Tester ➕

Hm, jeg har også hatt hematon tidligere, og det var fryktelig ubehagelig. Var sengeliggende til uke 25.
Håper det er uskyldig. Testene dine er flotte!

Hatt hematomer med de siste 3 guttene fra uke 5 til uke 9+5 så har jeg fossblødd og hatt koagler++ Så har vært helt nervevrak :sorry: vært på utallige private ultralyder, har jo trodd jeg har mistet den lille hver gang+ hyperemesis i tillegg som med de 3 siste har vart fra uke 5 til uke 18-27.. ble konisert i 2017, og har derfor også lettblødende livmorhals.. hurra:hilarious:Ønsker sånn å oppleve et "vanlig" svangerskap:rolleyes::angelic:

Fælt å høre du har opplevd å ha hematom du også, og vært sengeliggende til uke 25❤️ det er jaggu meg ikke barebare!

20DPO/4+6:

Blitt smittet av storesnupp og blitt forkjølet igjeeen:coldfeet: Får håpe jeg friskner til kjapt igjen:angelic:

Testene ser fortsatt bra ut, og kjenner det beroliger og trygger meg❤️ Vet det er en falsk trygghet å ha, men så lenge de ikke minker, så har jeg håpet:smiley-angelic001 Skal straks dra av gårde til gyn å ta blodprøve for å måle hCG-stigning:nailbiting: Forrige måling torsdag formiddag var hCG på 386...

Screenshot_20251013_083159_FF App.jpg

Screenshot_20251013_082711_Gallery.jpg

Screenshot_20251013_082513_Premom.jpg

Screenshot_20251013_082800_Gallery.jpg

20DPO/4+6:

Blitt smittet av storesnupp og blitt forkjølet igjeeen:coldfeet: Får håpe jeg friskner til kjapt igjen:angelic:

Testene ser fortsatt bra ut, og kjenner det beroliger og trygger meg❤️ Vet det er en falsk trygghet å ha, men så lenge de ikke minker, så har jeg håpet:smiley-angelic001 Skal straks dra av gårde til gyn å ta blodprøve for å måle hCG-stigning:nailbiting: Forrige måling torsdag formiddag var hCG på 386...

Screenshot_20251013_083159_FF App.jpg

Screenshot_20251013_082711_Gallery.jpg

Screenshot_20251013_082513_Premom.jpg

Screenshot_20251013_082800_Gallery.jpg
Masse god bedring! Og masse lykke til med blodprøve :Heartred

Kan noen forklare meg hvorfor noen tar så mange tester? Mener jeg leste et sted at man egentlig ikke kan bruke vanlige tester for å «måle utviklingen», da kroppen allerede har produsert hCG-stoffet og dermed vil alle testene vise positivt selv om embryoet har stoppet å å utvikle seg? Eller kanskje jeg har tolket det feil?☺️ Jeg har kun tatt 2 tester (helt i starten), og er nå uke 7+3. Burde jeg ta en ny test?

Kan noen forklare meg hvorfor noen tar så mange tester? Mener jeg leste et sted at man egentlig ikke kan bruke vanlige tester for å «måle utviklingen», da kroppen allerede har produsert hCG-stoffet og dermed vil alle testene vise positivt selv om embryoet har stoppet å å utvikle seg? Eller kanskje jeg har tolket det feil?☺️ Jeg har kun tatt 2 tester (helt i starten), og er nå uke 7+3. Burde jeg ta en ny test?
For min del er det av ren nysgjerrighet. Testene blir sterkere og det gir meg en (falsk?) trygghetsfølelse. Jeg hadde mange ubrukte tester liggende, så da kan jeg like godt bruke dem opp heller enn å bare kaste de.

Du trenger absolutt ikke teste mer når du først har fått positiv test :happy: hadde jeg ikke hengt på forumet så lenge hadde jeg nok bare tatt en test eller to og vært fornøyd med det, men man blir jo litt smittet :hilarious:

Er ikke en helt perfekt måte og sjekke utvikling på en graviditet, men mener for min del det hjelper å roe angsten litt.
Når jeg hadde SA så blei mine streker nesten ikke sterkere i det hele tatt. Grunnet da til at jeg ville teste til jeg fikk en ordentlig sterk test, var for at jeg ville mannen sku se det og faktisk glede seg og. Han klarer ikke se di svake streker jeg ser :angelic: :hilarious:
Når di aldri blei sterkere, over 3-4 dager, så skjønte jeg at det sku ende i SA. Blei da mindre sjokkert og det var enklere på en måte og akseptere det når jeg begynte bløde.
Nå denne gangen er det beroligende å se strekene bli sterkere. Vet at utvikling på testene betyr ikke alltid at det blir å gå bra, og mindre sterk utvikling må bety at det går dårlig, men…
Vet ikke helt hvorfor, er absolutt ikke nå man må gjøre, men trur mange gjør det for det er en av di eneste måter vi kan «sjekke» hvordan det går med graviditeten. Selv om det ikke er alltid helt 100% sikker. :happy:

