Tester ➕

12 DPO, IKM dagen.

Test tatt på første morgenurin. Prøver å minne meg på at det er drittiss, for den er svakere enn gårsdagens :sorry: angrer litt på at jeg tok den, for nå kommer jeg bare til å tenke på det på jobb. Kjenner litt sånne svake mens-murringer også, men det kan jo være baby-relatert også :Heartred

Vis vedlegget 471749
Ja, sikkert bare drittiss. Synes det ser ut som dårlig fargestoff på den og, test linjen har ikke samme styrke hele veien. Mine som var sånn, synes jeg så svakere ut enn andre

12 DPO, IKM dagen.

Test tatt på første morgenurin. Prøver å minne meg på at det er drittiss, for den er svakere enn gårsdagens :sorry: angrer litt på at jeg tok den, for nå kommer jeg bare til å tenke på det på jobb. Kjenner litt sånne svake mens-murringer også, men det kan jo være baby-relatert også :Heartred

Vis vedlegget 471749
Samme skjedde med meg i starten.. Ble så desperat at jeg tok med en test i veska og tok en på jobb med 2.urin! :knegg:

14DPO og 4+0 idag :love017 :sad010 Fikk ENDELIG Gravid 2-3 på den digitale:dance011:love017:binkybaby
Screenshot_20251007_085927_Gallery.jpgScreenshot_20251007_085922_Gallery.jpgScreenshot_20251007_092204_Gallery.jpgScreenshot_20251007_085901_Gallery.jpg

Dere som har fått «dye steller», når fikk dere det? :)
Tror jeg har fått det i dag, og er 4+5:love7 syns dere det ser sånn ut?
Syns det er tidlig, og litt redd for tvillinger da jeg ble gravid med Letrozol og vi har tvillinger i familien. Men jeg har bare en eggleder etter exu, og livredd for å miste, så jeg er jo bare glad for sterke tester altså. Men blir så nysgjerrig!:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7025.jpeg
    IMG_7025.jpeg
    206,2 KB · Visninger: 33
Kjøpte meg en ny pakke med to clearblue med ukesindikator på vei hjem fra ultralyden på sykehuset. Bør jeg ta en nå? Eller vente til i morgen tidlig? Har så lyst til å se 3+ ❤️

Syns det er tidlig, og litt redd for tvillinger da jeg ble gravid med Letrozol og vi har tvillinger i familien. Men jeg har bare en eggleder etter exu, og livredd for å miste, så jeg er jo bare glad for sterke tester altså. Men blir så nysgjerrig!:nailbiting:
Hva er dye steller?

Wow, så nydelig test!

Jeg fikk det 4+2 :)

Back
Topp