Tester ➕

Fint med en liten reality check :Heartpink jeg vurderer en blodprøve jeg også, men da vil jeg ikke få vite om den stiger eller ikke. Men et tall på hvor man ligger iallefall. Vi får bare feire at vi er gravide, og så vil jo det som skjer, skje uansett.
Sånn har jeg tenkt også, for neste blodprøve er ikke før mandag. Om du snakker med legen så be om to prøver, med 48 eller 72 timers mellomrom. Uansett er det fint med resultatene fra én prøve, da ser du hvor du ligger mtp hva som er vanlig på den dpo du var på da prøven ble tatt. Men som du ser her, er ‘normalt’ veldig ulikt! Det som er vanligst, er tallet til venstre (median). Lykke til!!

Vedlegg

• IMG_6868.jpeg
    IMG_6868.jpeg
    178,7 KB · Visninger: 34
Sånn har jeg tenkt også, for neste blodprøve er ikke før mandag. Om du snakker med legen så be om to prøver, med 48 eller 72 timers mellomrom. Uansett er det fint med resultatene fra én prøve, da ser du hvor du ligger mtp hva som er vanlig på den dpo du var på da prøven ble tatt. Men som du ser her, er ‘normalt’ veldig ulikt! Det som er vanligst, er tallet til venstre (median). Lykke til!!
Jeg hadde definitivt gjort det, men vi reiser på ferie imorgen, og er ikke tilbake i Norge før neste helg. Så enten roer denne prøven meg, ellers blir det en stressende uke :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for oss begge, dette skal gå fint :Heartpink

• Omsorg
Reactions: D14
Noen som har erfaring med at testene når et slags platå i flere dager? Blir ikke svakere men liksom ikke merkbart eller tydelig sterkere heller fra 14dpo til 18dpo

Fikk mitt prøvesvar nå ikveld; hcg 67. Det er vel ganske ok til å være 12dpo? :smiley-ashamed005

Gratulerer! :HeartredJeg lo litt først da det ikke bare er meg som tar syykt mye tester og forskjellige tester en og samme dag:laughing002 runda sikkert en 100 tester fra 9-20 dpo

Tusen takk, og gratulerer til deg også :love7 :love017 haha, yes, jeg er en selverklært testetøs deluxe:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce022 Så her testes det for harde livet:dance011Jada, har 300 tester liggende og har nettopp bestilt 80babyplan til:happy112

Siste kveldstestene er tatt og de blir bare finere og finere :shy: :love017 :smiley-angelic001 :sad010
Screenshot_20251003_230512_Gallery.jpg

Tusen takk, og gratulerer til deg også :love7 :love017 haha, yes, jeg er en selverklært testetøs deluxe:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce022 Så her testes det for harde livet:dance011Jada, har 300 tester liggende og har nettopp bestilt 80babyplan til:happy112
Haha :laughing001 godt å se det ikke bare er jeg. Er nok en testtøs deuluxe her også.Hadde ei venninne som testet bare med en test, og det var det. Jeg bare "er du gal?" :laughing002

Haha :laughing001 godt å se det ikke bare er jeg. Er nok en testtøs deuluxe her også.Hadde ei venninne som testet bare med en test, og det var det. Jeg bare "er du gal?" :laughing002

Da ligger vi nok likt på skalaen:laughing021Testingen er jo det beste utenom sexen:cool14:smiley-bounce022 Og nå med bebis nr 7, så er det siste og da går man ut med et BAAAANG:gen014

Back
Topp