Jeg har mistet mange ganger, og da er testene blitt svakere også, så har fått en "warning" på en måte❤️ Jeg har mange tester og bruker de opp, samtidig med det trygger og beroliger meg:angelic: Og nei, du trenger absolutt ikke teste mer❤️ med eldstesnupp tok jeg kun én digital test og det var det:hilarious:

Jeg har kun tatt én test :D det holder for min del. Er 6 uker idag

Hvordan går det med deg? ❤️
Hei du!
Jeg har vært hos legen idag og tatt hcg prøve, ble hos fastlegen :) så får bare vente i spenning og se. Jeg er veldig sikker på at det vil være resultat som forventet at det ikke går. Blødning har tatt seg veldig opp og inatt våknet jeg med vondt i magen. Men det går greit. Har gjort ekstremt lite i dag, bare hvilt mye. Og hatt psykolog time som var planlagt lenge før dette :p så det var jo perfekt sånn sett! Håper det går bra med deg? :) ❤️

Jeg har tatt tester nesten hver dag pga håp om økning siden testene mine er så svake. Usikker på om jeg hadde gjort det hvis første test hadde vært sterk. Men etter dette kommer jeg nok til å fortsette å teste mange dager i fremtidige graviditeter også

Hei du!
Jeg har vært hos legen idag og tatt hcg prøve, ble hos fastlegen :) så får bare vente i spenning og se. Jeg er veldig sikker på at det vil være resultat som forventet at det ikke går. Blødning har tatt seg veldig opp og inatt våknet jeg med vondt i magen. Men det går greit. Har gjort ekstremt lite i dag, bare hvilt mye. Og hatt psykolog time som var planlagt lenge før dette :p så det var jo perfekt sånn sett! Håper det går bra med deg? :) ❤️
Off, ikke kjekt:( Men så godt du fikk snakket ut hos psykologen også❤️ det blir bra å få et svar snart!

Jeg fikk et mentalt sammenbrudd i morges etter at jeg ikke fikk time for blodprøve hos legen før på onsdag. Men jeg fikk reist inn til furst for prøve der, så da håper jeg også på klarhet om noen dager:)

Off, ikke kjekt:( Men så godt du fikk snakket ut hos psykologen også❤️ det blir bra å få et svar snart!

Jeg fikk et mentalt sammenbrudd i morges etter at jeg ikke fikk time for blodprøve hos legen før på onsdag. Men jeg fikk reist inn til furst for prøve der, så da håper jeg også på klarhet om noen dager:)
Ja, jeg føler egentlig at jeg hadde fått bearbeidet det selv før timen med henne faktisk. Og med vanvittig god støtte fra dere her inne. ❤️ så takk til alle for det. Klarte til og med å prate med psykologen om det uten å gråte. Men har grått i 2 dager så :p hehe.
Skjønner godt du ble lei deg for å ikke få sjekket hos legen, men godt du fikk sjekket likevell! Man skal jo ikke gå rund med de tankene og følelsene og lure. Bedre og vite!! :) håper det går bra for deg ❤️❤️❤️❤️

Ja, jeg føler egentlig at jeg hadde fått bearbeidet det selv før timen med henne faktisk. Og med vanvittig god støtte fra dere her inne. ❤️ så takk til alle for det. Klarte til og med å prate med psykologen om det uten å gråte. Men har grått i 2 dager så :p hehe.
Skjønner godt du ble lei deg for å ikke få sjekket hos legen, men godt du fikk sjekket likevell! Man skal jo ikke gå rund med de tankene og følelsene og lure. Bedre og vite!! :) håper det går bra for deg ❤️❤️❤️❤️
Jeg skjønner, da har du jobbet godt med deg selv❤️ det er litt av en gjeng her inne ja, det hjelper veldig❤️❤️

Hei du!
så bra du har fått hvilt deg. Og at du har fått snakket litt med en psykolog om det og, kan jo absolutt hjelpe å snakke om det ❤️ kjenner deg ikke men har tenkt på deg!

så bra du har fått hvilt deg. Og at du har fått snakket litt med en psykolog om det og, kan jo absolutt hjelpe å snakke om det ❤️ kjenner deg ikke men har tenkt på deg!
Ååå så god du er ❤️ alltid godt å snakke med noen. Hun syns jeg hadde håndtert det fint og det var jo fint. :) hihi. Men hadde nok ikke klart det like fint uten og ha en støttegjeng som dere tror jeg ❤️❤️

Back
Topp