Hehe sant. Så bare du var 4+5. hehe. Og jeg er 4+4. rart kor stor forskjell det er på oss med ulike sykluser og alt det her. Blir skikkelig forvirret av og tilJa men du skriver også 16 dpo, så da er du da tre dager bak meg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe sant. Så bare du var 4+5. hehe. Og jeg er 4+4. rart kor stor forskjell det er på oss med ulike sykluser og alt det her. Blir skikkelig forvirret av og tilJa men du skriver også 16 dpo, så da er du da tre dager bak meg?![]()
Har testet den samme! Første var ugyldig, men nr. 2 viste en tydelig strek også på T1RSFU har en ny type test som jeg ville prøve med ukesindikator!
T1: 1-2 uker.
T2: 2-3 uker
T3: 3-4 uker
T4: 4+ uker

Åh, gratulerer!Første gang på halvannen uke jeg tørr å ta test. Først var det nesten like sterk teststreken på Babyplan vanlig. Dårlig fargestoff og ujevn strek syntes jeg. Så tokk jeg pinne til fertilitetsmonitor og da syntes jeg plutselig at streken var mye lysere, helt til jeg oppdaget at det var omvendt og dyestealer. Turte dermed å prøve meg på ukesindikator og joggu stod det ikke 3+![]()
![]()

GratulererFørste gang på halvannen uke jeg tørr å ta test. Først var det nesten like sterk teststreken på Babyplan vanlig. Dårlig fargestoff og ujevn strek syntes jeg. Så tokk jeg pinne til fertilitetsmonitor og da syntes jeg plutselig at streken var mye lysere, helt til jeg oppdaget at det var omvendt og dyestealer. Turte dermed å prøve meg på ukesindikator og joggu stod det ikke 3+![]()
![]()
hvor langt er du på vei i dag da du fikk 3+?
Fikk når jeg var 5+0 (ut fra eggløsning, hadde lang syklus).Når fikk dere 3+ på ukesindikator? Jeg har ikke turt å ta en ny test, fikk 2-3 både den 28 september og torsdag som var (selvom jeg i utgangspunktet var ca 5+4 da.. noen som det har gått litt seint med ?
Jeg har ikke testet eggløsning. Men i følge Flo appen var det 11 september. Hadde samleie 8 og 10 september (i fertil periode) om det har noe å si.Fikk når jeg var 5+0 (ut fra eggløsning, hadde lang syklus).
Men har hørt om de som ikke har fått før passerte 6 uker. På hvilken cd hadde du eggløsning?