Tester ➕

Noen som går på do uten og teste??? Det er vanskelig syns eg :p haha. Siste gratis staven tror jeg. Litt teit at ikke steken kom helt med. Men men :p den ser no sterk ut ellers!

Vedlegg

• IMG_5443.jpeg
    IMG_5443.jpeg
    876,5 KB · Visninger: 16
Første gang på halvannen uke jeg tørr å ta test. Først var det nesten like sterk teststreken på Babyplan vanlig. Dårlig fargestoff og ujevn strek syntes jeg. Så tokk jeg pinne til fertilitetsmonitor og da syntes jeg plutselig at streken var mye lysere, helt til jeg oppdaget at det var omvendt og dyestealer. Turte dermed å prøve meg på ukesindikator og joggu stod det ikke 3+ :dummy1: :happy::joyful:

Vedlegg

• 20251006_055509.jpg
    20251006_055509.jpg
    1,8 MB · Visninger: 38
  • 20251006_082613.jpg
    20251006_082613.jpg
    1,7 MB · Visninger: 38
  • 20251006_082809.jpg
    20251006_082809.jpg
    1,8 MB · Visninger: 38
Første gang på halvannen uke jeg tørr å ta test. Først var det nesten like sterk teststreken på Babyplan vanlig. Dårlig fargestoff og ujevn strek syntes jeg. Så tokk jeg pinne til fertilitetsmonitor og da syntes jeg plutselig at streken var mye lysere, helt til jeg oppdaget at det var omvendt og dyestealer. Turte dermed å prøve meg på ukesindikator og joggu stod det ikke 3+ :dummy1: :happy::joyful:
Åh, gratulerer! :Heartred :dummy:

Gratulerer:love7 hvor langt er du på vei i dag da du fikk 3+?:happy:

Når fikk dere 3+ på ukesindikator? Jeg har ikke turt å ta en ny test, fikk 2-3 både den 28 september og torsdag som var (selvom jeg i utgangspunktet var ca 5+4 da.. noen som det har gått litt seint med ?

Når fikk dere 3+ på ukesindikator? Jeg har ikke turt å ta en ny test, fikk 2-3 både den 28 september og torsdag som var (selvom jeg i utgangspunktet var ca 5+4 da.. noen som det har gått litt seint med ?
Fikk når jeg var 5+0 (ut fra eggløsning, hadde lang syklus).
Men har hørt om de som ikke har fått før passerte 6 uker. På hvilken cd hadde du eggløsning?

Fikk når jeg var 5+0 (ut fra eggløsning, hadde lang syklus).
Men har hørt om de som ikke har fått før passerte 6 uker. På hvilken cd hadde du eggløsning?
Jeg har ikke testet eggløsning. Men i følge Flo appen var det 11 september. Hadde samleie 8 og 10 september (i fertil periode) om det har noe å si.

Back
Topp