKM, og 2-3 uker igår 4+2. Kommende tirsdag er det tre uker siden befruktning, da burde den digitale nærme seg 3+? ☺️ Var det kan være variasjoner altså, HCG stiger raskt hos noen og saktere hos andre ☺️
Stemmer det :) jeg fikk 3+ her om dagen og er fem uker i morgen :)
 
Jeg testet kun en dag, og den testen var så tydelig at det ikke var neo mer behov. Natten etter testen hadde jeg en blødning så da fikk jrg ordnet meg en blodprøve på onsdag som viste 2100 på hcg. skal ta en ny i dag for å sjekke stigning. Ønsker virkelig ikke miste igjen!
 
Jeg testet kun en dag, og den testen var så tydelig at det ikke var neo mer behov. Natten etter testen hadde jeg en blødning så da fikk jrg ordnet meg en blodprøve på onsdag som viste 2100 på hcg. skal ta en ny i dag for å sjekke stigning. Ønsker virkelig ikke miste igjen!
Krysser fingrene for at deg bare var en harmløs blødning :Heartred
Var faktisk og målte hcg på onsdag og i dag også :D
 
Krysser fingrene for at deg bare var en harmløs blødning :Heartred
Var faktisk og målte hcg på onsdag og i dag også :D

Takk!
Hvilke resultater har du fått?
Jeg rakk det ikke i dag så jeg har kjøpt en cb digital som jeg tester med i morgen
 
Back
Topp