Sant!! Men jeg har tatt mange sånne forvirrende tester. Hehe og dette var nok ikke de værste men tenkte var greit og dele likevellJa, selv om ikke forskjellen er stor, så ville det vært nok til å surre med huet mitt om det var på 2 ulike tidspunkt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant!! Men jeg har tatt mange sånne forvirrende tester. Hehe og dette var nok ikke de værste men tenkte var greit og dele likevellJa, selv om ikke forskjellen er stor, så ville det vært nok til å surre med huet mitt om det var på 2 ulike tidspunkt![]()
Den er positiv!13 DPO, 4+2, første morgenurin. Syns godt den kunne vært litt sterkere, jegdet er så nervepirrende dette her!
Vis vedlegget 471842
Uten tvil positiv13 DPO, 4+2, første morgenurin. Syns godt den kunne vært litt sterkere, jegdet er så nervepirrende dette her!
Vis vedlegget 471842
Er det vanlig eller tidlig? Jeg har ikke så mye erfaring med easy@home.13 DPO, 4+2, første morgenurin. Syns godt den kunne vært litt sterkere, jegdet er så nervepirrende dette her!
Vis vedlegget 471842
Samme skjedde med meg. Måtte åpne testen og dyppe den på nyttVis vedlegget 471843
Tok en test med ukeindikator. Ble først skikkelig stressa, men så innser jeg jo at den ene kontrollstreken mangler![]()

Er de fra samme pakke som de andre?Hadde ikkje trodd at testene skulle være såååå svake på 2 urin… var ikke veldig konsentrert men alikavell.. håper det bare var dritt tiss og dritt tester!!! Nå blir jeg litt stresset kjenner jeg
Samme batch hvertfall! Har bare en babyplan igjen før det kommer fler i posten så ville vente med den. Ikke redd før og sløse med de testene her. Men det der var virkelig ikke noen bra tester…Er de fra samme pakke som de andre?
Den babyplan en fra i går var fin og sterkSamme batch hvertfall! Har bare en babyplan igjen før det kommer fler i posten så ville vente med den. Ikke redd før og sløse med de testene her. Men det der var virkelig ikke noen bra tester…
Sånn var de i går..
Kanskje litt dårligere kvalitet på det andre merke.Håper.. jeg blir skikkelig lei meg nå kjenner jeg. Lærer jo aldriDen babyplan en fra i går var fin og sterkKanskje litt dårligere kvalitet på det andre merke.
Det skjønner jeg godt, man blir så opphengt i de testene. Det betyr jo så mye for oss at det går bra. Jeg er glad jeg la bort testene en stund og heller tokk blodprøver, de sier så mye mer. Hadde mye bedre hcg nivå enn hva testene tilsa. Hvis du har mulighet til å ta blodprøver i dag og på fredag, hadde jeg gjort det. Er så fælt med det stresset og usikkerhetenHåper.. jeg blir skikkelig lei meg nå kjenner jeg. Lærer jo aldriogså er jeg 5+0 i dag. Så forventet jo en skikkelig god test uansett liksom
Jeg har ikke mulighet til detDet skjønner jeg godt, man blir så opphengt i de testene. Det betyr jo så mye for oss at det går bra. Jeg er glad jeg la bort testene en stund og heller tokk blodprøver, de sier så mye mer. Hadde mye bedre hcg nivå enn hva testene tilsa. Hvis du har mulighet til å ta blodprøver i dag og på fredag, hadde jeg gjort det. Er så fælt med det stresset og usikkerheten
Uten tvil positivOm du er 13 dpo syns ikke jeg den ser svak ut. Jeg får ofte sterkest på urin nummer 2!
Den er positiv!
Uten tvil positiv! Det er uansett bare å ha is i magen og å være tålmodig.Er det vanlig eller tidlig? Jeg har ikke så mye erfaring med easy@home.
Den nederste er definitivt sterkere enn den øverste, så her er det tydelig forskjell. Kanskje bare utvannet urin og dårlig fargestoff. Skjønner godt at du blir nervøs, men tipper den blir sterkere igjen ved høyere konsentrasjonHadde ikkje trodd at testene skulle være såååå svake på 2 urin… var ikke veldig konsentrert men alikavell.. håper det bare var dritt tiss og dritt tester!!! Nå blir jeg litt stresset kjenner jeg

Syns denne var sterk og fin, jeg! Hvordan gikk det imorges?Jeg begynner også å bli litt nervøs nå. 16 dpo kveld. Skal ta på morgenurin i morgen før jeg går helt i panic mode![]()

Så du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løstDen nederste er definitivt sterkere enn den øverste, så her er det tydelig forskjell. Kanskje bare utvannet urin og dårlig fargestoff. Skjønner godt at du blir nervøs, men tipper den blir sterkere igjen ved høyere konsentrasjon![]()

Uff, føler med megSå du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst![]()
Testene blir nok sterkere igjen skal du se. Du kjenner jo flere symptomer?Kikket på de fra idag ja. Ser at de er svakere enn gårsdagens, men håper og tror at det kun er variasjon i konsentrasjon av både fargestoff og urin. Jeg må stadig minne meg selv på at graviditetstester er ment for å oppdage hcg, ikke for å måle stigning. Sånn sett er det skikkelig nervepirrende å måle økning, da det egentlig ikke er en sikker nok kilde. Men det er veldig lett å glemme når man står midt i krisetankene, bare se på meg for under ett døgn sidenSå du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst![]()