Tester ➕

Akkurat dette trengte jeg å høre :smiley-ashamed004 Ble selv skuffet over 2-3 på mandag, og har diskutert kraftig med meg selv om jeg skal gå til innkjøp av nye tester. Strimmeltestene er fine og privat tidlig UL er bestilt til 7+0. Vi kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, og får håpe det ses en liten reke med et blinkende hjerte :Heartred Gravide er vi jo heldigvis uansett!

Da jeg hadde BO var strimmeltestene svakere enn testene jeg hadde dagen før IKM denne runden, til tross for at jeg først testet to uker etter IKM. Så satser på at det ikke er det denne gangen! :smiley-angelic001
Nettopp! Jaa, bare å smøre seg skikkelig godt med tålmodighet :Heartred

Noen som har erfaring med rfsu 25ml/u og ulike resultater på ulike batcher? Byttet batch i dag og da oppleves streken som svakere. Makesure sine tester har vært omtrent like de siste tre dagene. Jeg er 17dpo i dag og bekymret for stigningen…venter på svar fra fastlege om jeg kan få måle hcg i blod men det tar sin tid å få rekvisisjon.

Vedlegg

• IMG_6905.jpeg
    IMG_6905.jpeg
    463,7 KB · Visninger: 54
  • IMG_6904.jpeg
    IMG_6904.jpeg
    425,5 KB · Visninger: 54
Noen som har erfaring med rfsu 25ml/u og ulike resultater på ulike batcher? Byttet batch i dag og da oppleves streken som svakere. Makesure sine tester har vært omtrent like de siste tre dagene. Jeg er 17dpo i dag og bekymret for stigningen…venter på svar fra fastlege om jeg kan få måle hcg i blod men det tar sin tid å få rekvisisjon.
Jeg stresset sååå mye fordi makesure testene økte saaakte og svingte litt i styrke. Hcg i blod var nydelig. Etter det så sluttet jeg å teste :hilarious:

• Liker
Reactions: D14
Kveldens test. 13 dpo, IKM forventet i morgen. Enda litt lys urin. Hadde forventet en mye sterkere strek i dag.

Vedlegg

• IMG_5376.jpeg
    IMG_5376.jpeg
    787,4 KB · Visninger: 18
Rundt 20 dpi tror jeg, og siste strimmel fra denne pakken i dag. Har noen rsfu igjen. De siste testene har jeg tatt annenhver dag, og syns det er fin stigning ❤️

Vedlegg

• IMG_6010.jpeg
    IMG_6010.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 38
Kveldens test. 13 dpo, IKM forventet i morgen. Enda litt lys urin. Hadde forventet en mye sterkere strek i dag.
Men.. regner du riktig Millebille?:Heartpink
Tenkte på siden du skrev 4+1 i andre tråden.
13 dpo er 3+6, er det ikke? 14 dpo er 4+0, eller tar jeg helt feil nå? :shy:

Her er min test 13 dpo:

Vedlegg

• IMG_8267.jpeg
    IMG_8267.jpeg
    328,9 KB · Visninger: 36
Men.. regner du riktig Millebille?:Heartpink
Tenkte på siden du skrev 4+1 i andre tråden.
13 dpo er 3+6, er det ikke? 14 dpo er 4+0, eller tar jeg helt feil nå? :shy:

Her er min test 13 dpo:
Jeg har ikke regnet, hehe bare skrevet inn mensen og sånn og forholdt meg til appene :p siste mens var 3 september. Hehe. Men i morgen er det 2 uker siden eggløsning :p så helt ærlig blir jeg ikke helt klok. Å nå lå jeg innpå Premom også å da kom det ett helt annet resultat igjen :hilarious: Flo sier 4+2.
Enig i at testene så ganske lik ut da! ❤️❤️

Vedlegg

• IMG_5382.png
    IMG_5382.png
    590,4 KB · Visninger: 18
  • IMG_5381.jpeg
    IMG_5381.jpeg
    154,4 KB · Visninger: 18
Jeg har ikke regnet, hehe bare skrevet inn mensen og sånn og forholdt meg til appene :p siste mens var 3 september. Hehe. Men i morgen er det 2 uker siden eggløsning :p så helt ærlig blir jeg ikke helt klok. Å nå lå jeg innpå Premom også å da kom det ett helt annet resultat igjen :hilarious: Flo sier 4+2.
Enig i at testene så ganske lik ut da! ❤️❤️
Jeg har ikke hjernekapasitet akkurat nå til å finne ut av det :laughing002 Men det varierer nok etter el og sykluslengde, derfor blir det sånn. Også kalkuleres det forskjellige i de ulike appene. Forvirringen er komplett :laughing001

Back
Topp