Tester ➕

Hadde ikkje trodd at testene skulle være såååå svake på 2 urin… var ikke veldig konsentrert men alikavell.. håper det bare var dritt tiss og dritt tester!!! Nå blir jeg litt stresset kjenner jeg
Er de fra samme pakke som de andre?

Er de fra samme pakke som de andre?
Samme batch hvertfall! Har bare en babyplan igjen før det kommer fler i posten så ville vente med den. Ikke redd før og sløse med de testene her. Men det der var virkelig ikke noen bra tester…
Sånn var de i går..

Vedlegg

• IMG_5498.jpeg
    IMG_5498.jpeg
    896,2 KB · Visninger: 34
Samme batch hvertfall! Har bare en babyplan igjen før det kommer fler i posten så ville vente med den. Ikke redd før og sløse med de testene her. Men det der var virkelig ikke noen bra tester…
Sånn var de i går..
Den babyplan en fra i går var fin og sterk :happy: Kanskje litt dårligere kvalitet på det andre merke.

Håper.. jeg blir skikkelig lei meg nå kjenner jeg. Lærer jo aldri :( også er jeg 5+0 i dag. Så forventet jo en skikkelig god test uansett liksom
Det skjønner jeg godt, man blir så opphengt i de testene. Det betyr jo så mye for oss at det går bra. Jeg er glad jeg la bort testene en stund og heller tokk blodprøver, de sier så mye mer. Hadde mye bedre hcg nivå enn hva testene tilsa. Hvis du har mulighet til å ta blodprøver i dag og på fredag, hadde jeg gjort det. Er så fælt med det stresset og usikkerheten

Det skjønner jeg godt, man blir så opphengt i de testene. Det betyr jo så mye for oss at det går bra. Jeg er glad jeg la bort testene en stund og heller tokk blodprøver, de sier så mye mer. Hadde mye bedre hcg nivå enn hva testene tilsa. Hvis du har mulighet til å ta blodprøver i dag og på fredag, hadde jeg gjort det. Er så fælt med det stresset og usikkerheten
Jeg har ikke mulighet til det :( skal reise i morgen østover og er hjemme fredagen. Blir kjempe travelt :( jeg må bare håpe babyplan testen er bedre når jeg tester neste gang :(

Uten tvil positiv :) Om du er 13 dpo syns ikke jeg den ser svak ut. Jeg får ofte sterkest på urin nummer 2!
Den er positiv!
Er det vanlig eller tidlig? Jeg har ikke så mye erfaring med easy@home.
Uten tvil positiv! Det er uansett bare å ha is i magen og å være tålmodig.

Det er tidlig test.

Jeg ser at jeg tok aller første test 5+3 i forrige graviditet, og den første var faktisk ikke sånn sykt sterk til å bli tatt så sent.

Hadde ikkje trodd at testene skulle være såååå svake på 2 urin… var ikke veldig konsentrert men alikavell.. håper det bare var dritt tiss og dritt tester!!! Nå blir jeg litt stresset kjenner jeg
Den nederste er definitivt sterkere enn den øverste, så her er det tydelig forskjell. Kanskje bare utvannet urin og dårlig fargestoff. Skjønner godt at du blir nervøs, men tipper den blir sterkere igjen ved høyere konsentrasjon :Heartpink

Den nederste er definitivt sterkere enn den øverste, så her er det tydelig forskjell. Kanskje bare utvannet urin og dårlig fargestoff. Skjønner godt at du blir nervøs, men tipper den blir sterkere igjen ved høyere konsentrasjon :Heartpink
Så du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst :sad010

Så du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst :sad010
Uff, føler med meg :Heartred Testene blir nok sterkere igjen skal du se. Du kjenner jo flere symptomer?

Kikket på de fra idag ja. Ser at de er svakere enn gårsdagens, men håper og tror at det kun er variasjon i konsentrasjon av både fargestoff og urin. Jeg må stadig minne meg selv på at graviditetstester er ment for å oppdage hcg, ikke for å måle stigning. Sånn sett er det skikkelig nervepirrende å måle økning, da det egentlig ikke er en sikker nok kilde. Men det er veldig lett å glemme når man står midt i krisetankene, bare se på meg for under ett døgn siden :Heartpink

Back
Topp