Så godt å høreJeg fikk det 4+2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreJeg fikk det 4+2![]()
Syns strekene dine er gode jeg!18 dpo
Syns de kan få øke no snart altså!!!
Ja, bare syns det går så sentSyns strekene dine er gode jeg!
Kan det hende du også er kortere på vei enn du tror?Ja, bare syns det går så senthehe
Kan hende men har testet etter ul så tror jeg har kontroll denne gangenKan det hende du også er kortere på vei enn du tror?
Den har jeg aldri sett noe sted! Håper du oppdaterer ossSkulle kjøpe CB ukesindikator i dag, men de hadde ikke på apoteket! Så ble en RFSU med uke. Blir spennende å teste den![]()
Jeg opplever stor forskjell i de testene der.. testet gjerne 2 av samme batch og de har helt ulikt resultatÅ slutte å teste? Nei, det får jeg ikke ro til.. og bekymringene melder seg, når testen nesten er svakere enn igår?
Syns det er vanskelig å ikke miste motet. Noen som har opplevd at testene stagnerer litt før de blir sterkere igjen?
Når du tester på ettermiddagen kan du jo ha drukket mer i dag enn i går, og alle tester er jo også litt forskjellige. Tenker at dette ikke behøver å bety noe, men tror kanskje du heller bør teste på morgenurin, sånn at du ikke har drukket noe særlig de siste timene før du testerÅ slutte å teste? Nei, det får jeg ikke ro til.. og bekymringene melder seg, når testen nesten er svakere enn igår?
Syns det er vanskelig å ikke miste motet. Noen som har opplevd at testene stagnerer litt før de blir sterkere igjen?
Ser ikke de ganske så like ut? Økningen i HCG jo ikke helt linjær. Synes det ser bra ut.Å slutte å teste? Nei, det får jeg ikke ro til.. og bekymringene melder seg, når testen nesten er svakere enn igår?
Det høres logisk ut, takk for innspillJeg opplever stor forskjell i de testene der.. testet gjerne 2 av samme batch og de har helt ulikt resultat![]()
Har frem til igår/forigårs testet både morgen og ettermiddag/kveld, og testene mine er alltid sterkere utpå dagen enn morgenen. Men det kan jo variere i konsentrasjon allikevel som du sierNår du tester på ettermiddagen kan du jo ha drukket mer i dag enn i går, og alle tester er jo også litt forskjellige. Tenker at dette ikke behøver å bety noe, men tror kanskje du heller bør teste på morgenurin, sånn at du ikke har drukket noe særlig de siste timene før du tester

De er ganske like, men tror jeg muligens har for tykke forstørrelsesbriller på meg når jeg granskerSer ikke de ganske så like ut? Økningen i HCG jo ikke helt linjær. Synes det ser bra ut.

Du kan jo prøve og ta 2 av samme batch neste gang? Og se om det er store forskjeller hos deg og. Vil tro det. Men samtidig skjønner jeg så godt at du tenker på det. Det gjør jeg og med de testene der. Ikke noe gøy å gå å bekymre seg og vente på økningen…. Hehe. Gleder meg til testingen er over. Men da vet jeg at andre bekymringer dukker oppDet høres logisk ut, takk for innspill
Har frem til igår/forigårs testet både morgen og ettermiddag/kveld, og testene mine er alltid sterkere utpå dagen enn morgenen. Men det kan jo variere i konsentrasjon allikevel som du sier
De er ganske like, men tror jeg muligens har for tykke forstørrelsesbriller på meg når jeg gransker![]()
Skal teste det imorgen!!Du kan jo prøve og ta 2 av samme batch neste gang? Og se om det er store forskjeller hos deg og. Vil tro det. Men samtidig skjønner jeg så godt at du tenker på det. Det gjør jeg og med de testene der. Ikke noe gøy å gå å bekymre seg og vente på økningen…. Hehe. Gleder meg til testingen er over. Men da vet jeg at andre bekymringer dukker oppfår visst aldri fred !!
![]()

Jeg tok 2 tester etter vi snakket isted, syns de ble ulikeSkal teste det imorgen!!
Nei det er liksom noe med det. Angsten bare forflytter seg over til noe annet![]()
![]()
Ja, selv om ikke forskjellen er stor, så ville det vært nok til å surre med huet mitt om det var på 2 ulike tidspunktJeg tok 2 tester etter vi snakket isted, syns de ble ulikehehe. En er sterkere enn den andre. Men de 2 her var ikke det beste eksempelet da.
![]()