Tester ➕

Når fikk dere 3+ på ukesindikator? Jeg har ikke turt å ta en ny test, fikk 2-3 både den 28 september og torsdag som var (selvom jeg i utgangspunktet var ca 5+4 da.. noen som det har gått litt seint med ?
Jeg testet også ca. 5+4 og fikk fortsatt 2-3.. Men hadde skikkelig tydelig dyestealer på vanlig MS-strimmel. Det står at ukeindikatoren er 93% sikker, og har lest om flere som har målt skyhøy HCG uten at de har fått 3+. Så åpenbart viser mange av testene litt feil :oops:

Jeg har faktisk en test til liggende, men velger å ikke ta den. Jeg er 6+2 i dag, og hvis den av en eller annen merkelig grunn viser 2-3, vet jeg at jeg kommer til å overtenke masse. Tenker at jeg bare må ha troen på at det går bra. Har jo TUL om en uke, så finner det fort ut da :Heartred Testen gir jeg videre til noen som har mer bruk for den. Dyre greier!

Jeg testet også ca. 5+4 og fikk fortsatt 2-3.. Men hadde skikkelig tydelig dyestealer på vanlig MS-strimmel. Det står at ukeindikatoren er 93% sikker, og har lest om flere som har målt skyhøy HCG uten at de har fått 3+. Så åpenbart viser mange av testene litt feil :oops:

Jeg har faktisk en test til liggende, men velger å ikke ta den. Jeg er 6+2 i dag, og hvis den av en eller annen merkelig grunn viser 2-3, vet jeg at jeg kommer til å overtenke masse. Tenker at jeg bare må ha troen på at det går bra. Har jo TUL om en uke, så finner det fort ut da :Heartred Testen gir jeg videre til noen som har mer bruk for den. Dyre greier!
Takk for at du deler dette! Krysser fingrene for oss begge! Sykt viljesterkt av deg som lar den ligge. Er litt der og. At jeg kanskje ikke bør ta noe. Skal på ultralyd i morgen. Håper virkelig jeg får se et bankende hjerte da. ❤️

Takk for at du deler dette! Krysser fingrene for oss begge! Sykt viljesterkt av deg som lar den ligge. Er litt der og. At jeg kanskje ikke bør ta noe. Skal på ultralyd i morgen. Håper virkelig jeg får se et bankende hjerte da. ❤️
Det håper jeg også! Spar testen og vent til i morgen. Skaper bare unødvendig stress :Heartred Å se 3+ er jo uansett ikke en garanti for noe. Jeg har tatt sikkert 30 strimmeltester fra 10 DPO, men kjente etter sterke og fine tester 23 DPO at NÅ holder det :joyful:

Uff / det er ikke lurt. Bedre å holde seg til testing på morgenen, eller i hvertfall være konsekvent i når man tester. Men skjønner deg. Er skikkelig over-tester selv
Jaa. Jeg vet jo det sånn egentlig. Klarte bare ikke la vær. Tenkte siden testen i går var så fin var sikkert denne det også :p

Screenshot_20251006_093505_Gallery.jpgScreenshot_20251006_093510_Gallery.jpgScreenshot_20251006_093538_Gallery.jpg

12 DPO, IKM dagen.

Test tatt på første morgenurin. Prøver å minne meg på at det er drittiss, for den er svakere enn gårsdagens :sorry: angrer litt på at jeg tok den, for nå kommer jeg bare til å tenke på det på jobb. Kjenner litt sånne svake mens-murringer også, men det kan jo være baby-relatert også :Heartred

1000044148.jpg

Back
Topp