Ja… :/ kjøpte netopp en clearblue test. Bare tatt en sånn en gang. Og da var den 1-2. håper den står noe mer noUff, føler med megTestene blir nok sterkere igjen skal du se. Du kjenner jo flere symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja… :/ kjøpte netopp en clearblue test. Bare tatt en sånn en gang. Og da var den 1-2. håper den står noe mer noUff, føler med megTestene blir nok sterkere igjen skal du se. Du kjenner jo flere symptomer?
Ja jeg vet.. men dine var fine daKikket på de fra idag ja. Ser at de er svakere enn gårsdagens, men håper og tror at det kun er variasjon i konsentrasjon av både fargestoff og urin. Jeg må stadig minne meg selv på at graviditetstester er ment for å oppdage hcg, ikke for å måle stigning. Sånn sett er det skikkelig nervepirrende å måle økning, da det egentlig ikke er en sikker nok kilde. Men det er veldig lett å glemme når man står midt i krisetankene, bare se på meg for under ett døgn siden![]()
Kan og hjelpe å ikke teste hvis tisset ser lysere utJa… :/ kjøpte netopp en clearblue test. Bare tatt en sånn en gang. Og da var den 1-2. håper den står noe mer no
Hehe det har vært min taktikk tidligereKan og hjelpe å ikke teste hvis tisset ser lysere ut
Enig, ville ventet med clearblue dersom urinen er like lys. Leste en hel studie om de clearbluetestene her igår, er visst ekstremt mange variabler der også, så definitivt ikke sikkert at du vil se 2-3 uansett om en blodprøve ville vist gode tall. Bare så du er obsKan og hjelpe å ikke teste hvis tisset ser lysere ut

Syns denne var sterk og fin, jeg! Hvordan gikk det imorges?![]()
Jeg vil si det ser bedre ut i dag! Så får bare håpe den sitterSyns denne var sterk og fin, jeg! Hvordan gikk det imorges?![]()

Ja… :/ kjøpte netopp en clearblue test. Bare tatt en sånn en gang. Og da var den 1-2. håper den står noe mer no
Føler med deg. Utrolig stressende de strimmeltestene.Denne var jo mye sterkereJeg vil si det ser bedre ut i dag! Så får bare håpe den sitter![]()

Takk. Føler meg så svak og dum. Og teit som deler med dere om igjen og om igjen.. jeg vet hvor teit det er. Men klarer ikke la vær. Blir jo besattFøler med deg. Utrolig stressende de strimmeltestene.
Når tar du den digitale?
Jeg prøvde å sende inn klage til ms sist svangerskap pga litt av det samme. Men det er ikke noe poeng, du får bare til svar at de ikke et ment for å sjekke stigning, bare for å gi et pos eller neg resultat.. Noe som i og for seg er riktig.Takk. Føler meg så svak og dum. Og teit som deler med dere om igjen og om igjen.. jeg vet hvor teit det er. Men klarer ikke la vær. Blir jo besattmen nå tok jeg nye tester. Og de var jammen meg sterkere igjen. Så eg sender klage til Make sure for syns ikke det er ok at testene skal variere så mye. Man blir jo nervevrak!!!
Angrer jo på at jeg ikke tok den digitale nå, glemte det litt faktisk![]()

Ååååå.. kanskje la vær da… hva syns du om de siste testene nå da?Jeg prøvde å sende inn klage til ms sist svangerskap pga litt av det samme. Men det er ikke noe poeng, du får bare til svar at de ikke et ment for å sjekke stigning, bare for å gi et pos eller neg resultat.. Noe som i og for seg er riktig.![]()
Takk. Føler meg så svak og dum. Og teit som deler med dere om igjen og om igjen.. jeg vet hvor teit det er. Men klarer ikke la vær. Blir jo besattmen nå tok jeg nye tester. Og de var jammen meg sterkere igjen. Så eg sender klage til Make sure for syns ikke det er ok at testene skal variere så mye. Man blir jo nervevrak!!!
Tusen takk..Jeg forstår deg så godt — det er utrolig frustrerende når testene ikke viser det man forventer, spesielt når man følger nøye med og bare vil ha litt trygghet. Det gir fullstendig mening at du blir stresset og føler deg usikker. Samtidig er det viktig å huske at slike tester egentlig ikke er laget for å måle stigning, men bare for å vise om det finnes HCG i kroppen. Selv små forskjeller i urinmengde, tidspunkt, væskeinntak og testbatch kan gjøre at fargen varierer litt.
Hvor sterke de er i forhold til dpo varierer veldig fra person til person. Husker ikke hvordan de så ut for to dager siden? Er jo økning over 2 døgn som har noe å si. Hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å få tatt blodprøve idag og på fredag. Veldig belastende å stresse sånn.Ååååå.. kanskje la vær da… hva syns du om de siste testene nå da?

Ingenting teit med det du opplever, har full forståelse for følelsene dineTakk. Føler meg så svak og dum. Og teit som deler med dere om igjen og om igjen.. jeg vet hvor teit det er. Men klarer ikke la vær. Blir jo besattmen nå tok jeg nye tester. Og de var jammen meg sterkere igjen. Så eg sender klage til Make sure for syns ikke det er ok at testene skal variere så mye. Man blir jo nervevrak!!!

Jeg får dessverre ikke gjort det. Rekker ikke blodprøven på fredagen :/ og forrige gang jeg spurte legen om å ta prøve så virket det ikke som hun mente jeg trengte det. Hun mente jeg kunne stole på testene.. så sitter litt inne og skulle spørre en gang tilHvor sterke de er i forhold til dpo varierer veldig fra person til person. Husker ikke hvordan de så ut for to dager siden? Er jo økning over 2 døgn som har noe å si. Hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å få tatt blodprøve idag og på fredag. Veldig belastende å stresse sånn.![]()
Takk for støttende ordIngenting teit med det du opplever, har full forståelse for følelsene dine
Derfor er det godt å ha andre å forhøre seg med, som kjenner på mange av de samme tankene og bekymringene. Jeg har minst ett tilfelle av krisemaksimering per dag![]()
Så du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst![]()
Er fornøyd med testene, og føler meg generelt veldig rolig nå

Jeg skal bli mamma igjen
Åååå. Takk! Blir helt dårlig av meg selvMange av testene er skikkelig DÅRLIGE nå, kjære du. 10 stk kan være dårlige også det kanskje 2 bra.. make sure er blitt rævvaDetta går helt fint, søta
![]()