Sånn har jeg tenkt også, for neste blodprøve er ikke før mandag. Om du snakker med legen så be om to prøver, med 48 eller 72 timers mellomrom. Uansett er det fint med resultatene fra én prøve, da ser du hvor du ligger mtp hva som er vanlig på den dpo du var på da prøven ble tatt. Men som du ser her, er ‘normalt’ veldig ulikt! Det som er vanligst, er tallet til venstre (median). Lykke til!!Fint med en liten reality checkjeg vurderer en blodprøve jeg også, men da vil jeg ikke få vite om den stiger eller ikke. Men et tall på hvor man ligger iallefall. Vi får bare feire at vi er gravide, og så vil jo det som skjer, skje uansett.
jeg vurderer en blodprøve jeg også, men da vil jeg ikke få vite om den stiger eller ikke. Men et tall på hvor man ligger iallefall. Vi får bare feire at vi er gravide, og så vil jo det som skjer, skje uansett.

Jeg lo litt først da det ikke bare er meg som tar syykt mye tester og forskjellige tester en og samme dag
runda sikkert en 100 tester fra 9-20 dpo
haha, yes, jeg er en selverklært testetøs deluxe
Så her testes det for harde livet
Jada, har 300 tester liggende og har nettopp bestilt 80babyplan til

Håper å kunne ta imot gullklumpen til termin i juni
godt å se det ikke bare er jeg. Er nok en testtøs deuluxe her også.Hadde ei venninne som testet bare med en test, og det var det. Jeg bare "er du gal?"
Testingen er jo det beste utenom sexen